علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

modiriate_strategic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون”

تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

اسلاید 1: بنام خداپروژه درس مدیریت استراتژیکتحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستونسجاد پارسایی

اسلاید 2: شركت شير و لبنيات پاستوريزه بيستون ( سهامي خاص ) واقع در بيستون ، كيلومتر 30 جاده كرمانشاه - همدان در تاريخ 1344/12/05 تحت شماره 260 در شهر كرمانشاه به ثبت رسيده و در سال 1346 با توليد انواع فرآورده هاي لبني شامل شير ، ماست ، كره و روغن مورد بهره برداري قرار گرفت در حال حاضر انواع فرآورده هاي لبني در حال فعاليت مي باشد. در سال 1389 سهام اين شركت به ميزان 82/16 درصد به شركت طاهرنيروي پارسيان (بخش خصوصي) انتقال يافت. تاريخچه شركت :

اسلاید 3: شركت شير و لبنيات پاستوريزه بيستون به عنوان اولين توليد كننده انواع فرآورده هاي لبني در غرب كشور ، با حدود نيم قرن فعاليت،نقش موثر و اساسي در توسعه و گسترش بخش دامپروري منطقه غرب داشته است ، اين شركت با توليد انواع فرآورده هاي لبني بشرح ذيل:انواع شيرپاستوريزه، انواع ماست، انواع دوغ، كره ، روغن حيواني ،  پنير و ساير محصولات شركت نقش مؤثري در تأمين سلامت جامعه و رونق اقتصاد منطقه دارد.

اسلاید 4: چشم انداز و اهداف شركت : شرکت شیر و لبنیات پاستو ریزه بیستون یک شرکت عملگر است و همواره تلاش کرده است رابطه سودمندی با گروههای ذینفع (مشتریان، کارکنان، عرضه کنندگان مواد اولیه، سهامداران، دولت و جامعه) داشته باشد و آن را بهبود بخشد.ما در رویای خود دیدگاه بلند مدت داریم و همین امر باعث می شود که هیچگاه در قالب دوره های کوتاه مدت نیندیشیم، هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنیم و همواره همه کارکنان را تشویق نماییم تا در راه تامین نیازهای گروههای ذینفع شرکت و ارضای آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.رعایت اصول اخلاقی و پایبند بودن به آیین نامه های سازمانی که بر پایه آن می کوشیم در رابطه ای که با گروههای ذینفع و خود داریم، همواره بر میزان صداقت، درستی و رشد شخصی خود بیفزاییم و همین ویژگی یکی از چشم اندازهای شرکت می باشد.

اسلاید 5: چشم انداز و اهداف شركت : ما بر این باوریم که مشتریان، سرمایه های واقعی شرکت بوده و می بایست با رعایت مقررات و الزامات قانونی، بهداشتی، ایمنی و سلامت جامع را با تولید با کیفیت مطلوب محصول تامین نمائیم.وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود هرگونه اطلاعات مشتریان را به سرعت، با توجه به مقررات برای آنان فراهم آوریم.همچنین بر این باوریم که مبنای ارزیابی فعالیت های ما، نظرات و میزان رضایت مشتریان است. در یافت هرگونه انتقاد، نظریه و پیشنهاد از سوی مشتریان را ارج نهاده ، از آنها به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء کیفیت استفاده نمائیم

اسلاید 6: شعار تبليغاتي شركت : در حال حاضر شعار تبليغاتي شركت (( طعم و كيفيت برتر  ،  راز نيم قرن حضور مستمر  )) مي باشد.

اسلاید 7: بازارهاي هدف مشخص شده شركت :بازارهاي فعلي شامل: استان هاي كرمانشاه - همدان - قزوين -  ايلام - كردستان - خوزستان - لرستان – مركزيكشور عراق

اسلاید 8: عوامل تأثیر گذار داخلی:نقاط قوت ( S): نقاط قوت ( S): حضور کارخانه در یکی از بزرگترین مناطق شیر و نزدیکی به عرضه کنندگان مواد اولیه لبنی از جمله دامپروری شهر روانسر با داشتن 1600 راس گاه شیر دهکیفیت محصولاتدر اختیار داشتن تکنولوژی بالاداشتن تحقیقات بازارسطح تحصیلات و تجربه افراد سازمانتحقیق و توسعه

اسلاید 9: عوامل تأثیر گذار داخلی:نقاط ضعف(W):نقاط ضعف(W):قراردادی بودن کارمندانقیمت بالای محصولاتارتباط ضعیف با مشتریکمبود نیروی انسانی ماهرتبلیغات ضعیف محیطی

اسلاید 10: عوامل تأثیر گذار خارجی: فرصت ها (O)فرصت ها (O)گستردگی هرم سنی جامعهوجود بازارهای کشورهای هم جوارامکان بسته بندی کالاوجود بازارهای وسیع داخلیحذف یارانه هاشرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی

اسلاید 11: عوامل تأثیر گذار خارجیتهدید ها (T) :تهدید ها (T) :ورود رقبای جدید به بازارتبلیغات گسترده رقبای داخلیجذب نیروهای کارآمد از سمت رقبانرخ تورم ورود محصولات خارجی به بازار شهرت کم این شرکت نسبت به رقبا در کشور

اسلاید 12:

اسلاید 13: پیشنهادات اینجانب برای بهبود عملکرد این شرکت درقالب استراتژی های تدوین شده به صورت زیر ارائه می گردد:لزوم تدوین یک برنامه بلند مدت و برنامه سالانه برای شرکت، به خصوص بخش بازاریابی.لزوم استفاده از مشاور جهت مدیران بازاریابی و استفاده از روان شناسان صنعتی.در بخش بازاریابی توجه به بسته بندی، جایگاه سازی در ذهنیت مصرف کننده، و تدوین استراتژی های مناسب بازاریابی.

اسلاید 14: پایان

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید