صفحه 1:
Cal
5-5
صفحه 2:
صفحه 3:
‘es . 1 ۳2 کح
ورگ هی توجوازن آمروزی) ونوم عامل بان
a
صفحه 4:
ee
لا
مت |
الگوهایی که باید معرنی شوند مس
صفحه 5:
طفولیت
an... ie
lt Re
۰۰:7"
صفحه 6:
5 اگر بلند پرید بزرسالی بلند آوازه ای دارد
كن برشن © اكر كوتاه بريد بزركسالى خوبى ندارد
3 اكر نشعة ياى فشاى مجازى \
يرق ذآن ها عوتاه خواهه 099 _ 4
صفحه 7:
J
J, ب
هتيم ۲ بود میکنند.
0
Ws. ea
اخته بيشود.
سا" ١
eee
Bice
چیز
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
۲ جنب و جوش زياد استه ٠
برخاشكر مى شود(فرياد زدن - موسيقى با صداى بلند كوش *
ميدهد)
* ابه شدت ors يداير استه
* شكنندكى او بالا استب(قهر ميكند: كريه ميكند)
* كج خلقى دارد حتى با خودش
* بهانه جويى مى كند
* توجه به خود ميكند(به ale خودش مى رسد)
صفحه 11:
ی
یر ات
دمن
5 la NY
ZF YY ی
۳- پر امللاعات. کم اطلاعات
صفحه 12:
۳
(مدیریت زمان)
صفحه 13:
صفحه 14:
مت 5 0 مت
آیت الله امام خامنه ای: فضای محازی حقیقتا قتلگاه جوانان استش__
خانواده ها جرا تسلیم شدند g
صفحه 15:
9 £1559 [3 —P
فندان را با اسزیان در ظرکشویی می گذار
سوال م م تحلیل..,)
ی mG اد سوال میکرد.
معرفی کتاب:
وف
نقش رسانه های تصویری در زوال دوران کود کی(نیل پست من)
{ لب
صفحه 16:
ل
-١ فيلم را كمتر اجازه دهيم ببينند
جايكزين بكذاريم
(عكس نسبت به فيلم اجازه تفكر بيشترى به بجه ها ميدهد)
۲- فیلم را نقادانه ببینیم
در هنكام تماشاى فيلم سوال براى او ايجاد كنيم (آيا اين صحنه درست بود يا اين فرد جرا اين كار را انجام داد)
و وان ۵ سوال شمراهى كنيم 6 خودش يه جواب بوسد.
ور : :
صفحه 17:
_نیناخت های اصلی 8 مطالعات مئید و غیر مفید
6
سس
دانستن با
فهمیدن فرق
دارد
و
SAN
جهل با علم
رفع می شود
نی8»
۳- پر اطلاعات. کم اطلاعات
غفلت با ذ کر
رفع می شود
كك دب
شناخت خدا
راه بدست آوردن زندگی زیباست
نماز خوب خواندن
صفحه 18:
روش های جهت دهی به علاقه های پیچیده دوران نوجواه ر__
من عاشق کسی» چیزی یا محیطی هستم که:
ore
صفحه 19:
** خوبی ها و موفقیت های او را با زگو کنیم
* جایگاهی که دارد به او بدهند (دعید را عه دار)
نوجوان در کجا حس ارزشمندی دارد؟ در مسجد یا در مراسم عروسی (چقدر برای او دست می زنند)
*#به او توهین نکنیم
6
كت با أو مشورت كنيم(نظر او را جويا شويم)
ار يام “SJ WY
صفحه 20:
- 8
بیش از حد انتقاد نکنیم
با مساثل آنان برخورد غیرمنطقی نداشته باشیمپرخشگری کنیم)
راز آفان را فاش فكنيم(شب ادارى آنان را به كسى تكوييم)
پدر و مادر در مسائل اجتماعى يشتيبان خوبى باشند
sat) ؟:های تخصیش راهنمایی و حمایت (aus
فضاى معنوی را به طور غیرمستقیم فراهم سازیم
&
er] <i
صفحه 21:
الگوهای دست یافتنی و محقق به او نشان دهیم سح
الفاظ منفی و ناامید کننده به کار نبریم
دست یابی به هدفهای کوچک
صفحه 22:
ل
رعايت اين مورد در منزل خيلى مهم است
صفحه 23:
لي ۱ ملاس دو لين زمينه رابطه تكييم شخصيت و غلبه بر كناهان را بيان فرموده اند 00
كسى كه شخصيتش مورد احترام ديكران قرار كرفت » لغزش ها و شهوت ها در
نظرش بی ارزش می شوند. 2 ۳
ب
ZF YY <i ۸
{gloat Sze bt
صفحه 24:
a
wy
در موضوع مورد علاقه او صحبت کنیم *
درفضاهایی که دوست دارند حضور یابیم *
با آنها شوخی کنیم *
با آنها بازی کنیم *
* با آنها تفریح رویم
** به آنها هدیه دهیم
6
Y
))
۰
7
2-۳
۳ كت 2 _—
<2
صفحه 25:
با
4
** محبت پدر و مادر به يكديكر و به بجه ها موجب آرامش آنها مشود
* لوغ نبودن فضای فیزیکی خانه آرامش خانه را به همراه دارد
** زمينه نماز خواندن را فراهم سازيم(الا به ذكر الله تطمئن القلوب)
عواملى كه باعث از بين رفتن آرامش نوجوان در خانه مى شود:
جلوی بچه ها از مشکلات زندگی نگوییم
تجملگرایی» حسد و طمع آرامش را از بين مى برد
تس 2 1
موسیقی ناجور آرامش را به هم میزند
ات سات
صفحه 26:
لأ
الذی املعم من جوع و آمنهم من خوف
ob معنوى
مادی سح بازی و تحرک
نیازها: تور
معنوی 7 نیاز به ياكىء نياز به بناه جوبىءنياز به ديده شدن» تخليه انرژی
بعضى نيازها كاذب است:
6
Y
))
صفحه 27:
* همیشه خالق مخلوق خودش را دوست دارد
** خانم ها به بافتنى كه مى بافند هى نكاه مى كنند
© ky Qo 5 #4
صفحه 28:
20
صفحه 29: