Emergency severity Index ESI

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تریاژ بیمارستانی”

تریاژ بیمارستانی

اسلاید 1: Emergency severity Index ESIتهیه کننده:مجتبی محبعلی پورکارشناس پرستاریزمستان1397

اسلاید 2: تریاژ اورژانس بیمارستانیاهداف دورهو الگوریتم مورد استفاده در آن ESIآشنایی با سیستم تریاژ.12. آشنایی با سطوح مختلف تریاژ و سوالاتی که در جهت تریاژ بیماران بایستی پرسیده شود.در نظرگرفته میشود. آشنایی با اقداماتی که بعنوان اقدام نجات دهنده حیات در سیستم تریاژ.3در نظر گرفته میشود.ESIآشنایی با مواردي که به عنوان تسهیلات در تریاژ.4آشنایی با نقش علائم حیاتی در سیستم تریاژ.56. آشنایی با نحوه تریاژ اطفال و تفاوت هاي آن با تریاژ بالغین

اسلاید 3: ESIبررسی اجمالی شاخص شدت اورژانسیESI فواید1. شناسایی سریع بیماران نیازمند توجه فوري2.بهبود روند گردش کار در کل اورژانس3.تعیین بیمارانی که نیاز به ویزیت در قسمت اصلی اورژانس را ندارند4.آگاهی پرستاران با سهولت بیشترو موثرتری با حدت وضعیت بیمار5. به عنوان زیر بنا و پایه اي براي دستور العمل ها و قوانین اورژانس جهت نظارت بر جمعیت هاي خاص6. به عنوان معیاري جهت تخمین و اندازه گیري میزان شلوغی اورژانس

اسلاید 4: الگوریتمی در 5 سطح جهت تریاژ بیماران می باشد که استفاده از آن راحت و ساده می باشد. بیماران با استفاده از این الگوریتم براساس حدت ESI وضعیت بالینی و میزان تسهیلات مورد نیازشان تقسیم بندي می شوند. در این سیستم، پرستار تریاژ در مرحله اول حدت بیماري را مشخص کرده و در صورت عدم احراز معیارهاي سطوح حاد (سطح 1و 2)، پرستار تریاژ بیمار را براساس میزان تسهیلات مورد نیاز در سطوح دیگر ( 3و 4و 5) قرار می دهد ویژگی منحصر به فرد این سیستم در مقایسه با سایر سیستم هاي تریاژ، استفاده از تعداد تسهیلات مورد نیاز بیماران جهت تعیین سطوح تریاژ است. حدت وضعیت بالینی بیمار براساس پایدار یا ناپایدار بودن عملکرد ارگانهاي حیاتی بدن، وضعیت تهدید کننده حیات بدن، حیات عضو یا ارگان مشخص می شود. پرستار تریاژ جهت تعیین میزان تسهیلات مورد نیاز بیمار معمولا از تجربیات قبلی خود درباره بیماران مشابه، استفاده می کند. تسهیلات مورد نیاز از لحاظ تعریف شامل تمام تسهیلاتی است که بیمار تا مرحله تعیین تکلیف از بخش اورژانس (ترخیص، بستري یا اعزام) نیاز خواهد داشت. با علم به الگوریتم تریاژ، پرستار قادر خواهد بود به سرعت و دقت بیماران را در 5 سطح تعریف شده قرار دهد. این الگوریتم 4 نقطه تصمیم گیري اصلی شامل نقاط «الف، ب، ج و د» وجود دارد که از این نقاط جهت رتبه بندي بیماران در 5 سطح استفاده می شود.

اسلاید 5:

اسلاید 6: ESIچهار نقطه اصلی در تصمیم گیری سیستمالف. آیا بیمار به یک اقدام فوري و نجات دهنده حیات نیاز دارد؟ب. آیا این بیمار نمی تواند منتظر بماند؟ج. بیمار به چه تعداد از تسهیلات موجود نیاز دارد؟د. وضعیت علائم حیاتی بیمار چگونه می باشد؟پاسخ به این سوالات راهنماي خوبی براي رسیدن به یک تریاژ صحیح است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید