کسب و کار فروش و بازاریابی

تهیه یک طرح بازاریابی قدرتمند

bazar-yabi10

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تهیه یک طرح بازاریابی قدرتمند”

تهیه یک طرح بازاریابی قدرتمند

اسلاید 1: تهیه یک طرح بازاریابی قدرتمند

اسلاید 2: تهیه یک طرح بازاریابی پارتیزانیبازاریابی شامل فرآیند تولید و ارائه کالاها و خدمات مطلوب به مشتریان و جذب و حفظ آنان است. رمز بازاریابی موفق، درك نیازها، تقاضاها و خواسته هاي مشتریان هدف قبل از رقبا و ارائه کالاها و خدماتی است که بتواند، نیازها، تقاضاها و خواسته هاي مذکور را بر آورده ساخته و خدمات، آسایش و ارزش را براي مشتریان به ارمغان آورد به نحوي که مجدداً به شرکت مراجعه کنند. متأسفانه به نظر می رسد شکاف قابل توجهی بین اصول بازاریابی منطقی و فعالیتهاي بازاریابی واقعی در شرکتهاي کوچک وجود دارد.

اسلاید 3: یک طرح مناسب بازاریابی پارتیزانی یک طرح مناسب بازاریابی پارتیزانی منعکس کنندة میزان درك مشتریان توسط شرکت بوده و ارضاي نیازهاي آنها را مبناي هر فعالیت بازرگانی به حساب می آورد. هدف از این کار ایجاد یک استراتژي موفق براي مؤسسۀ بازرگانی از دید مشتري است. در حقیقت، مشتري بازیگر کلیدي تمام فعالیتهاي بازرگانی به حساب میآید. با توجه به نظر تد لویت، متخصص بازاریابی، هدف اولیۀ یک مؤسسۀ بازرگانی کسب سود نیست. در عوض، مؤسسات به دنبال ایجاد و حفظ مشتري هستند. در صورت بکارگیري یک حس خوب و منطقی، بقیۀ امور بطور خودکار درست خواهد شد. تمام شرکتها باید جذب مشتري را سرلوحۀ برنامه ریزي و اجراي فعالیتهاي خود قرار دهند.

اسلاید 4: تعیین بازار هدفاولین گام در ایجاد یک طرح بازاریابی پارتیزانی، شناسایی بازار هدف شرکت است که شامل گروه خاصی از مشتریان است که شرکت آنها را به عنوان هدف کالاها یا خدمات خود قرار داده است. هر چه شرکت اطلاعات بیشتري دربارة بازارهاي محلی، مشتریان، عادتها و ترجیحات خریدآنها داشته باشد بهتر می تواند تلاشهاي بازاریابی خود را معطوف به گروه هایی از مشتریان بالقوه و فعلی نماید که احتمالاً مبادرت به خرید کالاها یا خدمات آن می کنند. بسیاري از متخصصان بازاریابی اذعان می کنند که بزرگترین اشتباه بازاریابی شرکتهاي کوچک این است که نمی توانند دقیقاً بازار هدفی که درصدد خدمت رسانی به آن هستند را تعریف کنند.

اسلاید 5: تعیین بازار هدفهنگامی که شرکتها از یک استراتژي بازاریابی مشتري مدار تبعیت می کنند، در می یابند که مشتریان مذکور به تدریج تمام فعالیتهاي مؤسسه، ازکالاي فروخته شده و موسیقی پخش شده در سیستم صوتی گرفته تا مکان، نحوة استقرار و دکوراسیون فروشگاه را تحت کنترل خود در آورده اند.مالکان این دسته از مؤسسات بازرگانی نسبت به رقباي بزرگتر خود داراي یک مزیت هستند چرا که تصویري که آنها براي شرکت خود ایجاد کرده اند براي مشتریان هدف جذاب بوده و به همین دلیل است که شکوفا می شوند. بدون تصویري شفاف از بازار هدف و تعریف وجهۀ مورد نظر مشتریان، یک شرکت کوچک یک بازار کلی را براي خود تعریف کرده و تقریباً براي هیچکس جذاب نخواهد بود.

اسلاید 6: نرخ رشد جمعیت ایالات متحده براي گروههاي منتخب (سال 2000 تا 2050)

اسلاید 7: تعیین نیازها و خواسته هاي مشتریان از طریق تحقیقات بازارماهیت در حال تغییر جامعۀ ایالات متحده نیروي بالقوه اي است که در حال تغییر الگوهاي چشم انداز کسب و کار در این کشور است. الگوهاي درحال تغییر سنی، درآمدي، تحصیلات، نژاد و سایر ویژگیهاي جمعیتی تأثیر عمده اي بر شرکتها، مشتریان و شیوة تعامل این مؤسسات با مشتریان دارند. آن دسته از شرکتهایی که روندهاي جمعیتی را نادیده گرفته و نمی توانند استراتژيهاي خود را متناسب با آن تنظیم کنند خطرکُهنگی در قابلیت رقابتی را به جان می خرند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید