صفحه 1:
را ۱ وزارت بهداشت. درمان و آموزش پزشکی

صفحه 2:
مدل مطلوب ارتقاى كيفيت خدمات ۱۳ ‎a‏ يوشش را ۱ سیستم سس (مديريت خطرء ‎y ce om)‏ ال ا ال ‎(CERY-‏ ‏لا 5 3 ‎Fees Oe ‏ا‎ ‎(Gey Sma fever Derren eey ret owe Serra be1 ‏ی ‎nts Se‏ را | رستاني (اعم از باليني و ‎os‏ ‏6 ‏ی قابلیت 00-0 سازي با ‎Cale jfalom‏ بيروني(امکان توانمند ار كنا ن در جهت يياده سازي مدل) ‎oe Re 7 5‏ نظام ارابه خدمات (حذف ‎neal‏ م

صفحه 3:
ی ۳ " حاكميت باليني ؟ "در انكلستان در سال 72 ©©0 معرفى شد

صفحه 4:
تعریف نظام حاکمیت خدمات بالینی " جارجوبى كه در آن سازمان هاى ارايه كننده ‎Renn ye‏ ل ا ‎EN ce reer‏ ‎en re eee ee) ane ele‏ ‎Ron mer ye pe Cres‏ 1۱9 Bes ee een eo

صفحه 5:
چرا به حاکمیت بالینی نیازمندیم؟ براى اطمينان از اينكه موضوع كيفيت مراقبت هاى سلامتء با استفاده از بالاترين استانداردهاى مراقبت ممكن در قلب اين خدمات جاى دارد ‎BE Oar ERE ONS‏ ا ا ا 00 ا 0 استفاده بهينه از منابع محدود افرايش اعتماد عمومى به خدمات بيمارستائى | ACI ‏ریزی شده است‎

صفحه 6:
نظام حاكميت خدمات بالينى ‎ie‏ ات ات لان ‏باس خگوی به اناد ‎eae etic‏ زر كوه ‏2 حامعیت ‎00 ‏اي ماوت كشور)‎ Gatley yo Sel ell. ‏لا‎ ‎CEES Bes ea ere ener ee Re Ba ‏* 5- قابلیت پیاده سازي‌با حداقل حمایت بيروني(امکان توانمند سازي کارکنان در جهت پیاده سازي مدل) ‏3 ياسخكوبي به مشكلات جاري نظام ارايه ‎B45) Slus‏ ا م

صفحه 7:

صفحه 8:
حاکمیت بالینی چه چیزی نیست؟ * حاکمیت بالینی یک فرآیند تجسسی و تنبیهی نیست # حاکمیت بالینی شکل جدیدی از مدیریت بیمارستان نیست 8 حاکمیت بالینی یک سیستم جادویی که همه مشکلات را حل کند تمیباشد حاکمیت بالینی لیستی از قوانین و مقررات برای پیروی افراد از این قوانین نمیباشد 8 عناصر حاکمیت بالینی مفاهیم جدید نیستند

صفحه 9:
نظام جامع ار تقاى كيفيت سلامت * نظام جام ا رتقاى كتفت لاست ذإراى سه جز ‎Wn ee‏ ‎Ee oa aia‏ ا ل لشت هدف ها و راهبردهاي ملي_سلامت» ی باليني ‏بات ‎shall aisha all des‏ فك بن وار مرف راهنماهاي باليني و دست يابي به استانداردها (نظام حاكميت خدمات ‏باليني) ‎ ‎Fee) eee ‏ا ل الا‎ es el

صفحه 10:
ما چگونه به کیفیت دست می یابیم؟ Defining Ensuring standards delivery of 0 Checking delivery of

صفحه 11:
پایش استانداردها 21006 ‎PROWESS ET‏ ۳۳3۹ پایش و ارزیابی VR om Peer eh VER MPR See 52110017 Eres epee ‏یادگیری مداوم و توسعه مستمر ار‎ ‏حرفه ای‎ ‏رس سس‎ ‏مدیریت ریسک‎ تحقیق و توسعه

صفحه 12:
حاکمیت بالینی در ارایه خدمات * بیماران و مشتریان را در قلب فرآیندها قرار دهید * بهبود استانداردهای کار " يادكيرى از طريق تجارب بيشين * توانمند سازى كاركنان و تيمها " استفاده موثراز اطلاعات

صفحه 13:
مدلهاى مختلف

صفحه 14:
میطه هاي اصلي حاکمیت خدمات باليني (WHO) efficiency) ‏كارآمدي ارايه خدمت‎ "" qwisk management) ‏ار‎ Ep yi (patient satisfaction) ‏و رات بر‎ Professional Effectiveness)) cl a3,> ‏و‎

صفحه 15:
2 = & < Education and Good leadership \ Clear procedures Risk avoidance

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:
Clinical Governance 7 Pillars Model (NHS England)

صفحه 19:
SRI

صفحه 20:
مشارکت عمومی و بیماران ‎Patient and public involvement‏ " مشاوره به بيماران و مديريت خدمات ۱02/2۷۳ ‎Patient Advice and Liaison Service‏ ‎patient forum in practice ®‏ Patient is ‏بیماربعنوان شریک‎ ۱98 " فرهنك انعطاف يذير و مشاركتى Open and participative culture

صفحه 21:
سر سس انيت ۱ ۱۹ Health & safety 2 ‏د‎ Clinical Risk ‏کاهش ریسک بالینی‎ " reduction * پایش شکایات ‎Complaints‏ ‏9۱ ‎al‏ خط مشی ها و روش های اجرایی به روز شده ‎Reporting ‏كزارش دهى‎ oe 2 systems ‎Adverse Events 01 SRP

صفحه 22:
میت ‎Staff Management‏ "" خط مشی هاء روش های اجرایی به روز شده و 0 "" يايش عملكرد كاركنان ‎Personnel Development Plan(PDP’s)) ®‏ "ا توسعه كاركنان

صفحه 23:
آموزش و یادگیری ‎Education and Training‏ ا ا ‎Be‏ ‏استرباتژی و برنامه عملی مشخص 0 # مدیریت آموزش a "" استفاده از نتايج 21(28جهت برنامه ريزى آموزشى

صفحه 24:
Continued professional development = Maintaining existing skills = Developing new skills =" Keeping “up to date” = Sustaining enthusiasm

صفحه 25:
استفاده از اطلاعات ‎Use of information‏ * استفاده از فناوری اطلاعات ‎High level of IT usage‏ * مدیریت جامع اطلاعات Development - Comprehensive management 0۶ 212 * ایجاد و ارایه اطلاعات برای بیماران ‎Information for patients‏ ارتباط با برنامه های آینده ‎Link to future agenda‏

صفحه 26:
اثر 1 ‎he‏ 1 أل ۰ اور ‎Been‏ ‏استفاده از بهترين دانش ‎٠‏ بركرفته از يزوهش ‎٠‏ تجربه بالينى و ترجيحات بيمار براى دستيابى به فرآيندهاو نتايج مطلوب مراقبت از بيماران. ‎The application of the best knowledge,’‏ ‎eoseciee tl elites!‏ یر یز 0621560 ‎expenence and patient preferences 16‏ achieve optimum processes and outcomes of care for patients

صفحه 27:
ممیزءیالنی] 11 ۸۱ 6110102۵1 به طور مرتب منعکس کننده آنچه در حال انجام است می باشد * معرفی فعالیتها و واحدهای عالی ا "" بررسى منابع مورد نياز

صفحه 28:
The Audit Cycle Set Standards Repeat Audit Conduct Audit Take ‏الات‎ ‎Resources, ۱3۸ ‎Problems‏ زر

صفحه 29:
I'm sure glad the hole Isn'tin ourend..

صفحه 30:
PEN Eure re ‏ل‎ شكايت بيماران رضايت بيماران احيا خطاهاى دارويى تحلیل علت ریشه ای رویدادها تحليل مرك و مير ارزيابى دليل ترخيص با ميل شخصى

صفحه 31:
حاكميت بالينى ). بهبود كيفيت > رهبری عملکرد مبتنی بر شواهد انتشارفعالیت های خوب . ایده ها و نوآوری ‎ene ye)‏ اتشخيص عوارض جانبى درس آموختن از شكايت توجه به عملکرد ضعیف 2 0 داده های با کیفیت و نگهداری سوابق 0 5 0 © د 5 0

صفحه 32:
نکات کلیدی در مورد حاکمیت بالینی ۳ " كيفيت » ياسخكويى » شفاف سازى و بهبود مداوم (همكارى و كار گروهی) وا كدر م " كاركنان با صلاحيت و آموزش بر اساس 21(72 " ترويج فرهنك يادكيرى (حوادث و شكايات)

صفحه 33:
نكات كليدى در مورد حاكميت بالينى " بوش هاى بهبود كيفيت (مثل مميزى بالينى) "ا تشويق فرهنك تعالى » مشاركت و مسئوليت يذيرى حصول اطمينان ازيوجود قوانين مديريتى روشن براى مراقبت هاى بهداشتى ارائه شده تجليل از موفقيت ها

صفحه 34:
Penn reno Seat Pes ‏فرهنك انعطاف يذير و مشاركتى‎ " "" تعهد به كيفيت كه در بين يزشكان» كاركنان و مديريت تقسیم می شود [0 (CIES TREES |

صفحه 35:
كميته حاكميت بالينى در بيمارستان ( ا ا ا ل تمرکز بر کیفیت مراقبت های بالینی | 9 BEC ‏ا‎ eee eee) ۱ ter ee Te TES ear TED SE ‏توصیه هایی برای بهبود‎ بازنگری حوادث بالینی نا مطلوب وعوارض جانبی دارو

صفحه 36:
‎er ee cen cy‏ رل را بررسی شکایات بیماران " بازنكرى مميزى مدارك يزشكى و يرستارى * ايجاد جوى از اعتماد ‏" داشتن جلسات عملىء داراى اختيار» بى طرف و ياسخكو

صفحه 37:
The Message We’re very good... ...but we could be so much better!!

صفحه 38:

62,000 تومان