کسب و کار مدیریت و رهبری

جایگاه و نقش نوآوری و کار افرینی در مدیریت استراتژیک

m-s

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جایگاه و نقش نوآوری و کار افرینی در مدیریت استراتژیک”

جایگاه و نقش نوآوری و کار افرینی در مدیریت استراتژیک

اسلاید 1: درس: مدیریت استراتژیکعنوان ارائه: جایگاه و نقش دانش، نوآوری و کارآفرینی در مدیریت استراتژیک

اسلاید 2: بخش بندي ارائه

اسلاید 3: مقدمهجهاني شدن و افزايش رقابت ، به استفاده از دانش درکنار داراييهاي‌ ملموس‌ به‌ عنوان عامل توليدي که زيربناي‌ سرمايه‌ فـکري‌ اسـت ، منجر گرديده است (چهارباغي و کريپس ،2006) کسب و کارهايي که اهميت يادگيري را دريافته اند، تلاشهاي راهبردي شان را از مديريت‌ داراييهاي‌ مالي‌، به مديريت داراييهاي نامشهود تغيير داده اند(ليليارت و سايرين‌ ، ٢٠٠3).سرمايه فکري، در اين محيط نـامطمئن و نـيازمند بـه اطلاعات و تغيير، ابزار حياتي اسـت (جـانسن و سـايرين ٣، ٢٠٠٥). در حقيقت امروزه‌ مزيت‌ رقابتي‌ کسب و کارها، وابسته به چگونگي هدايت سرمايه فکري شان است‌ (وو، ٢٠٠٥). در آينده کسب و کارها به سمت ايجاد ارزش کـاري بـراي افـراد، استراتژي کسب وکار، ساختار و سيستمها‌ و فرايندهاي‌ ايجادشده‌ بـه وسـيله موسسات و مشتريان، حرکت مي کنند که اين امر فقط‌ با‌ مديريت موثر سرمايه فکري امکانپذير است (مار،2005) . دانش براي تـوسعه اقـتصادي يک مـوسسه ، ضروري است‌ و همچنين‌ براي‌ ايجاد مزيت رقابتي و در نتيجه براي حـفظ موقعيت مؤسسه در بازار مورد‌ استفاده‌ قرار‌ مي گيرد(ليانا، ٢٠١2).سرمايه فکري يکي از مهم ترين بخش هاي سرمايه راهـبردي‌ سـازمانها‌، بـه‌ ويژه سازمانهاي دانش محور است (خلخالي و سايرين ٧، ٢٠١٢). در اين دنياي رقابتي، ديگر تمسک‌ بـه‌ شـيوههاي سنتي مديريت پاسخگو نيست بلکه لازم است با داشتن چشم اندازهايي وسيع‌ و عميق‌ ، با‌ استفاده از مديريتي اسـتراتژي مـحور بـه دنبال تحقق رسالت هاي سازمانها بود. از جمله‌ سبک‌ هاي مديريتي که مـي تـواند در دنـياي پرفراز و نشيب امروز به موفقيت‌ سازمانها‌ کمک شاياني کند، مديريت استراتژيک است . يکي از الزامـات حـياتي و راهـبردي سازمانها‌، دسترسي‌ به‌ منابع انساني برجسته و مسلح به دانش و اطلاعات به روز سازماني براي تـحقق وظـايف اصلي مديريت‌ و تصميم‌ گيري‌ راهبردي است (يارمحمدزاده ١٣٨٩).

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید