کسب و کار مدیریت و رهبری

تولید به هنگام JIT

JIT5

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید به هنگام JIT”

تولید به هنگام JIT

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم تولید به هنگامJust in time فاطمه دهقانی

اسلاید 2: درگذشته سازمانها بیش از حد انبار های خود را تنها به این علت که ممکن است مشتری چیزی را تقاضا کند ، با منابع پر میکردند.داشتن موجودی های زیاد به معنی هزینه های بیشتر برای دستیابی به منابع اضافی بود. موجودی های بیشتر نیازمند فضا و نیروی کار مضاعف بود.اواسط قرن بیستم شرکت تویوتا شیوه تولید ناب را به وجود آورد. آنها از یک قانون ساده پیروی میکردند : « تنها زمانی که درخواستی برای محصول است ، باید تولید انجام شود. »

اسلاید 3: تعریف تولید به هنگام : تولید بهنگام شیوه ای رایج از مدیریت موجودی و نوعی تولید ناب است که با دریافت کالاها تنها زمانی که نیاز هستند موجب افزایش بهره وری ، کاهش هزینه ها و ضایعات میشود. ایده ساخت کالاها به مقدار مناسب ،با کیفیت مناسب ، درمکان و زمان مناسب میتواند به گونه ای تعریف تولید بهنگام باشد.

اسلاید 4: افزایش drop shipping یا همان توزیع مستقیم باعث شده است که تولید بهنگام بیشتر موردتوجه خرده فروشان قرار گیرد.زیرا این شیوه به آنها اجازه میدهد کالاها را قبل از خرید ، بفروشند. سپس کالای مورد نظر را از شخص سومی خریداری کنند و مستقیم آن را به مشتری بفرستند.

اسلاید 5: تولید بهنگام شامل عناصری میشود که باعث ایجاد ارتباطات و هماهنگی های منطقی شده و عملکرد کارکنان و ماشین الات را جهت دهی میکند.بیشترین عناصر مورد استفاده در تولید بهنگام سیستم کانبان ، برنامه ریزی مواد مورد نیاز و زمان انتظار است . کانبان ( KANBN ) : یک سیستم اطلاع رسانی تولید است که از کارتهایی حاوی اطلاعات مشخصی برای انتقال اطلاعات تولید استفاده میکند. این سیستم به ما در رسیدن به تولید بهنگام کمک میکند و در واقع ابزاری برای رسیدن به آن است. کانبان به ما میگوید که : چه چیزی تولید کنیم ، چه زمانی تولید کنیم ، چ میزان تولید کنیم.

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید