ویژگی نوجوانان و نوع تعامل با آنها لطفا مطالب بخوانین و عمل کننید فرزندان شما آینده این کشور هستند به تربیت فرزندان اهمیت بدین که وقتی فرزند شما سرافراز بشه شما سرافراز شدین و وقتی سرافکنده بشه شما سرافکنده می شوید امید وارم لذت ببرید e power pi

yaldapakro85

صفحه 1:
Cal 5-5

صفحه 2:

صفحه 3:
‎‘es . 1 ۳2‏ کح ورگ هی توجوازن آمروزی) ونوم عامل بان ‎a ‎

صفحه 4:
ee لا مت | الگوهایی که باید معرنی شوند مس

صفحه 5:
طفولیت an... ie lt Re ۰۰:7"

صفحه 6:
5 اگر بلند پرید بزرسالی بلند آوازه ای دارد كن برشن © اكر كوتاه بريد بزركسالى خوبى ندارد 3 اكر نشعة ياى فشاى مجازى \ يرق ذآن ها عوتاه خواهه 099 _ 4

صفحه 7:
J ‎J,‏ ب هتيم ۲ بود میکنند. 0 ‎Ws. ea‏ اخته بيشود. سا" ‎١‏ ‎eee‏ ‎Bice‏ ‏چیز ‎

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:
۲ ‏جنب و جوش زياد استه‎ ٠ ‏برخاشكر مى شود(فرياد زدن - موسيقى با صداى بلند كوش‎ * ‏ميدهد)‎ * ابه شدت ‎ors‏ يداير استه * شكنندكى او بالا استب(قهر ميكند: كريه ميكند) * كج خلقى دارد حتى با خودش * بهانه جويى مى كند * توجه به خود ميكند(به ‎ale‏ خودش مى رسد)

صفحه 11:
ی یر ات دمن 5 la NY ZF YY ‏ی‎ ۳- پر امللاعات. کم اطلاعات

صفحه 12:
۳ (مدیریت زمان)

صفحه 13:

صفحه 14:
مت 5 0 مت آیت الله امام خامنه ای: فضای محازی حقیقتا قتلگاه جوانان استش__ خانواده ها جرا تسلیم شدند ‎g‏

صفحه 15:
9 £1559 [3 —P فندان را با اسزیان در ظرکشویی می گذار سوال م م تحلیل..,) ی ‎mG‏ اد سوال میکرد. معرفی کتاب: وف نقش رسانه های تصویری در زوال دوران کود کی(نیل پست من) { لب

صفحه 16:
ل ‎-١‏ فيلم را كمتر اجازه دهيم ببينند جايكزين بكذاريم (عكس نسبت به فيلم اجازه تفكر بيشترى به بجه ها ميدهد) ‎ ‏۲- فیلم را نقادانه ببینیم در هنكام تماشاى فيلم سوال براى او ايجاد كنيم (آيا اين صحنه درست بود يا اين فرد جرا اين كار را انجام داد) و وان ۵ سوال شمراهى كنيم 6 خودش يه جواب بوسد. ‏ور : : ‎ ‎

صفحه 17:
_نیناخت های اصلی 8 مطالعات مئید و غیر مفید 6 سس دانستن با فهمیدن فرق دارد و ‎SAN‏ جهل با علم رفع می شود نی8» ۳- پر اطلاعات. کم اطلاعات غفلت با ذ کر رفع می شود كك دب شناخت خدا راه بدست آوردن زندگی زیباست نماز خوب خواندن

صفحه 18:
روش های جهت دهی به علاقه های پیچیده دوران نوجواه ر__ من عاشق کسی» چیزی یا محیطی هستم که: ‎ore‏

صفحه 19:
** خوبی ها و موفقیت های او را با زگو کنیم * جایگاهی که دارد به او بدهند (دعید را عه دار) نوجوان در کجا حس ارزشمندی دارد؟ در مسجد یا در مراسم عروسی (چقدر برای او دست می زنند) *#به او توهین نکنیم 6 كت با أو مشورت كنيم(نظر او را جويا شويم) ار يام ‎“SJ WY‏

صفحه 20:
- 8 بیش از حد انتقاد نکنیم با مساثل آنان برخورد غیرمنطقی نداشته باشیمپرخشگری کنیم) راز آفان را فاش فكنيم(شب ادارى آنان را به كسى تكوييم) پدر و مادر در مسائل اجتماعى يشتيبان خوبى باشند ‎sat)‏ ؟:های تخصیش راهنمایی و حمایت ‎(aus‏ فضاى معنوی را به طور غیرمستقیم فراهم سازیم & er] <i

صفحه 21:
الگوهای دست یافتنی و محقق به او نشان دهیم سح الفاظ منفی و ناامید کننده به کار نبریم دست یابی به هدفهای کوچک

صفحه 22:
ل رعايت اين مورد در منزل خيلى مهم است

صفحه 23:
لي ۱ ملاس دو لين زمينه رابطه تكييم شخصيت و غلبه بر كناهان را بيان فرموده اند 00 كسى كه شخصيتش مورد احترام ديكران قرار كرفت » لغزش ها و شهوت ها در نظرش بی ارزش می شوند. 2 ۳ ب ‎ZF YY <i ۸‏ {gloat Sze bt

صفحه 24:
a wy ‏در موضوع مورد علاقه او صحبت کنیم‎ * ‏درفضاهایی که دوست دارند حضور یابیم‎ * ‏با آنها شوخی کنیم‎ * ‏با آنها بازی کنیم‎ * * با آنها تفریح رویم ** به آنها هدیه دهیم 6 Y )) ۰ 7 2-۳ ۳ كت 2 _— <2

صفحه 25:
با 4 ** محبت پدر و مادر به يكديكر و به بجه ها موجب آرامش آنها مشود * لوغ نبودن فضای فیزیکی خانه آرامش خانه را به همراه دارد ** زمينه نماز خواندن را فراهم سازيم(الا به ذكر الله تطمئن القلوب) عواملى كه باعث از بين رفتن آرامش نوجوان در خانه مى شود: جلوی بچه ها از مشکلات زندگی نگوییم تجملگرایی» حسد و طمع آرامش را از بين مى برد تس 2 1 موسیقی ناجور آرامش را به هم میزند ات سات

صفحه 26:
لأ الذی املعم من جوع و آمنهم من خوف ‎ob‏ معنوى مادی سح بازی و تحرک نیازها: تور معنوی 7 نیاز به ياكىء نياز به بناه جوبىءنياز به ديده شدن» تخليه انرژی بعضى نيازها كاذب است: 6 Y ))

صفحه 27:
* همیشه خالق مخلوق خودش را دوست دارد ** خانم ها به بافتنى كه مى بافند هى نكاه مى كنند © ky Qo 5 #4

صفحه 28:
20

صفحه 29:

رایگان