کسب و کارفروش و بازاریابی

تحلیل همگانی - Conjoint Analysis

صفحه 1:
تحلیل همگانی Conjoint Analysis

صفحه 2:
عنوان

صفحه 3:
تحلیل همگانی یک ایزار تحقیق باژاریابی است که بسیاری از شرکنها از آن برای بررسی ارزشی که مشتریان در مورد بعضی ویژگی‌های کالاها و خدمات قائل هستند, استفاده می‌کنند. اين ابزار تیم‌هایی برای عرض یکپارچه محصول (۱۳0۲)ایجاد می‌کند که اطلاعات دقیقی در مورد خصوصیاتی که مشتریان در محصولات و خدمات جديد اشلار دارند فراهم می‌کند. هر محصول ‎Clee a‏ بستهای از خصوضيات و ويزكيها در تسلو گرفته می‌شود. برای ارزیایی این مسئله که یک ویژگی. چقدر در ارزش نهایی محصول سهم دارد, یک طرح وارمی امتیازدهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموع تمام امتیازات داده شده از طرف مشتریان به خصوصیات شناسایی شده, ارزش آن خصیصه نزد مشتری را مشخص می‌کند. فرایند اجرای اين تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1- خصيصه فايى كه بيشترين اهميت را از نظر مشترى رد ات کید 2- مشتريان احتمالن رآ ‎Gan‏ كار ستيان الو تراسا ار 4- يك فرم امتيازدهى به محصولات تهيه كنيد. محصولات خود و محصولات رقيب را فهرست كنيد. 5- با مشتریان آینده مصاحبه کرده. از آنها بخواهید خصوصیات محصول را از 1 تا 10 امتیازدهی کنند. 6 ساره ه ول را برد قرش برلن ماه یهوک وی که ب تن آمتاز معموع وا از مشتريان أخذ کردم اس بزركترين سهم را نيز أز كن خود مى كند.) علاوة بر اينكه معلوم ی شود كدام محصول بيروز رقايت خواهد بود, یک «تحلیل همگانی» برای شناسایی خصوصیاتی که مشتریان بیشتر علاقه دارند. انجام می‌شود. این اطلاعات به تیم طراحی کمک می‌کند تا قبل از توزیع, محصول را به گونه‌ای طراحی کنند که پاسخگوی توقعات مشتریان باشد. لين تكنيى کمی, چند متغیره و عملیاتی بوده و ارزیابی یک مرحله‌ای در آن بصورت نقطه‌ای انجام می‌پذیرد. همچنین مدیریت و تجزیه و تحلیل داده از دیگر قابلیت های تحلیل همگانی می باشد.

صفحه 4:
Competency Gap AssessmentlgSiusLis 2910S ‏ارزيابى‎ < ١ ‏شهاک تک‎ [ Customer First Questions (CFQ),s nine adsl ‏سوالات‎ ‎Customer needs tables juise slajls Uga> Customer Satisfaction Analysiss jue culo, ‏تحليل‎ ‎(CSA) Data Collection Strategyosls ssl gar sjuliwl > > گروه کانونیم610 ‎Focus‏ House of Qualitycuis ails > VV VY ‎Use 1‏ * ساده و قابل اجرا * سنجش ذهنى و عينى بطور همزمان ۰ امکان ارزیابی در چند بعد ۱ معایب |[* مشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی ‎ ‏»جمع‌آوری داده‌های بازخوردی مشتری, در مورد رابطة بين اهميت وظایف و عملکردی که کارمندان در انجام آن وظایف از خود نشان ‏داه‌اند. ‏*بررسی هرگونه شکاف بین خدمات ارائه شده و خدمات مورد انتظار *بررسی نیاز به آموزش و تحصیل کارمندان, در صورت امکان ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 5:
منابع مورد ۱0:0 totais: Can)

صفحه 6:
براى كسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آم‌جی تولر مراجقه MGTools.ir

رایگان