صفحه 1:
جمعسپاری
Crowdsourc) we >
ana
صفحه 2:
صفحه 3:
ا
صفحه 4:
افزایش کی رت
توانمندى و اعتبار كك
انگیزههای مختلف براى شرکت 9
جمعسيارى
wos 9 hue
صفحه 5:
و سس سا
هلأ شرایط جمعیت ج
صفحه 6:
مزایای جمعسپاری
صفحه 7:
صرفهجویی در هزینه
we
امکان استفاده از پتانسیل افراد در ۸ ۳ ۳
a
كيفيت بالا
سراسر جهان
صرفهجویی در
سا سس
ا
شايستكى خروجى و حذف
رانتها و اعتبارهاى بوشالى
صفحه 8:
Set “section an
صفحه 9:
منافع مالی اندک برای
صفحه 10:
ee
۳ Ie Lr eRe one ene Ce eS aes
كاربرد دارند
صفحه 11:
ned ا
ND Rs Se BAAS) A he TM, عا
Ree Ce So eer Colt ale ore Me eee Cae Coon au NT Sion heroes
با در نظر كرفتن منافع بلند مدت ميتوانند براى رسيدن به هدف. در حين يك
5 ا ا ا ا
نمونه این امر در oe كسبوكار را ميتوان در يروزههاى مشترك و اتحادهاى
مقطعى شركتهاى رقيب در يك بازار. براى كسب رضايت مشترى و سود
بيشتر مشاهده كرد.
صفحه 12:
aN ee BRO ened |
1 ا ce
eee) ee eer ener le eee NCE SAIN LEC Caen
غ1 53 ؟ 11١ دس LA) geen
pies NB ای د ES
eee mC NC SRC RCs Se Er Ns Ay ا
میباشد.
صفحه 13:
گونههای مختلف جمعسيارى
جمع سيارى طراحى كن
صفحه 14:
| جمعسيارى طراحى
لف ۱ Se cb ۳۳ و۳
ی مج بر و ای دز ات ی را
زمان تحويل لن. را مشختص كنيد. طراحان علاقهمند. طرحهاى مختلف لوكو را
براى شما آماده خواهندكرد؛ منيس مئ توانيد بهترزين طرح را انتخاب كنيد.
| ced) ae RCD) ame TCS Se
يل ا قیمت است. طراحی به شیوه جمعسیاری در طراحی ۳ مد لباس»
ا ویدئو و... نیز کاربرد دارد.
صفحه 15:
8 خردهکاری
خرده کاری به معنی شکستن پک کار به کارهای کوچک و تقسیم آن بين افراد
ا 20001 ]| Pe Re LE
ا ا ل ال ل ceed ل Re Sy
| ا 1 PS. [re
NIN AAU Bh | is kh
عرض چند دقیقه ANG خواهد شد. به علاوه كارها سريعترء ارزانتر و L Voor
خطاهاى كمترى انجام مىشود. همجنين x روش در اسکن عکسهاء
لو اا الاك وي NAT
إدر
صفحه 16:
| جذب سرمایه جمعی
جذب سرمایه جمعی يا جمعسپاری مالی به معنی درخواست پول از افراد
ا و ا 1 ری PN NOON
جدید خود به ۱۰ میلیون تومان پول نیاز دارید. سرمایهگذاری جمعی. بهترین
Ve 3
ای و ها و
كنيد؛ سيس مبلغ مورد نيازء زمان تحويل و ياداش سرمايهكذاران را مشخص
cea POND is | Waele ا Pre Pee eh a
براى بروزههاى مختلف مانند يروزةهاى فيلمبردارى مستندء يروزههاى تحقيقاتى
۰ب ECS
bar] ا
1009© به معنلى لستفهم از تولن مللى جمعى و
0019 الا0 اعبه FOUN PRES AHS PK eos ew
صفحه 17:
۳
اگر برای یک شرکت تجاری یا بازاریلبی و طراحی یک محصول. ایده جدیدی
دارید و نمیدانید از کجا شروع کنید. روش نوآوری باز بهترین نقطه برای شروع
است. تمام کارکنان یک کسبوکار یعتی سرمایهگذارهاء طراحها: مخترعها و
بازاریابها میتوانند در قللب این روش در لن کسبوکاره همکاری کنند. این
روش با تلاش يك وبسايت جداكانه يا كارمندهاى داخلى لن كسبوكارء
ا 0
ايده نوآورى بازء مردم را در نقاط |
تخصصهای متفاوت. برای کار در یک پرویه. دور هم جمع میکند. بدون روش
نوآوری باز هرگز نیروهای باتجربه حاضر نیستند با کارآفرینهای تازهکاره
00
صفحه 18: