18 صفحه
392 بازدید
03 فروردین 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
0 ننده پا پنت *تهیه کننده پاورپو

صفحه 3:
محیط کار رقاپتی امرو» سارمان ها را وادار کرده است تا ثیروی انسائی >29 ‎VY‏ پیش ‎a‏ ‎a‏ م رةه 8 0 8 پیش مدیریث کنند. در شرایط ‎go‏ بیروی 7 کئوئی سازمائها در حال مسن تر دن پوده و کا رکنان خبره و پا تچربه که نقّشه های دائشی سازمان هستند طی چند سال آینده پازنشسته خواهند شد. وضع موچود ساژمان ها شان ار کمیود ثیروهای مديريتي و افزایش نياز آنها به مديران يرتر و شايسته در آینده می ياشد. جانشین پروری راه روبرویی با چالش آینده

صفحه 4:
اوق ۶- برنامه ریزی نکنیم و امورات را به دست حادثه و يا گذشت زمان بسپاریم. ۰ - نیازهای خود را از خارج از سازمان تأمین کنیم. *- استعداد های داخلی سازمان را شناسایی کرده و پرورش دهیم.

صفحه 5:
تعاریف بز ركان: <ابوالعلایی و غفاری ۱۳۸۵ <هران ۲۰۰۷ مک نامارا ۲۰۰۹

صفحه 6:
دريق مدا نسي ين پرور رم ‎ae‏ فرایند شناسایی , استخدام ‘ اموزش و نگهداری مجموعه ای از استعدادهای ‎y‏ ‏انسانى جهت تصدى مشاغل و يست هاى 35 كليدى ان در اينده اطلاق مى شود كه از طریق برنامه ریزی های متنوع آموزشی و پرورشی برای تصدی این مشاغل اماده می شود. ‎

صفحه 7:
آماده‌ساژی فرصت‌های پیشتر پرای اقراد پااستعداد در سامان ‎٩‏ ‏شناسایی موقعیت‌هایی که سازمان به جایگزینی یا دارد افرایش دارایی سازمان ار استعدادها و اقراد کارآمد مشّارکت مناپع اسائی شپره در اچرای طرح‌های پلشد مدت سازمان ارمان

صفحه 8:
3 2 «Be ‏اصول چانشین پروری از ديد كاه پیتر دراکر عیار تلد از‎ عدم تو لد مدیران مهارت هاى آينده حمايت مديران ارشد

صفحه 9:
مش مراحل مدیریت استعداد و حانشین پروری گام اول: تنظیم دقیق ماموربت. سیاست‌های حانشین پروری در سازمان گام دوم: شناسایی بخش‌های نیازمند جانشین پروری تاگام سوم: شناسایی نبازمندی‌های کارو گام چهارم : شناسایی و ارزیابی افراد مستعد بر مبنای مدل شایستگی گام پنجم: انتخاب نامزدهای نهایی برای ایفای نقش های رهبری در آینده

صفحه 10:
مدل های اصلی در پرئامه ریژی و مدیریت چائشين پروری

صفحه 11:
مدل مرشد - مریدی در جانشین پروری شناسایی افراد دارای استعداد های بالقوه برای تصدی يست هاى مديريتي و انتقال دانش ؛ ‎anu‏ و مهارت ‎sb‏ ‏مديران ارشد يع لن ها افرىي تشيار حياتيى دنراشتياف ‎PRAM QD‏ مدیریت به شمار ‎wo‏ اید. *به نظر می رسد همه متخصصان و صاحبنظران هم نظرند که سرچشمه مرشد - مریدی در اصل همان آستاد I ‏شاگردی‎ - اين نظربه در تال ‎a‏ توسطٍ ‎eel‏ باندورا ارائه بلافاصله و 1

صفحه 12:
مزاياى يرثامه هاى مرشد - مريدى #مساونان هايى كه واه داس تموسوح عريده ‎liye‏ سای أفَرليسن وی در هو وه و کار آیی را دارند. از مزایای غیر محسوس نیز می توآن به بهبود روحیه پرسنل , رضایت شغلى و إقزليى سرعت جا افتارن در ماعل جديد مديرييى . مهد متازمانى:و قابليت هاى بين فردى + ‎ae‏ مهارت هاى د رهبری ۰ ی ‎eal‏ در راستاى نقش هاى سازمانى ترک خدمت کم تر ‎Succession Planning ‎

صفحه 13:
مه مدل کانال رهبری در حانشین پروری : * کانال رهیری اصطلاحی است که مسیر های رهبری را در فرآیند جانشین پروری مورد بررسی فزازدانه اناد 4 ‏رخبری:نشانسمی فهة که فدلنت از میا قرعسیی فرنگانال برفبوی قبازمتدرآین انست‎ SUIS lacs ‏رهبران شیوه جدید اداره کردن و رهبری را آموخته باشند.‎

صفحه 14:
مدل ستاره هفت پر در چانشین پروری گام ۲: ارزیابی کار حال/ شرایط wat ‏ارزیابی عملکرد افراد‎ it as ‏ارزیابی کار آینده/ شرایط.‎ ۵ ارزیابی استعدا 5 محدود کردن شکاف رشدی اد افراداینده

صفحه 15:
عوامل تسهیلکننده فرآیند چائشین پروری رد میمتمی و ماختاریافقه! * فرهنگ سازمانی؛ * پشتیبانی و همکاری مدیران ارشد؛ *میزان انگیزه و اشتیاق کارمندان؛ * تدوین و پیاده‌سازی بر نامه‌های توسعه فردی؛

صفحه 16:
چالش های حانشین پروری در ایران "فشارهای سیاسی برای انتصاب "کمبود مدیران پرورش دهنده "نظام ومعیارهای ارزیابی مدییران "فرهنگ آماده خوری (خرید به جای ساخت) ”عدم تداوم و ابهام در استراتؤى ها "هزینه تلقی کردن آموزش مسیرهای چندگانه پیشرفت شغلی "فرهنگ حسادت و تعارض

صفحه 17:

صفحه 18:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان