کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

تکنیک ارگونومیک لیبرتی در تعیین نیروی انسانی تولید

Liberty-ergonomy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تکنیک ارگونومیک لیبرتی در تعیین نیروی انسانی تولید”

تکنیک ارگونومیک لیبرتی در تعیین نیروی انسانی تولید

اسلاید 1: تكنيك ليبرتي در تعيين نيروي انساني توليديبهبود ارگونومي در محيط كار

اسلاید 2: 2واژه هاي كليديواژه‌هاي كليدي :ليبرتي - ايمني – زمان سنجي – كارسنجي - ارگونومي

اسلاید 3: 3چكيده ارگونومي يعني تناسب كار با انسان. ارگونومي يعني داشتن پرسنل سالم و پويا در تمام شركت و دستيابي به اين مهم فقط با فرهنگ سازي و رعايت مسائل ارگونومي امكان پذير ميباشد. يكي از اين فرهنگ سازيها ، رعايت اصول ارگونومي در واحدهاي مهندسي چه در طراحي و چه در فرآيند توليد ميباشد. واحدهاي مهندسي اشنا به مفاهيم ارگونومي ميتوانند عامل مهمي در بهبود شرايط كاري پرسنل در امر سفارش تجهيزات ، طراحي تجهيزات و دستگاهها ، طراحي فرايند توليد ، بهبود در فرآيند توليد ، كارسنجي و زمان سنجي باشند. اين مقاله در مورد تاثير يكي از مفاهيم ارگونومي بنام تكنيك ليبرتي در حمل و جابجايي بار و كاربرد آن در كارسنجي و زمان سنجي ميباشد.

اسلاید 4: 4مقدمهبكارگيري و استفاده از ارگونومي در مديريت برش و پرس ايران خودرو به فرهنگي قابل قبول تبديل گشته است كه در زواياي مختلف باتوجه به امكانات فعلي اين مديريت ، اين امر در تمامي كارها درنظر گرفته ميشود. يكي از اين تكنيك ها كه در مقاله : Liberty Mutual Tables for Lifting, Carrying, Pushing and Pulling عنوان گشته ، به بررسي ميزان بار متناسب با فاكتورهاي تواتر كار ، فاصله بار و ميزان جابجايي مي پردازد. كاربرد اين مبحث در كارسنجي و تخصيص نيروي انساني مناسب با فاكتورهاي ارگونومي بوده و اجرايي نمودن اين امر جز با فرهنگ سازي و قبول كاربرد تكنيك هاي بروز دنيا در فرآيندهاي مهندسي ميسر نميباشد. كارسنجي و زمان سنجي خود مقوله اي پيچيده و نيازمند مهارت خاص خود ميباشد ، اما اضافه نمودن فاكتور ارگونومي خود نيز نوآوري در اين مقوله بوده و باعث درنظرگرفتن فاكتورهاي انساني در مقوله كار ميگردد.

اسلاید 5: 5مقدمه در امر كارسنجي تعيين تعداد پرسنل هر ايستگاه بسيار با اهميت ميباشد. تعداد زياد پرسنل يك ايستگاه علاوه بر تحميل هزينه اضافي ، ريسك افزايش حادثه را بالا ميبرد و تعداد كم پرسنل علاوه بر كاهش راندمان ، باعث بروز ناراحتي هايي در مورد فشار كار ميگردد. تعيين تعداد نرمال نفرات ميتواند علاوه بر افزايش بهره وري ، به كاهش حوادث و بهبود شاخصهاي ارگونومي كمك نمايد.هدف :برآورد نيروي انساني مورد نياز در خطوط توليد با استفاده از تكنيك ليبرتي. لازم به ذكر است در اين تكنيك فقط پارامتر وزن كنترل ميشود و ساير شرايط كاري مانند خالي نمودن ضايعات و مشكلات ديگر نيز ميبايست در تخصيص نيرو درنظر گرفته شود.

اسلاید 6: 6تكنيك ليبرتيتكنيك ليبرتي :تكنيكي است كه در آن بررسي ميزان بار متناسب با فاكتورهاي نوع جابجايي بار ، ارتفاع كار ، تواتر كار ، فاصله بار و ميزان جابجايي مي پردازد.  پايلوت كار در خطوط توليدي پرس كاري :در توليد دستي پرسكاري براي هر پرس نفرات قطعه گذار و نفرات قطعه بردار درنظر گرفته ميشود.

اسلاید 7: 7تكنيك ليبرتي

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید