سایر ورزشی

تمرین های بدنسازی برای ورزش های سرعتی(فوتسال)

tamrin-badnsazi-f

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
با توجه به اهمیت برنامه بدنسازی برای فوتسال و سایر ورزش های سرعتی در سطح حرفه ای ، برنامه تمرینات بدنسازی حرفه ای فوتسال با وزنه و بدون وزنه شامل موارد زیر است. این برنامه شامل 7 قسمت برنامه روزانه یک فوتسالیست حرفه ای است: برنامه تمرینی بدنسازی تمرینات گرم کردن تمرینات چابکی تمرینات سرعت تمرینات استقامت تمرینات شکم برنامه غذایی برای فوتبالیست ها
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
574 بازدید, 3 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تمرین های بدنسازی برای ورزش های سرعتی(فوتسال)”

تمرین های بدنسازی برای ورزش های سرعتی(فوتسال)

اسلاید 1: تمرین های بدنسازی برای تقویت سرعت (فوتسال ) تهیه کننده :

اسلاید 2: با توجه به اهمیت برنامه بدنسازی برای فوتسال و سایر ورزش های سرعتی در سطح حرفه ای ، برنامه تمرینات بدنسازی حرفه ای فوتسال با وزنه و بدون وزنه شامل موارد زیر است. این برنامه شامل 7 قسمت برنامه روزانه یک فوتسالیست حرفه ای است:برنامه تمرینی بدنسازیتمرینات گرم کردن تمرینات چابکیتمرینات سرعت تمرینات استقامت تمرینات شکمبرنامه غذایی برای فوتبالیست ها این برنامه بدنسازی 5 جلسه ای و کامل، مناسب رده سنی نوجوانان و جوانان است و هدف آن ایجاد تناسب اندام و آمادگی جسمانی ، چابکی، سرعت و استقامت در بازیکنان فوتسال می باشد. برنامه ای جامع که براساس جدیدترین دستاوردهای علمی دنیای فوتبال در سال 2021، طراحی شده است. سرعت ، چابکی ، قدرت ، حرکات انفجاری و استقامت همه ویژگی هایی است که بازیکنان فوتسال برای گذراندن در یک بازی سخت نیاز دارند.

اسلاید 3: برنامه بدنسازی برای فوتسال ( ورزش سرعتی ) با استفاده از برنامه کامل بدنسازی برای ورزش های سرعتی نظیر فوتسال به تناسب اندام می رسید و توانایی شما در سرعت ،قدرت ، استقامت ، مقاومت در برابر آسیب و اجرای تکنیک های فوتسال افزایش می یابد. علاوه بر این افزایش قدرت در بالاتنه و پایین تنه موجب افزایش سرعت و چابکی بازیکن می شود؛ علاوه بر این احتمال آسیب دیدگی را کاهش می دهد.

اسلاید 4: برای تقویت عضله میانی، زیرین و بالایی سینهعضله میانی سینه

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید