علوم مهندسیمهندسی صنایع و موادسایرتحقیق و پژوهش

تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

صفحه 1:
بنام خدا پروژه درس مدیریت استراتژیک تحلیل 1 5۷۷6 شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون سجاد پارسایی

صفحه 2:
تاریخچه شرکت : شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون ( سهامی خاص ) واقع در بیستون . کیلومتر ۳۰ جاده کرمانشاه - همدان در تاریخ ۱۳۴۴/۱۲/۰۵ تحت شماره ۲۶۰ در شهر کرمانشاه به ثبت رسیده و در سال ۱۳۴۶ با تولید انواع فرآورده های لبنی شامل شیر . ماست . کره و روغن مورد بهره برداری قرار گرفت در حال حاضر انواع فرآورده های لبنی در حال فعالیت می باشد. در سال ۱۳۸۹ سهام این شرکت به میزان ۸۲/۱۶ درصد به شرکت طاهرنیروی پارسیان (بخش/ خصوصی) انتقال یافت.

صفحه 3:
شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون به عنوان اولین تولید کننده انواع فرآورده های لبنی در غرب کشور . با حدود نیم قرن فعالیت.نقش موثر و اساسی در توسعه و گسترش بخش دامپروری منطقه غرب داشته است ۰ اين شرکت با تولید انواع فرآورده های لبنی بشرح ذیل: ‎eles‏ شیرپاستوریزه. انواع ماست. انواع دوغ» کره ۰ روفن حیوانی ۰ پنیر و ساب محصولات شرکت نقش موثری در تأمین سلامت جامعه و رونق اقتصاد منطقه دارد. ‎

صفحه 4:
چشم انداز و اهداف شرکت : ۳ شرت شررو ۲ ۱ شركت عملكراست وهموازه تلاش کرده کیت رابطه سودمندی با گروههای ذینفع (مشتریان, کارکنان. عرضه کنندگان مواد اولیه. سهامداران» دولت و جامعه) داشته باشد و آن را بهبود بخشد. ا ۰ داريم و همین امر باعث می شود که هیچگاه ذر قالب ‎٠‏ هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنیم و همواره همه کارکنان ,] امین نیازهای گروههای ذینفع شرکت و ارضای آنها از هیچ کوششی دریغ ‎cle‏ کوتاه مدت نیند؛ تشویق نماییم تا در راه ۲ رعلیت اصول اخلاقی و پایبند بودن به آیین نامه های سازمانی که بر پایه آن می کوشیم در رابطه ای که با گروههای ذینفع و خود داریم. همواره بر میزان صداقت. درستی و رشد شخصی خود بیفزاییم و همین ویژگی یکی از چشم اندازهای شرکت می باشد. ‎

صفحه 5:
چشم انداز و اهداف شرکت : Lew بر این باوریم که مشتریان. سرمایه های واقعی شرکت بوده و می بایست با رعایت مقررات و الزامات قانونی» بهداشتی, ایمنی و سلامت جامع را با تولید با کیفیت مطلوب محصول تامین نمائیم. ۲ وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود هرگونه اطلاعات مشتریان را به سرعت. با توجه به مقررات برای آنان فراهم آوریم. همچنین باوریم که مبنای ارزیابی فعالیت های ماه نظرات و میزان رضایت است. در یافت هرگونه انتقاد. نظریه و پیشنهاد از سوی مشتریان را ارچ نهاده . از آنها به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء کیفیت استفاده نمائیم v

صفحه 6:
7 در حال حاضر شعار تبلیغاتی شرکت((طعم و کیفیت برتر ۰ راز نیم قرن حضور مستمر )) می باشد. ..-- ...-. ‏اهلظ‎

صفحه 7:
بازارهای هدف مشخص شده شرکت : بازارهاي فعلي شامل: استان هاي کرمانشاه - همدان - قزوین - ایلام - کردستان - خوزستان - لرستان - مركزي کشور عراق

صفحه 8:
عوامل تأثير كذار داخلى: oes Ue eis ie ey, / هلمج ‏و لوس كنندكان مواد اولیه لبتی از‎ ene ” . ۱۶۰۰ ‏دامپروری شهر روانسر با داشتن‎ ‏راس گاه شیر ده‎ ‏کیفیت محصولات‎ ۷ ‏در اختیار داشتن تکنولوژی بالا‎

صفحه 9:
عوامل تأثير كذار داخلى: #كمبود تيروى انسانى ماهر ” قراردادى بودن كارمندان ‎SLE‏ ضعیف محیطی, #قیمت بالای محصولات #ارتباط ضعیف با مشتری

صفحه 10:
عوامل تأثير كذار خارجی: فر ها (0) وجود بازارهای وسیع داخلی ۷ گستردگی هرم سنی جامعه حذف یارانه ها 7وجود بازارهای کشورهای هم جوار ۷ شرکت در نمایشگاه های داخلی و امکان بسته بندی کالا بين المللى

صفحه 11:
عوامل تأثیر گذار خارجی ey 3 ‏ورود لات خا‎ ‏رود محصولات خارجی به بزار ۶ تبلیغات گسترده رقبای ۵ا‎ ‏بس " . . — ی‎ 1 ‏ار و‎

صفحه 12:
Helpful Internal External ۶ استفاده از سیستم مدیریت بازاریابی حرفه ایر۷۷3,03 استفاده از گسترردگی هرع سنی جامعه جهت تولید محصولات متنوع.(2 لالا, 01) ۶ تعیین و تصویب درصد مشخصی از د رآسهای بازاریابی وفروش بای بخش تبلیقات ‎(W2,73).‏ ” بالابردن كيفيت محصولات و ثبات آن و بهره جستن ازتکنولوژی های روز بسته بندى براى رقابت با محصولات خا رجى(01/1/1,13 ؟. حضور كارخانه در يكى از بزركترين مناطق شير و نزديكى به عرضه كنندكان مواد لبنى ” اقدام جهت كسب سهم بازار مناسب (03,54) در دست گرفتن ایتکار عمل بازار(65,03,04) 7 معرفی محصولات نو جذاب و مشتری پسندانه و بهسه بردن از تکتولوژی(۲3,51) تهیه مواد اولیه با کیفیت از عررضه کنندگان ‎ley‏ مطمئن و با صلاحیت داخلی(1 ,55) فرصت ها (0) 1 گستردگی هرم سنی جامعه ۲ امکان بسته بندی کالا ۲ وجود بازارهای وسیع داخلی . ۴ شرکست در نمایشگاه های داخلی وبیسن المللی تهدید ها (۲): ورود رقبای جددید به بازار ۲ جذب نیروهای کار آمد از سمت رقبا ۳ ورود محصولات لوکس و خارجی به بازار

صفحه 13:
پیشنهادات اینجانب برای بهبود عملکرد این شرکت درقالب استراتژی های شده به صورت زیر ارائه می گردد: ‎eles nearest‏ و بر امه سالانه برای شرکت» به خصوص بخش بازاریابی. ‎lee ۱‏ 2 عدیران بازاربابی و استفاده از روان شناسان صنعتی, در بخش بازاریابی توجه به بسته بندی, جایگاه سازی در ذهنیت مصرف کننده. و تدوین استراتر های مناسب بازاریابی.

صفحه 14:
بایان ۳۳

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان