علوم پایه

جنگل برای کیست؟ (درس ۱۲) پایه ششم

jangl12

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جنگل برای کیست؟ (درس ۱۲) پایه ششم”

جنگل برای کیست؟ (درس ۱۲) پایه ششم

اسلاید 1: بسمه تعالیتوضیح درس 12 علوم تجربیجنگل برای کیست؟سازنده: محمدطه کاظمی kazmymhmdth92@gmail.com

اسلاید 2: در کلاس چهارم با زنجیره ی غذایی و چگونگی نشان دادن آن آشنا شدید. الف( رابطه ی غذایی جانداران شکل روبه رو را با زنجیره ی غذایی نشان دهید. درخت بلوط «تولید کننده» سنجاب«مصرف کننده اول گیاهخوار» روباه«مصرف کننده دوم گوشتخوار» ب( در این زنجیره، زندگی روباه چگونه به درخت بلوط وابسته است؟ به طور غیر مستقیم، یعنی سنجاب از بلوط استفاده می کند و روباه با خوردن سنجاب انرژی موجود در بلوط را به بدن خود منتقل می کند.

اسلاید 3: پ( زنجیره های غذایی را در شکل زیر پیدا و آنها را رسم کنید. 1- ساقه گندم*موش*عقاب 2-ساقه گندم*موش*مار 3-ساقه گندم*گنجشک*جغد 4-هویج*خرگوش*عقاب 5-بلوط*سنجاب*جغد 6-بلوط*سنجاب*روباه 7-بلوط*سنجاب*جغد

اسلاید 4: آیا بین زنجیره هایی که رسم کرده اید، ارتباطی «جانداران مشترک» وجود دارد؟ آنها را مشخّص کنید. بله، در زنجیره 1 و 2 موش و در زنجیره 1 و 2 و 3 ساقه گندم و در زنجیره 4 و 5 خرگوش و هویج و در زنجیره 6 و 7 سنجاب و بلوط

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید