سایر تحقیق و پژوهش

تمرینات پویا و ایستا در حرکات ورزشی

tamrein-poya

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تمرینات پویا و ایستا در حرکات ورزشی”

تمرینات پویا و ایستا در حرکات ورزشی

اسلاید 1: تمرینات پویا و ایستا در حرکات ورزشیاستاد:دانشجو:

اسلاید 2: مقدمهورزشکاران از تمرینات کششی پیش و پس از تمرینات جسمانی استفاده می نمایند. معمولا حرکات کششی، قبل از تمرین  به منظور گرم کردن و آماده نمودن دستگاه عصبی ـ عضلانی برای اجرای حرکت و پس از تمرین، برای بهبود انعطاف پذیری انجام می گیرند. بهبود انعطاف پذیری که با انجام تمرینات کششی حاصل می شود باعث افزایش دامنه حرکتی ورزشکاران شده و میزان بروز آسیب های عضلانی را کاهش می دهد. حرکات کششی را می توان به دو دسته کلی پویا و ایستا تقسیم کرد. انجام حرکات کششی پویا منجر به بهبود انعطاف پذیری در طی حرکت اندام ها و انجام حرکات کششی ایستا موجب بهبود انعطاف پذیری ایستا (وقتی اندام حرکت پویا ندارد) می شود. 

اسلاید 3: تعریف کششبه طور کلی هر حرکتی که مستلزم حرکت دادن بخشی از بدن تا حدی باشد که سبب افزایش دامنه حرکتی یک مفصل شود ، به عنوان یک حرکت کششی قابل نام گذاری است. کشش می تواند به شکل فعال یا غیر فعال انجام شود. کشش فعال وقتی انجام می شود که شخص خود کشش را انجام دهد و یک قسمت بدن در وضعیت کشش نگه داشته شود . کشش غیر فعال وقتی انجام می شود که فرد دیگری در ابتدا اندام شخص را تا رسیدن به وضعیت کشش حرکت دهد و سپس اندام فرد را در وضعیت کشش برای چند لحظه نگه دارد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید