کسب و کار فروش و بازاریابی

تدوین استراتژی شرکت فنرسازی خاور

tadvine_strategy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تدوین استراتژی شرکت فنرسازی خاور”

تدوین استراتژی شرکت فنرسازی خاور

اسلاید 1: به نام خداتدوین استراتژی شرکت فنرسازی خاور استاد: جناب آقای دکتر حجاریانارائه دهنده:یاسر قاسمی نژادمدیریت تکنولوژی دانشگاه علامه طباطبایی

اسلاید 2: تاریخچه شرکتشرکت فنرسازی خاور سهامی عام در سال 1356 به منظور ساخت انواع فنر تخت و لایه یدکی کامیونهای سبک و سنگین با ظرفیت سالیانه 6000 تن تاسیس و آغاز به کار کرد. کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت 78000 مترمربع احداث و دارای 32000 مترمربع سالن های سوله و ساختمان های اداری در شهر صنعتی ساوه واقع میباشد.هم اکنون محصولات این شرکت، تامین کننده بخش عمده ای از نیازهای کارخانجات خودروسازی از قبیل ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل(برای انواع

اسلاید 3: ادامه- تاریخچه شرکت کامیونهای سبک و سنگین) و ایران خودرو و سایپا(برای انواع خودروهای سبک سواری)، شرکت شهاب خودرو(انواع اتوبوسهای شهری و بین شهری) و گروه بهمن(انواع خودروهای باری سبک ونیمه سبک) بوده و در صنایع ریلی تامین کننده بخشی از قطعات راه آهن جمهوری اسلامی ایران و خطوط مترو می باشد. همچنین بخش عمده ای از نیازهای بازار لوازم یدکی انواع کامیون و سایر خودروهای داخلی و خارجی را تامین می نماید.

اسلاید 4: چشم انداز((vision شرکت در 15سال آینده توانایی در هم شکستن فضای رقابتی موجود جهانی را داشته و جزء شرکت برتر خاورمیانه و 10 شرکت برتر در بعد جهانی در جهت افزایش اثربخشها و با هدف بهبود مستمر جهت رضایت ذی نفعان سازمان و محیط زیست.

اسلاید 5: ماموریت(mission)افزایش بهره وری تولید با کیفیت خواسته شده جهت رقابت در بازارهای داخل و خارج.بهبود مستمر و رضایت مشتری و تکیه بر ارتقای سطح کیفی نیروی انسانی از طریق آموزش و تحقیق و توسعه.رضایت ذینفعان سازمان(مشتری- کارکنان- سهامداران- تامین کنندگان- محیط زیست- جامعه)فرهنگ رقابت پذیری تولید بهتر و ارزانتر

اسلاید 6: ماتریس ارزیابی عوامل داخلی شرکت

اسلاید 7: ماتریس ارزیابی عوامل داخلی شرکت

اسلاید 8: ماتریس ارزیابی عوامل خارجی شرکت

اسلاید 9: ماتریس ارزیابی عوامل خارجی شرکت

اسلاید 10: جدول نهایی عوامل داخلی و خارجی

اسلاید 11: 2/55241232/51IEF31جدول توام ماتریس عوامل داخلی و خارجیEEF

اسلاید 12: تحلیل جدول توام بر اساس این جدول و نقطه ای که در آن ناحیه قرار گرفته، نتیجه می گیریم که استراتژی مورد نیاز برای این شرکت در این دوره زمانی، حفظ و نگهداری می باشد.

اسلاید 13: با بهره گیری از نقاط قوت درصدد بهره برداری از فرصت ها برآیید

اسلاید 14: برای احتراز از تهدیدها از نقاط قوت استفاده کنید

اسلاید 15: با بهره گیری از فرصتها، نقاط ضعف را از بین ببرید

اسلاید 16: نقاط ضعف را کاهش دهید و از تهدیدها بپرهیزید

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید