صفحه 1:
صفحه 2:
تفسیر سوره ی نور (۲)
صفحه 3:
yl الله من الشيطان الرجيم
1 شيغ الفاجسَة فى الذين آمئوا لَُمْ غذاب أل
قشل ype bi رختنه و نآ روّقه و
قرن کربم تکیه ی فراولنی روی لین مطلب دارد که جٍ جامعه ی اسلامی جوّ تهمث و بهتان و اقترا و بدگویی نباشد.
مردم مسلمان هر وقت چیزی در مورد بردران و خواهران مسلمان خود شنيدند. مادام که ه سرحد بقین قطعی-
و گمان- نرسیده لند که جای شک و شبهه نباشد وبا بینه ی شرعی اقلمه تشده است. وظیفه شان لین است که آنچه
می شنوند به اسطلاح معروف «از ابن كوش بشنوند و از كوش ديكر بيرون كنند» و به تعبير ديكر همان جا كه مى شنوند.
دفن کنند
صفحه 4:
* و له یلم و له امن می خواهد بفرماید که شما نمی دائید این
جنایت چقدر جنایت بزرگی است و طبعا نمی دانید که عقوبت اين
جنایت
ei 1 :
خلاشه ار ین اس اب 5 segs
رشاو را می غورد در /حالی که ی مرده ات جق yp اسك
صفحه 5:
SE otal 2285 SI ost فى الَّذِيبَ امَنوا لَهُمْ
* برای کسانی که دوست دارند فحشا در میان اهل ایمان
شایع شود عذاب دردناکی آماده شده است: اين آيه از
هس جوسای نا واه وا دوس
است
صفحه 6:
* معنی اول آیه
* یکی از گناهان بسیار بزرگ که قرلن وعده ی «عذاب الیم»
برای آنها داده است لین است که کسی یا کسانی بخواهند خود
فحشا را در ميان مردم رايج كنند حال يا به حساب بول
يرستى و يا از روى اغراض ديكرىء كه غالبا در عصر ما اين
اغراضء اغراض استعماری است؛ می خواهند فحشا در میان
مردم زیاد شود. چرا؟ برای اينکه هیچ چیزی برای سست
کردن عزیمت مردانگی مردم به اندازه ی شیوع فحشا اثر ندارد.
صفحه 7:
برنامه ی آمریکایی ها
برای فاسد کردن دنیا
* آمریکاییها که یک برنامه ی عمومی برای فاسد کردن همه ی
دنیا دارند برنامه شان همین است: فحشا را زیاد کنید. دیگر
خیالتان از ناحیه ی مردم راحت باشد.
* می گویند مدیر یکی از مجلات به نام .این هفته (در زمان رژیم
فاسد پهلوی) گفته است: «کاری خواهم کرد که تا ده سال دیگر
یک دختر ده سال به GIL باکره در تهران پیدا نشود»
صفحه 8:
تدبیر اسلام برای حفظ روح مروت
* اسلام طرقدار جلوگیری از ارتباط چنسی نیست؛ در حدود خانوده. آن را تصحیح می
کند و طرفدار نظر کاتولیکها و کلیسا نیست. اما از دایره ی ازدواج مشروع که خارج
شد. دیگر به هیچ وجه اجازه نمی دهد و لین یک تدبیر و توطثه ای است از ناحیه ی
اسلام برای حفظ روح مروت مردانگی. انسانیت و شرافت در زن و مرد مسلمان.
* نقطه ی مقلبل, کسانی هستند که برای همان روح. فحشا را زياد مى كنند. اين
Cul که قرآن می فرملید: این sted فى Spall امنوا لَهُمْ عَذَابً
gull آنان که دوست دارند و علاقه دآرند فحشا را در میأن و خدا
برایشان عذاب دردناکی آماده کرده است. خوب, عتاب دردناک را خدا؛ در ن دنیا یه
آنها می ns
صفحه 9:
پیشنهادهای بی شرمانه
برای ترویج فحشا در ایران
هافيئكتون بست در راستای جنگ نرم آمریکا ضد نظام جمهوری اسلامی ایران برای ترویج فحشاء و همجنس بازی و قبح زدابی از آن
در ميان خانواددهاى ايرلئى با انتشار مقالداى. راهكارهليى داده که اقدام به انتشاررایگان داستانهای تصویری و غیر تصویری همجنس
بازی به زبان فارسی برای ابرانیان از جمله آنهاست.
شوماخر میگوید: ما همجنس بازی را بخشی از حقوق بشر میدالیم كه دولتها و خانواددها حق ندارند با آن مقابله كتند.
نویسنده این مقال پيشنهاد می دهد از حقوق بشربهعنونابزاریبرایترویج همجنس بازی در ابران استفاده شود
.مه نظر کوین شوماخر. در ایران. خانواده های ایرانی نیز به محض آنکه متوجه شوند فرزندشان تمایلات همجنس بازی دارد. تلاش می
کنند او را درمن کنند و ار نتونند او را از خانادهطرد میکند
از لین رو ما در شبکه یوتیوب داستانهای عاشقانه همجنس بازی که تصاوير نقاشى شده نيز دارد. براى ايرانيان بارگزاری کرد
آنان قادر خواهند بو به صورت كاملاً ایگان لین داستانها را دنلود کنند. تا به تدریج قبح این مسئله برای خانواده های آنان شکسته
شود. تا دیگر آنقدر مزاحم فرزندان همجنس باز خود نشوند.
صفحه 10:
* معنی دوم آیه
* معناى دوم آيه لين است: «آنان که دوست دارند که فحشا درباره
ى اهل ايمان شليع شود. » مقصود اين نيست كه خود فحشا در
ميان اهل ايمان شايع شود. بلكه نسبت فحشا درباره ى اهل
ايمان شليع شود؛ يعنى كسانى كه دوست دارند عرض اهل ايمان
را لكه دار كنند.
صفحه 11:
بدترین مردم
* پیغمبر اکرم (ص) میفرمایند:
كم ب ال
بَلى يا رَسولَ اللما فرمود: بدترين مردم آن كسى است كه خير خودش را از
ديكران منع مى كند و هرجه دارد تنها براى خودش مى خواهد. بدتر از اين
افراد. مردمان بد زبانٍ فخاش تهمت زن و آبرو برند.
* فی UDI 8555 در دنیا و آخرت عنابشان دردناک است.
صفحه 12:
مکافات گناه
یکی از تن گناهلنی که در همین دنیا عکس العمل دارد گناه تهمت زنی و لبرو بری است. آن که تهمت به
ناحق می زند. در یک روزی گرفتارش خواهد شد. حال يا کسی مثل خودش به او تهمت ناحق خواهد زد ويا
مفتضح خواهد شد.
داند و شما نمی دانید. می خواهد بگوید مطلب. خیلی بزرگ است. خدا
شما نمی دانيد؟
رحیةٌ اگر نبودفضل و رحمت الهی و اگر نبود که خدا ثوف و
مهران است. به حکم لين غغلتی که کردید. عذاب بزرگی به شما می رسید.ولی فضل الهی ملنع شد؛ يعني
لين غفلتى که کردید و بلندگوی منافقین شدید. شما را مستحق یک عذاب بزرگ در دیا کردهبود كه اصلاً
جامعه ی شما از هم بباشد ولی فضل و رحمت الهی مانع شد.
صفحه 13:
«تسهسلفترا و نشرکاضیب
چه مجازاتهایی دارد؟
براساس قانون هر فردی که با عمل و رفتار خود باعث ورود ضور مادی یا معنوی به ديكران شود. مكلف
به جبران این زیان می باشد.
ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی: «هر کس به وسيله اوراق جلبى يا خطى يا به وسيله درج در روزنامه و
جرليد يا نطق در مجامعبيا به هر وسيله ديكر به كسى امرى را صريحا نسبت دهد يا آنها را منتشر كند
که مطلیق قانون آن امر جرم محسوب میشود و نتولند صحت لَن اسناد را ثلبت كند. جز در مواردى كه
موجب حد است.به یک ماهتا یک سال حبس وتا ۷۴ ضربه شلاق يا يكى از آنها حسب مورد محكوم
خواهد شد.»:
صفحه 14:
ای اهل ایمان! گام جای گام شیطان نگذارید. دنبال شیطان نروید.
صفحه 15:
و ز لا قضلْ الک و رخَلة ما ژکی ملگ من آخد بدا
اگر فضل الهی نبود؛ یکی از شما پاک از آب دزنمی aad
ول ال ی من شا ول میغ لیم
این خداست که هرکس را که بخواهد و مستحق بشناسد.
از گناه تزکیه می کند؛ خدا شنوا و عالم است.
صفحه 16:
اهمیت قر آن به مسئله وحدت مسلمین
قرآن به مسئله ی وحدت مسلمین بیش از هر چیزی اهمیت می دهد:
انازل شد آن گروهی که تصمیم داشتند کمکهای خود را قطع
ندارید خدا از خودتان بگذرد؟ این آیه
کنند گفتند دیگر کمکمان را قطع نمی کنیم.
صفحه 17:
اسلام و منطق محبت
اسلام منطق محبت را در جای خود در حد اعلی به کار برده است. اسلام. خشونت را در
جاى خود تجویز می کند و نرمی را در جای خود. و عظمت و اهمیت اسلام به همین
است. اگر اسلام اینچنین نمی بود. یعنی اگر نمی گفت «زور را با زور جواب بدهید.
منطق را با منطق جواب بدهید. در مورد محبت. محبت کنید و حتی در جایی در مورد
بدی هم محبت کنید.
دین مسیح به همین دلیل یک دین غیرعملی از آب درآمد که اتباع آن خونخوارتر از
همه ی مردم دنیا از آب درآمدند.اسلام در درچه ی اول محبت را به کار می برد؛ آنجا که
محبت مفید نبود: دیگر ساکت ثمی نشیند. گفت: هچون پند دهند تشنوی, بند نهند»
صفحه 18:
تعبیراتی درباره ی
«پاسخ بدی را به نیکی دادن»
8 2 5 قرآن فرماید 2: ete eee et
و astm يُؤْتوا أولى الْقَْبى و GI ARAN 9 abe Jd If BEY 5
, المهاجرين
فى سَبِيلٍ اللّه متمكنين
قسم نخورند که دیگر از تهمت زنندگان قطع کمک کنند.
غیرت دینی شان اینجا به جوش نیاید؛ آنها بدی کردند ولی شما در مقابل بدی باز هم
صفحه 19:
هستند و براى اينها عذاب بزركى است عَلَيْهِمْ
كانُوا يَعْمَلُونَ آن روزى كه زبانها و دستها و ياهاى آنان عليه اب
شده اند شهادت خواهند داد
صفحه 20:
عالم آخرت عالّم زنده است
همه چیز عللم آخرت زنده است و در آن دنیا هر چیزی و هر عضوی بر هر عملی که مرتکب
شده است گواهی می دهد: دست گواهی می دهد من چه کردم؛ پا گواهی می دهد من چه
کردم. چشم و گوش هریک گواهی می دهند من چه کردم. پوست بدن (حدیث است که کنایه
از عورت است) گواهی می دهد من چه کردم؛ حتی به زبان مُهر می زنند: ای زبان! تو ساکت
باش, بگذار خود اعضا و جوارح حرف بان هم افقط] به گناهانی که خودش مرتکب شده
ات گواهی می ده
قرلن می فرماید: در روزی که زبانهای این افراد (چون گناه اینها گناه زبان بوده) و دستها و
پاهایشان علیه ایشان به همان اعمللی که مرتکب شده لند گواهی بدهند. يَْمَذ یه ال
io لْحَ در چنین روزی است که خدا Gol جزای حقی را که باید به اینها برسد. به طور
کامل به آنها می دهد.