rag-khab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل روانشناسی فیلم رگ خواب”

تحلیل روانشناسی فیلم رگ خواب

اسلاید 1: نقد فیلم سینمایی رگ خواب از دید روانشناسی

اسلاید 2:

اسلاید 3: فیلم سینمایی رگ خواب در سال 1394 به کارگردانی حمید نعمت الله ساخته و در 24 خرداد 1396 اکران شد . این فیلم از جمله فیلم‌هایی بود که در زمان خودش نظر منتقدان و کارشناسان زیادی را به خود جلب کرد و در کنار بهترین فیلم‌های آن سال قرار گرفت و توانست از بیشترین امتیازات برخوردار شود

اسلاید 4: خلاصه قصه  مینا زنی است که در ابتدای فیلم طلاق می‌گیرد و حال درصدد ساختن زندگی جدیدی برای خویش می‌باشد. او از همان اول، احساس‌ها و حالاتش را در قالب نریشن برای پدر خویش (تماشاگر) بیان می‌کند. مینا به دلیل آنکه به تازگی از زندگی زناشویی خارج شده و تجربه‌ عاطفی خوبی را هم نداشته، زنی شکننده و حساس است.در خلاصه قصه میتوان گفت : مینا که نه حمایت مالی و نه حمایت عاطفی دندان گیری دارد، درگیر رابطه ای به ظاهر راضی کننده با مردی به ظاهر حمایت کننده میشود. اما رفته رفته که به خودش می آید متوجه میشود مرد از او استفاده شی انگارانه می کند و خود را شدیداٌ وابسته به مرد می یابد. در نهایت و برای خروج از این جهنم به این نتیجه می رسد که پدرش شاید منبع عاطفی خوبی برایش می بود ولی پدر را دیر هنگام جستجو می کند ... 

اسلاید 5: تعریف کلی از فیلم سینمایی رگ خواب  فیلم سینمایی رگ خواب زندگی زنی تنها، با حجم اندوهی به وسعت عالم است که با خود به دوش می کشد. اندوهی که به خاطر ناراضی بودن پدرش از خود به دوش دارد؛ غم تنهایی و حس بی ارزش بودن که باعث می‌شود خودش را به‌خودی‌خود عمیقاً دوست نداشته باشد؛ محبت و عشق گمشده‌ای که با جدایی عاطفی از پدر، مرگ مادر در کودکی، جدایی از همسر و شکست عاطفی در زندگی مشترک گره خورده در طول مسیر فیلم به‌واسطه آشنایی با مردی به نام کامران ابتدا التیام می یابد و بارقه‌هایی از نور و روشنایی در زندگی نفرین‌شده او می‌تاباند و او را از حس عشقی عجیب و بی بدیل سرشار و گرم می‌کند.

350,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید