مهارت‌های شخصی

توصیه تغذیه در نوروز

tosiye_eyd

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “توصیه تغذیه در نوروز”

توصیه تغذیه در نوروز

اسلاید 1: توصیه هایی برای حفظ برنامه کاهش وزن درتعطیلات نوروز

اسلاید 2: آگاهانه خوردن: فراموش نکنیم هر گاه در موقعیت وسوسه برانگیز قرار میگیریم و میل شدید به خوردن پیدا میکنیم از خود بپرسیم آیا به این خوراکی خاص نیاز دارم؟ و اگر نیاز دارم چقدر ؟ البته نیاز روانی را نیز در نظر بگیریم.

اسلاید 3: مهمانی ها، دید و بازدید ها و رفت و آمدهای عید یکی از موقعیت های جدی حفظ برنامه من است من اگر در این موقعیت ها موفق به حفظ برنامه و رعایت آن شوم ستودنی و ارزشمند است.

اسلاید 4: گاهی باید از کنار تعارفات و پذیرایی های رنگارنگ تنها با گفتن یک جمله ( ممنونم ، میل ندارم ) رد شویم بحث اضافه تر در این موقعیت ها معمولا باعث خروج ازبرنامه میشود . اگر نیاز روانی داریم با خوردن مقدارکمی از آن خوراکی و به روش درست و با لذت انرا برطرف نمائیم.

اسلاید 5: یاد بگیریم خودمان را در موقعیت های وسوسه برانگیز کمتر قرار دهیم یعنی کمتر از انواع خوراکی ها و کالری و جایگزین ها صحبت کنیم و هیچگاه نگوئیم ((من در حال رژیم هستم)).

اسلاید 6: سلامتی بالاترین زیبایی من است باید با رعایت درست برنامه از آن مراقبت کنم

اسلاید 7: هر شب برای فردای خود برنامه بنویسید در این برنامه ساعت، نوع غذا ومیان وعده ها را باتوجه به پیش بینی شرایط فردا برای خود مشخص نمایید.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید