کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

ترفند شش کلاه تفکر

shesh-kolah

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۸ اسلاید این پاورپوینت کاملا پویا طراحی شده و دارای فهرست مطالب پویا و لینک سازی شده است که ارائه ان را آسان تر و مرتب تر میکند. تکنیک شش کلاه تفکر توسط ادوارد دوبونو نظریه پردازی شد و کتاب آن در سال ۱۹۸۵ با همین نام منتشر شد. این تکنیک شما را مجبور به خروج از سبک تفکر معمولی خودتان و چندین نگاه به مسائل از دیدگاه های مختلف می کند. همچنین به شما اجازه می دهد تا یک دید کلی تر از وضعیتتان بدست آورید.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1280 بازدید, 14 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

  1. melika.daryabari

    عالی و کامل بود😍تمام صفحاتش لینک سازی شده بود

نظر خود را بنویسید

ترفند شش کلاه تفکر

اسلاید 1: ترفندشش کلاه تفکر

اسلاید 2: فهرست مطالبتفکر خلاق با تکنیک شش کلاه تفکر (ادوارد دوبونو).شش کلاه تفکر چیست؟«کلاه سفید»«کلاه قرمز»«کلاه سیاه»«کلاه زرد»«کلاه سبز»«کلاه ابی»مثال از تکنیک شش کلاه تفکر.کلام اخر.

اسلاید 3: تفکر خلاق با تکنیک شش کلاه تفکر (ادوارد دوبونو)تفکر ، قدرتی است که خداوند به همه انسان ها عطا کرده که با استفاده از آن برای زندگی و پیشرفت خود تصمیم گیری کنند و مشکلات را از پیش روی بردارند. در ایران به جرأت می توان گفت که برای طرز تفکر و تصمیم گیری افراد هیچ گونه الگوی مشخصی وجود ندارد. به همین دلیل در بیشتر مواقع، افراد زمان را برای برقراری ارتباط مؤثر از دست می دهند. ادوارد دوبونو نویسنده کتاب ارزشمند « شش کلاه تفکر» به هر فردی می آموزد که به افکار خود سر و سامان داده و خلاقانه تر فکر کنند.

اسلاید 4: تفکر، اصلی ترین عامل شکل گیری شخصیت انسان است اما این روزها کمتر به آن اهمیت می دهیم. به مدیریت افکار خودمان توجهی نداریم و برای آن آموزش هم ندیدیم. اصلی ترین هدف ادوارد دوبونو از نوشتن این کتاب آن بود که در طرز تفکر ها تغییر ایجاد کند و آنها را ساده تر کند. ضرورت نیاز آموزش این نوع تفکر در تمام دوران زندگی ما کاملاً مشهود بوده است. چه زمانی که محصل بودیم و بعد وارد دانشگاه شدیم و چه زمانی که کسب و کار راه اندازی کردیم و به دنبال رشد و پیشرفت آن بودیم.

اسلاید 5: سرچشمه اصلی تمام انرژی یک انسان در تفکر اوست. به طوریکه هر چقدر هم که در آن مهارت قوی باشیم باز هم نیاز هست که بهتر و بهتر بیندیشیم. شش کلاه تفکر ابتدا تفکر شما را ساده تر می کند و در ادامه به شخص اجازه می دهد تا به جای اینکه همزمان به مسائل مربوط به شش مورد احساسات، منطق، اطلاعات، امید و خلاقیت فکر کنند، تنها به یک موضوع فکر کند. اما هدف اصلی شش کلاه تفکر، اعمال نوعی تغییر در روش تفکر می باشد. اگر شخصی دائماً رأی مخالف داشته باشد و دیدگاه او منفی باشد این بدان معناست که او کلاه سیاه بر سر گذاشته است. از او باید ابتدا درخواست شود که کلاه سیاه را از سر برداشته و کلاه زرد را بر سر بگذارد و کمی مثبت فکر کند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید