کسب و کار اقتصاد و مالی

توسعه حسابرسی عملکرد و بهبود مدیریت در بخش دولتی

toseaeye_hesabresiye_amalkard_va_behbude_modiriat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “توسعه حسابرسی عملکرد و بهبود مدیریت در بخش دولتی”

توسعه حسابرسی عملکرد و بهبود مدیریت در بخش دولتی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمتوسعه حسابرسی عملکرد و بهبود مدیریت در بخش دولتی استاد راهنما : خانم آمنه رئیس زاده

اسلاید 2: توسعه حسابرسی عملکرد و بهبود مدیریت در بخش دولتی حسابرسی عملکرد عبارتند از : ارزیابی میزان رعایت هدفها ، سیاستها ، روشهای سازمان و یا قوانین و مقررات مربوط ارزیابی اثر بخشی سیستمهای برنامه ریزی و کنترل مدیریت ارزیابی کیفیت گزارشهای مدیریت از نظر در خور اعتماد و مربوط بودن

اسلاید 3: حسابرسی عملکرد یعنی حسابرسی کارایی ، اثر بخشی ، صرفه اقتصادی الف ) حسابرسی صرفه اقتصادی : فعالیتهای اداری در انطباق با اصول و رویه های مدیریتی سالم و سیاسیتهای مدیریتی ب ) حسابرسی کارایی : در مورد استفاده از منابع انسانی و مالی و سایر منابع ، شامل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی ج ) حسابرسی اثربخشی : عملکرد در رابطه با دستیابی به هدفهای واحدهای حسابرسی شده و حسابرسی اثار واقعی فعالیتها در مقایسه با اثار مورد انتظار

اسلاید 4: منظور از حسابدهی دولتی چیست ؟ هر عمل یا فعالیت به صورت باز و بر اساس قانون و قضاوت محتاطانه انجام میشود هر متقاضی مسوول عمل خود است هر عمل مستند می شود و به اطلاع عموم می رسد هر عمل یا فعالیت به صورت حرفه ای ، مستقل و بدون تعصب حسابرسی شده و نتایج ان به اطلاع عموم می رسد اگر بررسی فعالیتها نشان دهد که خطای عمدی صورت گرفته ، عمل اصلاحی سریع ، و هر جا لازم باشد مجازات مناسب صورت میپذیرد

اسلاید 5: مدلهای مدیریت عملکرد و حسابرسی عملکرد

اسلاید 6: مولفه ی اصلی حسابرسی عملکرد ، یافته های حسابرسی است . یافته های حسابرسی متشکل از عناصر استاندارد از جمله معیار ، شرایط ، علتها و معلولها است . معیار : شاخص ایده الی است که عملیات واقعی در برابر ان سنجیده خواهد شد . معیار می تواند شامل انتظارات ، استانداردها ، قوانین ، خط مشی ها ، محکهای مقایسه ، هدفهای برنامه یا میانگین عملکرد در برنامه ها ی یا نهادهای مشابه باشد .

اسلاید 7: ریسکهای حسابرسی مرتبط با صرفه اقتصادی

اسلاید 8: ریسکهای حسابرسی مرتبط با کارایی

اسلاید 9: ریسکهای حسابرسی مرتبط با اثربخشی

اسلاید 10: رویکرد حسابرسی سیستمهای کنترل بدان جهت طراحی شده است که معلوم کند ایا واحدهای حسابرسی شده ، حسابرسی های مدیریتی و نظارتی را طراحی و اجرا کرده اند تا کارایی ، اثربخشی و صرفه اقتصادی را با توجه به محدودیتهای معلوم حداکثر کنند .

اسلاید 11: کارایی یکی از پیچیده ترین هدفهای حسابرسی عملکرد است . کارایی موضوعی نسبی است و از طریق مقایسه بهره وری با هنجار ، هدف یا استاندارد مورد انتظار سنجیده می شود . کارایی ارتباط نزدیکی با اثربخشی دارد ، زیرا عامل مهمی در تععین روش حداقل بهای تمام شده در دستیابی به نتایج مطلوب به شمار می رود .امکان پذیرترین هدف حسابرسی ، اغلب ارزیابی خروجی ها یا نتایج مداخله است .

اسلاید 12: مولفه های ساختاری تعریف شده در مدل سیستمی به شرح زیر است : تولید به عنوان هسته مدل سیستمی است .اداره ( مدیریت ) دومین مولفه در مدل است . طراحی ساختاری ، چارجوب دیگری حول سیستمهای تولید و مدیریت ایجاد می کند . محیط ، نیروهای موجود در محیط تکیه گاهی در شیوه اجرای فعالیت های اجتماعی دارند .

اسلاید 13: گزارشهای حسابرسی عملکرد ارزیابی مستقلی از حیطه فعالیت بخش دولتی بوده و تلاش می کند تا مدیریت منابع را بهبود بخشد و از طریق ارائه رهنمود برای بهبود عملکرد و روشها ، ارزش سازمانهای دولتی را افزایش دهد . سازمانهای حسابرسی شده مسئول اجرای رهنمودهای حسلبرسی بوده و مسئول رفع نقایص شناسایی شده هستند .نتیجه گیری : به طور کلی توصیه های ارائه شده برای توسعه حسابرسی عملکرد در بخش دولتی بر اساس پژوهشهای نظری درباره مفاهیم و مدلهای حسابرسی عملکرد است .

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید