پزشکی و سلامت طب سنتی

تدابیر ماه نهم بارداری

mahe_nohome_bardari_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تدابیر ماه نهم بارداری”

تدابیر ماه نهم بارداری

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: تدابیر ماه نهم بارداری

اسلاید 3: خوب است خانم های باردار، در ماه آخر بارداری تدابیری را رعایت کنند که موجب تسهیل امر زایمان شود.در ادامه برخی از این موارد را برمی شمریم:

اسلاید 4: از شروع ماه نهم، روزانه نوشیدن شیر گاوخوردن 15 گرم روغن بادام شیرین، هر روز صبح ناشتا یا پس از صبحانهدوری از ادویه و غذاهای قابض، ترش و غلیظ

اسلاید 5: حمام کردن روزانه ( موجب تلیین بدن، اعصاب و عضلات است)غذاهای چرب مانند: حلوای چرب قندی با روغن بادام شیرین، سبزیجات ملین، آش ماش، شوربای چربنوشیدن لعاباتی مانند لعاب به دانه همراه لعاب بذر کتان، هر روز صبح، ناشتا

اسلاید 6: ماساژ عانه، پشت، مابین فرج و دبر با روغن های شبت، بابونه، خیری، کنجد و بنفشهبهتر است برای جلوگیری از ضعف و سستی بدن، ماساژ ، خارج از حمام انجام شود.

اسلاید 7: مالش بدن با روغن های خوشبوقرار دادن روغن ها و لعاب های مرخیه مثل چربی مرغ و مرغابی، بر فرج، که کمی گرم شده باشد.( بخصوص در کسانی که فرج یابس یا بدن یابس دارند)

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید