سایرتحقیق و پژوهش

توربین گاز

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
۱۸۰۴۹۵2 DIAGRAM OF AIR/GAS FLOW FOR EMS5 GAS TURBINE.

صفحه 4:
هدف از ساخت نیروگاه چیست؟ هدف اصلى توليد برق مى باشد. لازمه توليد برق زنراتور مى باشد. و براى به حركت در أرو

صفحه 5:
انواع محرك ۱30۱۰۳۰۳ الف) موتورهاي احتراق داخلي:

صفحه 6:
ب) توربین ها: ستوربینهای خاص - توربینهای ‎wl‏ ‏- توربینهای بادی ‎ee eye Cats‏ ‎SSE -‏ نامگذاري آنها بر اساس سیال عامل عبوري مي باشد و به صورت زیر طبقه بندي مي شوند

صفحه 7:
توربینهای خاص PO aE ete ere CNC EP Phen oer een هی آیی راید EP Pee Fs Oo oe reese ar Pr eco Ee) Pe Pe en از سوزاندن فضولات حيوانات برق منازل غود را تامين مى كنند امواجى استفاده از امواج دريا و انرژی حرارتی اقیانوسی oli

صفحه 8:

صفحه 9:
مزایای توربین گاز :

صفحه 10:
اداع اه اب ده ‎Ke‏ مكرك با سس« ‎We‏ ‏* هریته جاری بالا شامل : 6 ات ۱2 تسيرات كير مترقيد پرستل ز لرازم يدتر,

صفحه 11:
TURBO-FAN

صفحه 12:
جعبه دنده ورودی هوا

صفحه 13:
۳ Glenn Gas Turbine Parts Research Center Pratt & Whitney F100 Engine Inlet Compressor Shaft Burner Turbine Nozzle Simplified Computer Drawing

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:

صفحه 17:
( ‏و برگشتی (سيكلى‎ 3 Cie رینگ و پیستونی ge grail ۲ > ‏اداه‎

صفحه 18:
كميرسور جريان محورى

صفحه 19:
yaaS ۳ Impeller Inlet Diffuser

صفحه 20:
suction IMPELLER. Boat" ter ۵ DIFFUSER OF CASING DISCHARGE VOLUTE CENTRIFUGAL COMPRESSOR (Grey yas ase One | لیم رجا و با و چا ار ‎hovtey severd blades (voces). These‏ ‎bedes poavert the euerqy oP the driver‏ ‎cd‏ را مر ‎Ds‏ ‎aaa act Oe shat ces cacy‏ لت ما در رد

صفحه 21:
Inlet Ports At Top And Bottom Outlet Ports At Sides

صفحه 22:
كميرسور يره اى لغزان Pumping Chamber Outlet

صفحه 23:
4ا 8 = و اس ات ‎ead‏ ‎Ea‏ 8 و5 ‎i 0‏ ل ع ‎“ow St‏ 065 ‎eq 59,0 0‏ ‎Soe Sle 5‏ 0 ‎ors a 2a‏ = <د بو هه = ره + م يما

صفحه 24:
‎SS‏ ل ‎

صفحه 25:
۲ Ry, 7

صفحه 26:
ROOTG COODPERGOR

صفحه 27:
کمرسور رفت و برگشتی

صفحه 28:
کمپرسور رفت وبرگشتی دوار er ۱ A P T 7 A-A ‏اک‎

صفحه 29:
COMPRESSOR OUTLET DIFFUSER

صفحه 30:
كميرسور در توربين كاز تشكيل شده از: * پره گاید ون ۱.۰۷ * یره های ثابت دیافراگم یره های متحرک

صفحه 31:
1.0 }— - نقطه طراحی ۰ ost 2. خط های راندمان ثابت 1 تایه گر a : N/T? ‏طراحی» هم‎ - 1( 6 امه خمگی در مرحله‌های نی رون pee te he 95 a 1 1 0.8 ‏از طراحی‎ ae 7 /Per شکل ۵-۲۲ : مشخصه کمپرسور جریان امحوری 0 0.2 94

صفحه 32:
اتراع روتررسا روتور های یک نکه روتورهای دیسکی Gh sg ~

صفحه 33:
روتور کمپرسور : لا ۱ باشد و پره های کمیرسو ‎ket‏ و ۰ دیسکهای حرارت منبسط مي شوند و روی شفت اصلی نصب می شوند سپس ‎ed =m ced UCo ereea ees O ee ere‏ را و ا ‎ ‎

صفحه 34:
روشهای ساخت روتور : * در روش ديسكى بايد ديسكها را حرارت داده و روى شفت نصب كردد دس جاگ با پیج به بکدیگر متصل شوند به آنها روتورهای دیسکی بیج «مهرء ای گویند

صفحه 35:
‎Des one One ID NU nea‏ اانا ‎Out‏ ‎ ‎<ai>‏ و« سیر

صفحه 36:
یره سا اثابت : ی ثابت بصورت دو نیم رینگ ۳ ees lee ies > ۵۱ <۱

صفحه 37:

صفحه 38:
با رل رس 9 ۳ 9۱ 6/0۱ را 5 0۳۳۴ 510۷۷ شیرهائی‌هستند که از سه مرحله مختلفک مپرسور در زمانرلد ‎Desc er meets‏ ۱ خروجىكمير سورنياز نيستعقدارئاز هوارا به لتمسفر تخليه مىكتند یروک عبر وی ‎Map pony proc yes any‏ 7۳۳7 كيرىشوداز يديده سرر و يديده و زمانیکه بسه ۹۸ درصد دور نا میرسیدیم وآاوها بسته می‌شوند و تمام هولیمترکم‌وارد لتاق ‎er) mee re ce eset re‏ 00

صفحه 39:

صفحه 40:
PS Dy) Se PS ‏مر‎ ا ا ‎Pe Reese‏ حك

صفحه 41:
Glenn Research معت" 706۳0100۷۵۵0۵8 60110۲89507۲ © pt = total pressure Tt = total temperature ht = specific stagnation enthalpy c= specific heat y = specific heat ratio 11, = adiabatic efficiency eee station 2 - compressor entrance station 3 - compressor exit = CW Compressor Pressure Ratio GPR Compressor Work/ mass Cw =(ht;- ht,) cw=c,(Tt,-Tt,) pt, Tt = CPR = 7 i=(—s3)y-1 Te) pt, ۸ (۷-1 و مهم ملكت ‎cw‏ ‏2

صفحه 42:
اداه اه

صفحه 43:
۱ ai bor eenre) EN py mpUrgeES errr

صفحه 44:
۱ THRUST COLLAR THRUST BEARING

صفحه 45:
Glenn Research Center NY al Turbofan Thrust ار اانا 005501 60۲۰ ۱:۱ ۱۳۵۹۶ ما - ‎Ve‏ + ماو - ۴-۸ ۶ لبش ۵0۲ لا 9۳۲ + ولا - رل - ۲

صفحه 46:
عند 9 2[ 00 ee ee} ‏ماسجا مصادب موجه © بوصصيهنا اصحها بيصا جلا( .تج دطصصصه جا لمددصيروب الداع‎ Se caer en ee ett cl ‏لحك جا بعص‎ eee epee eae cated eR eee ee Oe ‏ا‎ ee ce Nee oe eee eco a cate ee possbly two of hese throepad beara kokders cot be used. IP ive are ceeded, Te ee ene ae ha co ata ee ck acre tea SRE Lee Reee cane eee ene eee Dee ee

صفحه 47:
گمپرسور پر متحرک به هوا سرعت می دهد و پر 7 و مجددا مر

صفحه 48:

صفحه 49:
اثر محيط روى عملكرد كميرسور : 0 ا ا كن

صفحه 50:

صفحه 51:
نکته ire ee eon ‏بره ها‎ ee rere) rtp teenie

صفحه 52:
دلایل ارتعاشات : 1- تارتن رم ees ee Tey ‏ا ا‎ al oo eal ete ee ere Se Ae ee eal *- ناپایداری فیلم روغن (پدیده سس ۷( و اعدا ۸( ) که با اصلاح و تعویض یاتقان جبران می شود ا ا ا ل 1 7 تالی از تجهیزات همجوار

صفحه 53:

صفحه 54:
اجراى تظيريخارات روفن كه حين كار ووى بره هلى كميوسور رسوب می کنند ار af git ‏اداه اه‎

صفحه 55:
خرابيهاى ناشى از تعميرات (يوسته بردارى » جنانجه در حين برداشتن يوسته كميرسور دقت لازم انجام نشود کوچکترین حرکت شعاعی و محوری پوسته باعث برخورد آن با پره های متحرك شلده و اسيبهايى نظير كندكى ‎٠‏ فرورفتكى » شكست و ترك را ناشى مى شود به همين منظور براى جلوكيرى از اسيب ديدن يره ها حين يوسته بردارى بايد موقعيت جرثقيل با بوسته دقيقا ميزان كردد و از ميله ‎aly es‏ ار ار كد ‎Wee Pe‏ نمود.

صفحه 56:
روشهای جلوگیری از خرابی کمپرسور: Peper 2 Dey apes ‏بالانس كردن واحد‎ * Ce re eon Sein ‏استفاده از الباژهای مرغوب‎ * (فولاد سری 0 © استفاده از كادميوم در ديسكها و يره ها

صفحه 57:
سستشوی دوره ای بره ها:

صفحه 58:
agit 1

صفحه 59:
در شبكه دانشجويان ايران عدد ‎١‏ را به شماره زير ييامك كنيد 00111 ene MAD .COM

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان