hakemiyate_balini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حاکمیت بالینی”

حاکمیت بالینی

اسلاید 1: حاکمیت بالینی تيم مدرسان حاكميت بالينيدفتر مديريت بيمارستاني و تعالي خدمات بالينيوزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي

اسلاید 2: پوشش نيازهاي نوين سيستم هاي سلامت (مديريت خطر، پاسخگويي به استفاده کنندگان، خدمات مبتني بر شواهد...) جامعيت انعطاف پذيري (امکان تطابق با شرايط و سياست هاي بيمارستاني در ايران، تغييرات آينده در سياست هاي سلامت کشور) به کارگيري گستره کارکنان بيمارستاني (اعم از باليني و غير آن) قابليت پياده سازي با حداقل حمايت بيروني (امکان توانمند سازي کارکنان در جهت پياده سازي مدل) پاسخگويي به مشکلات جاري نظام ارايه خدمات (حذف فرآيندهاي مزاحم)مدل مطلوب ارتقاي کيفيت خدمات سلامتي

اسلاید 3: حاکمیت بالینی(CG)حاكميت باليني ؟در انگلستان در سال 1997 معرفی شد

اسلاید 4: تعریف نظام حاکميت خدمات بالينيچارچوبي که در آن سازمان هاي ارايه کننده خدمت در قبال بهبود دايمي کيفيت پاسخگو بوده و با ايجاد محيطي که در آن تعالي در خدمات باليني شکوفا مي شود به صيانت از استانداردهاي عالي خدمت مي پردازند.

اسلاید 5: چرا به حاکمیت بالینی نیازمندیم؟برای اطمینان از اینکه موضوع کیفیت مراقبت های سلامت، با استفاده از بالاترین استانداردهای مراقبت ممکن در قلب این خدمات جای دارد کمک به جلوگیری از اشتباهات در مسیر ارایه خدماتاستفاده بهینه از منابع محدودافزایش اعتماد عمومی به خدمات بیمارستانی برای تحقق مسئولیت های سازمانهای سلامت که توسط دولت برنامه ریزی شده است

اسلاید 6: نظام حاکميت خدمات باليني1- پوشش نيازهاي نوين سيستم هاي سلامت (مديريت خطر، پاسخگويي به استفاده کنندگان، خدمات مبتني بر شواهد...)2- جامعيت3- انعطاف پذيري (امکان تطابق با شرايط و سياست هاي بيمارستاني در ايران، تغييرات آينده در سياست هاي سلامت کشور)4- به کارگيري گستره کارکنان بيمارستاني (اعم از باليني و غير آن)5- قابليت پياده سازي با حداقل حمايت بيروني (امکان توانمند سازي کارکنان در جهت پياده سازي مدل)6- پاسخگويي به مشکلات جاري نظام ارايه خدمات (حذف فرآيندهاي مزاحم)

اسلاید 7: آيا اين همان چيزي است که انتظارش را داشتيد؟کيفيت خدماتآيا کاري هست که شما يا ما انجام دهيم تا حد ممکن وضعيت بهبود يابد؟آيا همان چيزي که بايد حاصل مي شد تحقق يافته است؟آيا همان طور با ديگران رفتار مي کنيد که انتظار داريد با خود شما رفتار شود؟اطلاع رساني به بيمارافزايش انتظاراتمتناسب بودنمبتني بر شواهداثربخشيبهبود مداومموفقيت هاي فرهنگيمهارت هاي رهبريتيم هاي باليني

اسلاید 8: حاکمیت بالینی چه چیزی نیست؟حاکمیت بالینی یک فرآیند تجسسی و تنبیهی نیستحاکمیت بالینی شکل جدیدی از مدیریت بیمارستان نیستحاکمیت بالینی یک سیستم جادویی که همه مشکلات را حل کند نمیباشد حاکمیت بالینی لیستی از قوانین و مقررات برای پیروی افراد از این قوانین نمیباشدعناصر حاکمیت بالینی مفاهیم جدید نیستند

اسلاید 9: نظام جامع ارتقاي کيفيت سلامتنظام جامع ارتقاي کيفيت سلامت داراي سه جز اساسي استساختار و فرايندهاي ملي و منطقه اي براي شناسايي هدف ها و راهبردهاي ملي سلامت، استانداردها و راهنماهاي بالينيساختار مناسب براي اجراي برنامه هاي ارتقاي کيفيت، به کارگيري راهنماهاي باليني و دست يابي به استانداردها (نظام حاکميت خدمات باليني) ساختار مناسب براي پايش و ارزيابي عملکرد و اعتبار بخشي

اسلاید 10: QualityDefining standardsEnsuring delivery of standardsChecking delivery of standardsما چگونه به کیفیت دست می یابیم؟

اسلاید 11:

اسلاید 12: حاکمیت بالینی در ارایه خدماتبیماران و مشتریان را در قلب فرآیندها قرار دهیدبهبود استانداردهای کاریادگیری از طریق تجارب پیشینتوانمند سازی کارکنان و تیمهااستفاده موثراز اطلاعات

اسلاید 13: مدلهای مختلف

اسلاید 14: حيطه هاي اصلي حاکميت خدمات باليني (WHO)كارآمدي ارايه خدمت (efficiency)مديريت خطر (risk management)رضايت بيمار (patient satisfaction)ارزيابي كارآيي حرفه اي ((Professional Effectiveness

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17: Risk ManagementR&DClinical AuditNational confidential inquiriesCPDMonitoring &EvaluationClinical standards NSFsconfidentialityEBMManpower planningJob planOrganization QualitycomplaintsWB

اسلاید 18: Clinical Governance7 Pillars Model (NHS England)

اسلاید 19: Patient & public involvementEducation & TrainingRisk ManagementUse of InformationClinicalEffectivenessClinical AuditStaff & StaffManagementحاکمیت بالینی

اسلاید 20: مشارکت عمومی و بیماران Patient and public involvementمشاوره به بیماران و مدیریت خدمات ارتباطی (PALS)Patient Advice and Liaison Servicepatient forum in practice بیماربعنوان شریک Patient is partnerفرهنگ انعطاف پذیر و مشارکتیOpen and participative culture

اسلاید 21: مدیریت ریسک Risk Management سلامت و ایمنی Health & safety کاهش ریسک بالینی Clinical Risk reductionپایش شکایات Complaints monitoring خط مشی ها و روش های اجرایی به روز شدهسیستم های گزارش دهی Reporting systemsرویدادهای نامطلوب Adverse Events

اسلاید 22: مدیریت کارکنان Staff Management خط مشی ها، روش های اجرایی به روز شده و قراردادهاپایش عملکرد کارکنان (Personnel Development Plan(PDP’s)توسعه کارکنان

اسلاید 23: آموزش و یادگیری Education and Trainingتخصیص زمان آموزش جهت کارکنان استراتژی و برنامه عملی مشخصدسترسی مناسب و مرتبطمدیریت آموزش استفاده از نتایج PDPsجهت برنامه ریزی آموزشی

اسلاید 24: Continued professional developmentMaintaining existing skillsDeveloping new skillsKeeping “up to date”Sustaining enthusiasm

اسلاید 25: استفاده از اطلاعات Use of information استفاده از فناوری اطلاعات High level of IT usageمدیریت جامع اطلاعات Development – Comprehensive management of data ایجاد و ارایه اطلاعات برای بیماران Information for patients ارتباط با برنامه های آینده Link to future agenda

اسلاید 26: اثر بخشی بالینیاثر بخشی بالینی:استفاده از بهترین دانش ، برگرفته از پژوهش ، تجربه بالینی و ترجیحات بیمار برای دستیابی به فرآیندهاو نتایج مطلوب مراقبت از بیماران. “The application of the best knowledge, derived from research, clinical experience and patient preferences to achieve optimum processes and outcomes of care for patients.

اسلاید 27: Clinical Audit ممیزی بالینی به طور مرتب منعکس کننده آنچه در حال انجام است می باشدمعرفی فعالیتها و واحدهای عالیواقع گرایانه! بررسی منابع مورد نیاز

اسلاید 28: Set StandardsConduct AuditIdentify ProblemsTake action-Resources, TrainingRepeat AuditThe Audit Cycle

اسلاید 29: حاکمیت بالینی یک تلاش گروهی است

اسلاید 30: مثالهایی از فعالیتهای حاکمیت بالینیشکایت بیمارانرضایت بیماراناحیاخطاهای داروییتحلیل علت ریشه ای رویدادهاتحلیل مرگ و میرارزیابی دلیل ترخیص با میل شخصی

اسلاید 31: حاکمیت بالینی 1. بهبود کیفیت 2. رهبری 3. عملکرد مبتنی بر شواهد 4. انتشارفعالیت های خوب ، ایده ها و نوآوری 5. کاهش ریسک بالینی 6. تشخیص عوارض جانبی 7. درس آموختن از شکایت 8. توجه به عملکرد ضعیف بالینی 9. برنامه های توسعه حرفه ای 10. داده های با کیفیت و نگهداری سوابق

اسلاید 32: نکات کلیدی در مورد حاکمیت بالینی نقش هر عضو از کارکنان (مرتبط با کار آنها) کیفیت ، پاسخگویی ، شفاف سازی و بهبود مداوم (همکاری و کار گروهی) مسئولیت حرفه ای کادر پزشکی کارکنان با صلاحیت و آموزش بر اساس PDP ترویج فرهنگ یادگیری (حوادث و شکایات)

اسلاید 33: نکات کلیدی در مورد حاکمیت بالینیروش های بهبود کیفیت (مثل ممیزی بالینی)تشویق فرهنگ تعالی ، مشارکت و مسئولیت پذیریحصول اطمینان ازوجود قوانین مدیریتی روشن برای مراقبت های بهداشتی ارائه شدهتجلیل از موفقیت ها

اسلاید 34: برای موفقیت حاکمیت بالینیفرهنگ انعطاف پذیر و مشارکتی تعهد به کیفیت که در بین پزشکان، کارکنان و مدیریت تقسیم می شود بحث های (جلسات) منظم کمیته حاکمیت بالینی

اسلاید 35: کمیته حاکمیت بالینی در بیمارستانراهنمایی وترویج حاکمیت بالینی در داخل بیمارستان تمرکز بر کیفیت مراقبت های بالینی شناسایی و تعریف شاخص های عملکردشناسایی ، تحلیل و مدیریت ریسک فاکتورهای بالینی در بیمارستانبازنگری نتایج ممیزی بالینی بر اساس شاخص های تعریف شده و ایجاد توصیه هایی برای بهبودبازنگری حوادث بالینی نا مطلوب وعوارض جانبی دارو

اسلاید 36: کمیته حاکمیت بالینی در بیمارستانبررسی شکایات بیماران بازنگری ممیزی مدارک پزشکی و پرستاری ایجاد جوی از اعتماد داشتن جلسات عملی، دارای اختیار، بی طرف و پاسخگو

اسلاید 37: The Message We’re very good……but we could be so much better!!

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید