سایر تحقیق و پژوهش

تعامل استانداردها و معیارهای و نرم افزارهای چند رسانه ای تولید محتوای الکترونیکی

tolid-mohtava-el

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تعامل استانداردها و معیارهای و نرم افزارهای چند رسانه ای تولید محتوای الکترونیکی”

تعامل استانداردها و معیارهای و نرم افزارهای چند رسانه ای تولید محتوای الکترونیکی

اسلاید 1: تعامل استانداردها و معیارهای و نرم افزارهای چند رسانه ای تولید محتوای الکترونیکیارائه:

اسلاید 2: تعامل در یادگیری الکترونیکییافته ها نشان می دهد که تعامل درایجاد محیط یادگیری مناسب و ایجاد ارتباط بهتر با دوره آموزشی تاثیر قابل توجه دارد .واگنر تعامل را رویدادهای متقابلی که نیازمند حداقل دو کنش و دوشی است ، تعریف کرده و میگوید تعامل هنگامی روی میدهد که این اشیاء و رویدادها، متقابلا بردگیری تاثیر بگذارند . تعامل نه تنها در یادگیری از راه دوره (آموزش مجازی وتولید محتوای الکترونیکی ) همواره از ارزش خاصی برخوردار بوده است ، بلکه در آموزش سنتی ، و درشکل یادگیری « مطالعه مستقل » نیز اهمیت آن مورد توجه قرارگرفته است . نقطه آغاز تعامل یادگیرندگان با دوره ، عنصر «میانجی یارابط دوره » است که درواقع ، رابط آنان با فناوری بکار رفته دردوره است . کیفیت ایجاد این ارتباط بستگی به «رابط کاربرد » دارد . درگام بعد ، تعامل بین یادگیرندگان _مربیان ویادگیرندگان _یادگیرندگان درتداوم ارتباط یادگیرندگان با محتوای دوره و مشارکت آنان درجایگاه های تعامل مانند گروه های مباحثه ، و کیفیت یادگیری آنان تاثیر میگذارد . البته مطالعات نشان میدهد که تسهیلاتی چون کنفرانس ویدیویی که امکان تعامل چهره به چهره را فراهم میکند ، در مقایسه با سایر شیوه های تعامل ، درایجاد تعامل نقش مثبت داشته اند . تعامل موفق در همه این موارد مانند دانه های زنجیر به یکدیگر متصل هستند .حلقه نخستین این تعامل ، «رابط کاربر » دوره یادگیری الکترونیکی است .

اسلاید 3: یادگیري الکترونیکی و تعامل درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازیبه آن نوع از یادگیري گفته می شود که در محیط شبکه به وقوع می پیوندد و در آنE-Learning یادگیري الکترونیکی مجموعه اي از فناوري هاي چند رسانه اي، فرا رسانه اي و ارتباطات از دور به خدمت گرفته می شود. اینترنت محور اساسی تحولی است که یادگیري الکترونیکی درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی را به وجود آورده است. یادگیري الکترونیکی درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی یکی از پدیده هاي جهان نوین است که در عصر اطلاعات و در جامعه مبتنی بر دانش پا به عرصه وجود گذاشته است و در پیشینه کوتاه مدت خود از گسترش قابل ملاحظه اي برخوردار بوده است. یادگیري الکترونیکی درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی از دیدگاه فلسفی مبتنی بر پارادایم سازگاري است و به اعتقاد برخی از متخصصان،مهم ترین فناوري است که می تواند رویکردهاي جدید آموزش و یادگیري را مورد حمایت قرار دهد. یادگیري الکترونیکی درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی  روش هاي تدریس را متحول ساخته و در تکمیل چرخه یادگیري نقش به سزایی داشته است. چنانچه بپذیریم که تعامل نقش اساسی و مهمی در فرایند تدریس و یادگیري در آموزش مجازی وتولید محتوای الکترونیکی دارد، یادگیري الکترونیکی درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی با بهره گیري از فناوري هاي نوظهور، تعاملات گسترده اي را براي دسترسی به اطلاعات وسیع و نیز برقراري انواع ارتباط فراهم می سازد.

اسلاید 4: تعاملی در طراحی محیط هاي یادگیري الکترونیکی کنترل و نظارت یادگیرنده درتولید محتوای الکترونیکی وآموزش مجازی ✔ تسهیل انطباق و سازگاري برنامه بر مبناي درون داد درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش  مجازی ✔ یادگیري عمیق تر درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی ✔ شیوه هاي گوناگون مشارکت و برقراري ارتباط درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی ✔ تمرین و عمل به منزله وسیله اي کمکی براي یادگیري معنادار درتولید محتوای الکترونیکی 

اسلاید 5: نقش تعامل در تولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازیهدف از تعامل هدایت دانشجویان به نقطه اي از اندیشه و تفکر است که باعث می شود یادگیرنده ابتدا فرضیات را بررسی کرده سپس اطلاعات جدید را بپذیرد یا آنها را رد کند. تعامل موثردرتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی ، روند بیدارسازي فرایند فکري دانشجویان است. در بسیاري از دوره هاي یادگیري الکترونیکی محتوا درتولید محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی  آماده شده و در دسترس یادگیرنده قرار می گیرد ولی استفاده از تعامل بسیار ضروري است زیرا محرك یادگیري می باشد و علاقه یادگیرنده به آموزش حفظ می شود. تعامل سبب می شود یادگیرنده اطلاعات را به صورت عمیق تري تجزیه و تحلیل نماید و انتقال اطلاعات به دنیاي واقعی را بالا می برد. بیشتر یادگیري ها و آموزش هاي کلاسی از طریق تعامل صورت می گیرد. معلم با یک شاگرد یا شاگردان متعدد پیام هایی را رد و بدل می کنند. تعامل در کلاس نه فقط در خدمت رسیدن به هدف هاي آموزشی است بلکه به عنوان مکانیزمی عمل می کند که از طریق آن معلم و شاگردان هدف هاي شخصی و اجتماعی خود را تشخیص می دهند. تعامل نوع اصلی فعالیت در کلاس است و بخش عمده وقت کلاس در تعامل صرف می شود از این رو وجود تعامل براي یادگیري اساسی و بنیادي است.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید