کسب و کارفروش و بازاریابی

جدول نیازهای مشتری - Customer needs table

صفحه 1:
جدول نیازهای مشتری ‎Customer needs table‏

صفحه 2:

صفحه 3:
امروزه مدیران برای اداره سازمانی خود با لشکری از محققان و دانشمندان پشتیبانی می شوند محققان اگرچه مستقیما در میدانهای رقابتی حضور ندارند ولی نقش آنها طراحی و در اختيا و است که مدیران را برای پیروزی در ‎oil‏ رقابتها مجهز می کند . در عصری که رویکرد " مشتری مداری * جاى توليد انبوه را در ايجاد مزبتهاى رقابتى كرفته است , شناخت * ثياز بازار * بى مدخل اطول براى ورود به استراتزى رقابتى يه شمار مى يد . أغلب هديران در مورد آنجه بليد براى مشتريان خود توليد كتند ضر أشتياه همد .. در تكرش سيتتى , كسب و كار , فراءند خريد و فروش كالا وخدمات در مقايل يول تلقن مث شود. ولى اين تغییر تدریجا کارایی خود را در بشتيبانى از رويكرد هاى جديد مديريتى از دست داده است . دهه كذشته ‎٠‏ در سايه رويكرد هاق جديد مذيريتى كه درن حدى براى مشتری مداری وجود ندارد : یک تقيير اساسى در مقهوم كسب وکار پذید آمده است جدول نیازهای مشتری جدولي است که نيازهاي مشتري را مشخص مي کند و طرح ها و اولویت هاي مورد انتظار مشتري كه بتانسيل برأورده كردن آنها در در سيستم وجود دارد را تعيين مي کند: فرايند اجراى اين تكنيك به شرح ذيل می باشد : 1 تیم توسعه روشي براي جم آوري اطلاعات برای محصول با خدمات پيشنهادي انفخاب مي كنف 2- مشتریان بالقوه به طور تصادفي انتخاب مي شوند و بر اساس شاخص هاي مختلف که در جدول نيازهاي مشتری مطح ده مورد سوال قرار مس - اطلاغات جواب هاي مشتريان ذسته بندي مي شوند و در جدول تیارهای مشتري جایگذاري مي شوند: 4 دول توسط تیم بايني مي شود و پس از ربج گذاری به آفراه مربوط در کل سارمان داده مي شوو: این تکنیک کیفی, چند متفیره و عملیاتی بوده و ارزیابی آن چند مرحله ای و به صورت نقطه ای صورت می پذیرد. جمع آوری. ارزیابی و مدیریت داده از قابلیت های این ابزار می باشد. از جمله ابزارها و تکنیک های مشابه با جدول نیازهای مشتری می توان به گروه های غیر رسمی, تحلیل عوامل, تحلیل رضایت مشتری؛ گروه کانونی آشاره کرد

صفحه 4:

صفحه 5:

صفحه 6:
برای کسب اطلاعات بتشتر به دشانت ام > بور مراعه ایید... MGTools.ir

رایگان