علوم مهندسی معماری و عمران

تعریف و دسته‌بندی انواع قراردادهای ساختمانی

ghrar-dad-s

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تعریف و دسته‌بندی انواع قراردادهای ساختمانی”

تعریف و دسته‌بندی انواع قراردادهای ساختمانی

اسلاید 1: تعریف و دسته بندی انواع قراردادهای ساختمانیبه نام خدا

اسلاید 2: تقسیم بندی از نظر روش اجراروش امانی (تک عاملی): در این روش کارفرما خود منابع مالی، طراحی، تهیه تجهیزات و مصالح و تأمین نیروی انسانی و ماشین آلات را به عهده می گیرد. این روش برای پروژه های کوچک و همچنین تعمیر و بازسازی مورد توجه قرار می گیرد و به ندرت در پروژه های بزرگ از این روش استفاده می شود.

اسلاید 3: روش دوعاملی (طرح و ساخت):در این روش کارفـرما، هـدف از اجـرای پروژه رو تعیین می کند و طی یک قرارداد با طـراح و سازنده، طراحی و اجـرای پروژه را به یک سازمان طراحی- سازنده واگذار می کند. این نوع قرارداد بیشتر در پروژه های عمرانی کاربرد دارد.تقسیم بندی از نظر روش اجرا

اسلاید 4: EPCروش دو عاملیدر این روش کارفرما، طراحی، تدارکات و اجرای کل پروژه را به یک پیمانکار محول می کند. اگر بخشی از طراحی توسط کارفرما اجرا شود قرارداد EPC  متعارف و اگر همه مراحل توسط پیمانکار انجام شود (طراحی نقشه های پروژه، تأمین مواد و مصالح و اجرای پروژه) و کارفرما فقط طرح را تحویل بگیرد، قراداد EPC  کامل نامیده می شود. این نوع قرارداد بیشتر در پروژه های صنعتی کاربرد دارد.تقسیم بندی از نظر روش اجرا

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید