هنرسایرتحقیق و پژوهش

جایگاه پژوهش های دانشگاهی در صنعت

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
تحصیلات: دکترای مدیریت منابع انسانی ترییت مدرس سوابق تجربي: ۰سال مدیریت سازمان های بزرگ سوابق علمی: عضو هیات علمی دانشگاه تهران دانشکده کارآفرینی تالیفات: تعداد ۲۳جلد کتاب در خصوص کارآفرینی آدرس سایت: 1۳ [۵]611۳ ۲۷۲۷۲۲۷۰16۵۲ يست الكترونيکي: 06010 .21080100۲060۳181 تلفن : 77513690

صفحه 4:
کتاب های دکتر احمدیور # جنكل استراتز تجارب کارآفريني ‎sy‏ كل استرائق. آ کسب و کار اينترنتي جنگل استراتژي انتشارات اميركبير انتشارات جاجرمی انتشارات محراب قلم

صفحه 5:
کتاب های دکتر احمدیور اين كتاب رئيس شماست ۳۹ كارآفريني يك دقيقه اي ت اقتصادى و بونامه ويزى ‎ae‏ ‏بسن انتشارات محراب قلم

صفحه 6:
کتاب های دکتر احمدیور مبانی کارافرینی مبائي كارآفريني كار افريني تكنيكحلخلاق0000 انتشارات سریرا تعاریف. نظریات. الگوها مسئله اتشارات جارجرمی انتشارات اميركبير

صفحه 7:
کتاب های دکتر احمدیور

صفحه 8:
کتاب های دکتر احمدیور Business Pian طراحی و تدوین طرح کارآفرینان اجتماعی کسب و کار جوانان ‎oe‏ انتشارات راه دان انتشارات اخلاص اتشارات راه دان

صفحه 9:
کتاب های دکتر احمدیور جد امین هر آغاز 77 عا ‎se‏ فرنجایزینگ و کارآفرینی ‎ ‏مجموعه مقالات کارآفرینی هنر آغاز كسب و كار فرنچایزینگ و کارآفرینی خانه كارآفرينان ايران انتشارات راه دان انتشارات قرنى

صفحه 10:
کتاب های دکتر احمدیور یه تنوری‌هسای کا رآفرینی (نظابصاى اقتصادى و كار آفريني) کسب و کار خانوادگی کارآفرینی پیشرفته تنوریهای کارآفرینی انتشارات بويندكان بارس" التشارات راه دان اتشارات اخلاص

صفحه 11:
caja) Ay ‏لأسا ات‎ iy, or 7 ٍِ bug ‏در ال‎ wh tbh ‏و‎

صفحه 12:
7 پژوهش - دانشگاه - دانشگاه کارآفرین - كسب و كار - توسعه اجتماعى اقتصادى

صفحه 13:
آیا استراتژی پژوهشی دانشگاه ها در راستای اهداف توسعه اجتماعی اقتصادی جامعه است؟ نقش پژوهش در توسعه اجتماعی اقتصادی چه می باشد؟ انواع پژوهش های دانشگاهی کدامند؟ آیا در کشور به پژوهش اهمیت داده می شود چرا پژوهش های دانشگاهی بلا استفاده می مانند؟ آیا استراتژی تحفیقاتی دانشگاه با استراتژی توسعه دانشگاه سازگار است؟ دانشگاه های ایران ‎ae‏ انقلاب های دانشگاهی در کدام فاز قرار دارند؟ قیقات کاربردی درست بازی می ره

صفحه 14:

صفحه 15:
پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به بيشرفت و توسعة همه جانبة يك كشور است قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است. Cy 0 ‏كاربردى‎ ‏بنيادى- كاربردق‎ 0 بنيادى

صفحه 16:
- دانش نو می‌آفریند. - امکان کشف کاربرد تازة دانش کهن را فراهم می‌سازد. - به آموزش بهتر می‌انجامد. - پژوهش می‌تواند منبع درآمد باشد. - موجب حل مسأله‌ها و تضادهای جامعه می‌شود. - به بشر این توانایی را می‌دهد که بهتر با دنیای پیرامون خود رابطه برقرار کند - موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

صفحه 17:
- موانع مربوط به مدیریت» سیاستگذاری و نظام ت - موانع مربوط به فرهنگ پژوهش - موانع مربوط به پژوهشگران - موانع مربوط به فضای استاندارد علمی- پژوهشی - موانع مربوط به مققررات و قوانین پژوهشی - موانع مربوط به بودجه و امکانات پژوهشی - موارد مربوط به کاربرد ‎WIS‏ پژوهشی

صفحه 18:
- دنباله رو مدرک 7 تدریس مد - دنباله رو کار در صنعت - پژوهش دالهرو ‎Pup‏ ‏- تدریس- پژوهش - درس- کار- درس - حلال مسائل - دنباله رو مدیریت

صفحه 19:
-کسب درآمد - حل مسائل - عشق معلمى - عشق به يادكيرى - مديران قبلى و به دنبال حل مسائل مدبريتى - ارزش هاى خانوادكى در اذامه - - كشف ياسخ سوالات ذهن ~ جشم هم جشمى - - رسيدن به كمالات بشرى

صفحه 20:
به عنوان کانون مفزهای متفکر دارای جایگاه طبیعی در امر تحقیقات قادر به بررسی عمیق مسائل و مشکلات و ارائه راه حل با استفاده از شیوه های علمی

صفحه 21:
۴ در چشم انداز اول گرچه دانشگاه از نظر اسمی وجود دارد. اما از نظر جوهری و كاركردىء دانشگاه وجود عملی نخواهد داشت و موسسات و شرکت های متعدد در عرصه ی فناوری اطلاعات» جایگزین دانشگاه خواهند شد. چشم انداز دوم» ظهور و رشد دانشگاه های شرکتی است. در لين شرليط هر جند كالبد دانشكاه وجود داردء اما استادان از طريق عقد قرارداد با شرکت های معتبر تولیدی» صنعتى؛ خدماتى و كشاورزى و مشاركت در يروزه هاء از كالبد دانشكاهء تنها به عنوان واسطه و قللب بهره مى جويندء در اين مورد می توان به فعالیت های پژوهشی و دفاتر ارتباط با صنعت اشاره کرد

صفحه 22:
* چشم انداز سوم عبارت است از: تقویت روند تفکیک جامعه ی دانشگاهی و هویت حرفه ای. در حقیقت نقش های علمی و اجتماعی دانشگاه» به طور کامل از یکدیگر متمایز می شوند. * در چشم انداز چهارم. انعطاف پذیری دانشگاه و تبدیل ن به نهادی کلی كراء متعهد به باز بودن و جامعيت مد نظر است.

صفحه 23:
انقلاب نخست اواخر قرن ‎۱٩‏ در کشور آلمان دانشگاه علاوه بر فعالیت های آموزشی» در فعالیت های تحقیقاتی نیز فعال شدند دانشگاه علاوه بر مأموریت توزیع دانش, تولید دانش را نیز بر عهده گرفتند دولت مسؤول تأمين مالى دانشكاه دانشكاه از استقلال كامل برخوردار است اعضاى هيأت علمى براى انتخاب نوع و موضوع تحقيق؛ آزاد هستند يكبارجكى تحقيق وتدريس الكوى مسلط در اين دوران است ماموریت دانشگاه ها در انقلاب اول توليد دائش توزيع دانش( آموزش دانشجويان» انتشارات كتاب مقاله و...)

صفحه 24:
* انقلاب دوم در نیمه ی دوم قرن بیستم * با ظهور نوآوری های مبتنی بر علم در جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد * دانشگاه ها عهده دار مأموریت نوآوری تکنولوژیک * آموزش فرد به آموزش سازمان (آموزش کار آفرینی) وتحقیق فردی به تحقيق گروهی تبدیل شد. * ادغام گروه تحقیقات علمی با شرکت های صنعتی * ایجاد رولبط بین دانشگاهیان و کارخلنه داران (شنامل: مشاوره قرارداد تحقيقاتى» تأسیس مراکز تحقیقاتی و تشکیل شرکت می شد( همان منبع ). *ماموریت دانشگاه ها در انقلاب دوم *توسعه اجتماعی و اقتصادی *به دانشگاه هایی که دارای مأموریت سوم هستند‌دانشگاه های کار آفرین گفته می شود.

صفحه 25:
مراحل دانشگاهآموزش معوره پژوهش مدار و کار آفرین ‎ECan)‏ (رلملندایی‌کسسو کار ) 5.8+ (یزیهش) 8 +(آمونش)] ‎E( sei) + Rea)‏ ‎

صفحه 26:
دانشگاه آموزشی آموزس دانشگاه پژوهشی دانشگاه کارآفرین آموزش پژومس مقارکت در توسعهی اقنصادی و جتعامی

صفحه 27:
۱- مأموریت آموزشی ۲- تحقیقاتی ۳- توسعه ی اجتماعی و اقتصادی در این انقلاب همچنین آموزش فرد به آموزش سازمان (آموزش کار آفرینی) وتحقیق فردی به تحقیق گروهی تبدیل شد

صفحه 28:
توانایی نوآوری» تشخیص و ایجاد فرصت هاء کارتیمی, پذیرش خطرها پاسخ به چالش ها در سدد ایجاد تغییر ذاتی در مشخصه ی سازمانی

صفحه 29:

صفحه 30:
- کمک به حل معضلات اجتماعی اقتصادی نقش کسب و کار و کارآفرینی نقش تشریک مساعی در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه

صفحه 31:

صفحه 32:
اید کارآف ف

صفحه 33:

صفحه 34:
aly اتصاه كلا قعاليث كارأقري تقریات جاسط ی دانشگامی شيوه ى تدريس ‎AUIS‏

صفحه 35:
انيازهاى تكنولوزيك سه ‎ie‏

صفحه 36:

صفحه 37:

صفحه 38:
صنعت ‎ets‏ 0 00 عم انشگاه‌هاء 2 و 0 سه ركن اساسى (دا 7 همكارى تجارى سازى تحقيقات است. ‎Peep erent‏ تجارى سازى تحقب يار

صفحه 39:
سوریو ‎vA auAtaky ۵‏ همم شه :اه و جمقکط ۵ ۱ توص ‎mea Ago‏ 0 ون ار ‎ ‎

صفحه 40:
در اولین نسخه از مارپیچ سه عاملی(۲۳۱1) دملت» دانشگاه و صنعت را تحت پوشش خویش ق دهد.

صفحه 41:
در نسخه دوم تهادهای فوق دارای تعامللات و کنش های متقایل با بگدیگر هستند. | BSC ng Os Ven) [ree ovate Ol ren ee ag eee IP ie م ‎ee Ne et‏ 0 دو نهاد برمی خیزد.

صفحه 42:
در نسخه سوم, نقش ها و مأموریت های سه نهاد دولت» دانشگاه و صنعت دارای تداخل و هم پوشای بسیاراستد را ۱ بخش صنعت در کنار تولید کالاها و خذمات به خلق و انتشار دانش اقدام می 5 و دولت هم به سرمایهگذاری های دارای ریسک در حوزه های خلق دلنش, نوآوری: خدمات می پردازد.

صفحه 43:
- مشکلات قانونی و ارزی جهت استفاده از خدمات خارجیان - حفظ برتری در بازار و رقابت با سایر تولید کنندگان - کاهش هزینه های تولید - نیاز به دانش فنی برای تولید محصولات جدید - نیاز به اطلاعات فنی و تجاری - افزایش سطح بهره وری و کارایی - نمونه سازی و تولید نیمه صنعتی محصول جدید - بهبود سیستم رفع ضایعات - عدم انجام تعهدات طرف خارجی قرارداد

صفحه 44:
SE cree en Cra و بین المللی مانند دانشگاه کسب می کند .

صفحه 45:
امروزه دانشگاه ها علاوه سح ۱ ۲

صفحه 46:

صفحه 47:
طرح ها و برنامه های مختلف پشتیبانی از گسترش کارآفرینی دانشگاهی و تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی <طرح کاراد(کارآفرینی در دانشگاه های کشور) -طرح تحقیقات صنعتی» آموزش و اطلاع رسانی(تاوا) -طرح توسعه کارآفرینی سازمان گسترش و نوسازی

صفحه 48:
eee ea)

صفحه 49:
ساختارها از دهه شصت 1 ‎oer METS IS‏ تسكيل شدتد و نقشن:هاى آنها عب FORE 07

صفحه 50:
۱ ۲- آموزش و ترویج کارآذ ۱

صفحه 51:
[0 oar roe شکل گیری شرکت های مبتتی بر دانش و فناوری

صفحه 52:

صفحه 53:
Dern cer Seer Ren acs eee BC Were ES) Ts to Soa 5-5550 00 ‏ا‎ a] Res Rove var) en)

صفحه 54:

صفحه 55:
FE ‏ا‎ eer oP cree gener ‏را‎ re 0 Pach org es arr es ey Pore Palo NGOs OT mr nr atey RPP Pe core ge BP ‏م‎ ‏در حال فعالیت یا در حال احداث.‎ - ايجاد بستر لازم جهت اجراى طرح تحقيقاتى منطبق بر معيارهاى تجارى سازى در بخش صنعت. ۰ ا لت ‎Re eRe TUS ta‏ ا ا ‎S‏ ا ا ل ل ل ا ل 00 Se Fd NTA aes Ie UN sy oe ‏ایجاد‎ -

صفحه 56:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان