صفحه 1:

صفحه 2:
۶ موضوعات مورد بحث: * 1-هالیوود چیست؟ ۰ 2-تاثیرات هالیوود ۶ الف) کنترل ذهن کودکان * 1-تبلیفات ۶ 2-تخریب ذهن ۰ ب)تبلیغات پنهان * ج) مکتب گرایی ۶ 4-تحریف تاريخ

صفحه 3:
:هالیوود + ناحیه‌ای در لس‌آنجلس (کالیفرنیا) آمریکاست که در شمال‌غربی مرکز شهر واقع شده است. * شهرت هالیوود به خاطر استودیوهای فیلمسازی آن است و واژه هالیوود اغلب به‌عنوان کنایه‌ای برای صنعت سینما و تلویزیون آمریکا بهکار برده می‌شود در سال ۱۸۵۳ با ساخته شدن یک ‎lS‏ ‏خشتی که بعدها هالیوود نام گرفت, هالیوود شکل گرفت و نام آن توسط ‎ya, aS H. J. Whitley‏ هالیوود است انتخاب شد.

صفحه 4:
با شروع قرن بیستم, هالیوود متشکل از انجمنی به نام کاهونگا و یک اداره پست بکا روزنامه یک هل وا سور مارکت با جمیتی حدود ۵۰۰ نفر بود. با آغاز سال ۱۹۱۰, کارگردانی بنام دی گریفیث, همراه گروهی از بازیگران توسط کمپانی بیوگراف به ساحل غربی فرستاده شدند. آنها در محلی نزدیک مرکز شهر لس‌آنجلس به فیلمسازی مشغول بودند ولی کمپانی تصمیم داشت مناطق جدیدی بیابد به همین دليل به سمت شمال, دهکده‌ای در نزدیکی هالیوود رفت. سپس گریفیث اولین فیلمی را که در هالیوود ساخته شد فیلمبرداری 355 کمیانی ماه‌ها انجا اقامت کرد و بیش از بازگشت به نیونورک چندین فيلم تناحت. بعد از معروف شین این مکان زر سال ۱۹۱۲ فبلیساران

صفحه 5:

صفحه 6:
ا ا * استفاده از محصولات برندهای مطرح جهان در فیلم های سای كر أرارات رين تيوه هاى تبليفات وان امست: حتى در بسيارى از موارد. بخش قابل توجهى از هزينه هاى سنكين توليد فيلم هاى هاليوود از اين طريق تامين مى شود. * دردنياى بيشرفته امروز كه فناورى با سرعت جشمكيرى توسعه می یابد, بازاریابی و تبلیغات از جایگاه ویژه ای برخوردار شده اند. در شرایطی که همگی ما با آگهی های تجاری و تبلیغاتی آشنا هستیم, اما گونه دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که به نوعی ناخودآگاه افراد را درگیر خود می کند. به اين نوع,"تبلیغات پنهان" و یا "نامحسوس" گفته می شود

صفحه 7:

صفحه 8:
* «اگر بنا به هر علتی, فعالیت سیستم رسانه‌ای - تبلیغاتی هالیوود تعطیل شود, خسران و ضرر اصلی متوجه بخش فرهنگی و هنری آمریکا نمی‌شود, بلکه ضرر اصلی متوجه بخش صنعتی و تجاری آمریکا می‌شود, چرا که با توقف این روند. فروش جهانی اسلحه‌ی آمریکایی به یک چهارم. فروش جهانی اتومبیل و خودروی آمریکایی به یک دهم و در نهایت فروش جهانی لوازم خانگی و اسباب و تجهیزات آمریکایی به یک شانزدهم تقلیل می‌یابد.»

صفحه 9:
۶ مکتب‌سازی و تقلید سس پرورده شده, هميشه در رسانه‌ها رایج بوده است. تقلید از رفتار, لباس, مدل آرایش و حتی لهجه بازیگزان و گزارشگران, یکی از غیرقابل انکارترین اثرات رسانه‌هاست. در این بین, تقلید از یک فرد يا آیین و مسلک, حرف با ان ‎Peels‏ ‏ایکا ای اه تا مخاطب به فلان دین یا مذهب, فکری را پرورده و با مخاطب‌شناسی و نیازشناسی او آیینی را به خورد مخاطب می‌دهد. اين بار مخاطب, دین هندو یا بودا یا بهود یا مسیحیت يا... را نمی‌شنانمد؛ بلکه به آن معتقد می‌شودا وفتی زتجیرهای تأمرئى رشانه وا فا مد ال را اندیشیدن نمی‌گذارد تا فرد به انتخاب صحیح برسد.

صفحه 10:
* این قاثیرگذاری مستفيم. بر دندگاه و جهان ‎sits‏ محاطت, اتری عمیق‌تر برجای می‌گذارد؛ اثری که دیگر, آنی و زودگذر نیست. رسانه با منطق پرمغلطه خود, چنان فکرش را به نمایش می‌گذارد و آنچنان ساحری می‌کند که مخاطب, او را نه فقط رسانه‌ای محرم, بلکه پیام آوری صدیق می‌داند که باید بر آیین او شهادتین را جاری کند و متدین به پیام‌های وحی‌انگارانه او باشد. مکتب کابالیسم یکی از مکاتب انحرافی بهود است که توسط هالیوود و رسانه‌های دنیا به آن پرداخته می‌شود.

صفحه 11:

صفحه 12:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان