کسب و کارفروش و بازاریابی

خانه کیفیت - House of Quality

صفحه 1:
خانه کیفیت House of Quality MGTools.ir

صفحه 2:

صفحه 3:
ماتریس خانه کیفیت يك ابزار مهم بواي ترجمه نیازها و انتظارات مشتري به طرحها و کاراکترهاي تولید مي باشد با بازاربايي و مهندسي ماتریس حانه کیقیت اطمینان مي دهد که کاراکترها در هر مرحله از توسعه محصول در نظر گرفته خانه کیفیت, هنگامی موثر است که بین چند هدف و چند وسیله دستیابی به اهداف, تجزیه و تجلیل می‌کنیم (وزن دهی و...). برای سادگی کار از خانه هدف استفاده می‌شود که ظرفیت نمایشی زیادی دارد. در۲۱۵0۵ تیم پروژّه می: که از ظرفیت بالفوه خود تا چه میزان اسنفاده می‌کند. همچنین, پتابسیل‌های حل مسئله که هنوز با پاسخی فنی به لُن پرداخته نشده, روشن می‌شود و پاسخ‌های فنی اضافی و کم کاریید آشکار می‌شوند. شکل طاهری این روش مشایه خانه است. نها کاری که ‎elu! HOO‏ میدهد. نظم‌دهی به دهن افراد درگیر با پروژه تصمیم‌گیری است که با نوعی ‎ae ie‏ همراه می‌شود. عناصر تشکیل‌دهنده خانه کیقیت۴۱00) )عبارنند از: نیازمندی‌های مشنریان. ویژگی‌های محصو نیازمندی‌های مشتری, ماتریس طر‌ریزی, ارتباط بن نیازمندی‌های فروش و ویژگی‌های محصول و ‎ae “cul‏ 3 ‎Cos‏ اهداف با نشریحات قنی اولویت‌ندی شده: فرایند اجرای اين تکنیک به شرح دیل می باشد : 1-براي ساخت خانه کیعیت براي يك محصول ویژه باید تشکیل تيمي داد که مشخصه هاي مورد نظر راتعبین کنند. 2- در ابتدا تیم به فرآیند جمع آوري داده نیاز دارد که اطلاعات مربوط به نبازها و انتظارات مشتري بزاي انجام مقابسات و الكوبرداري در اختار قراس نيم تسهيلكر ساختال اضلی خاب کیفت را رسم مي کند هر قسمت خانه بادد توسط بك تیم تکمیل شور و 5- تيم احتياجات فني و مقادير هدف را تعيين مي كند. و از هاي مقايسة: ‎pte lel‏ در موی رف و تازفاز مد ما هب و 7- داده هاي فني از رقيا و ظرفيت سازمان د تلاز و روسن ‎TNE‏ ‏8- تیم اکنون آماده انجام فعالیت هاي زیر - ارتباط دادن لزومات فني SIS Ieee - درجه بندي با اتماق نظر تیم و مشکلات سازماني بعد از اينکه تیم چرکنویس مانییس کیفیت را نرسیم کرد از تیم مي خواهد که اطلاعات و محاسیات را بررسي 8 قانه کلف بهايي مي شود وس تسام موی مو وه کوژی عمگردد

صفحه 4:
Activity Analysis calles ‏تحليل‎ < \ 08 ( تجزيه و تحليل مخاطب 808/515 ‎Audience‏ جرخه دانش ۲۳۵۸/6۵96 ۵۲ 61۳616 ماتريس مقايسه اى ‎Comparison Matrix‏ < تحلیل نیازهای اطلاعاتی ۸۴۵۱/55 ۱۱۵۵۵5 ۱06۵۲۵۱0۴ مدل بهیود تطبیقی 86060۳02۲4109 Force Field Analysis lag yu aoe July :| * سنجش ذهنی و عینی بطور همزمان ۰ امکان ارزیابی در چند بعد * مشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی * پیچید: زمان بر بودن تکنیک نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک * براي ایجاد يك قالب پیوسته که نشان دهنده احتیاجات و خواسته هاي مشتري و طرح هاي لازم كه بايد در محصول گنجانده شود مي باشد. *براي ترجمه نیازها و انتظارات مشتري به زبان کمي فني ‎sli‏ حداقل کردن مشکلات بالقوه و تغییرات فني مربوط به صداي مشتري ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 5:
متابع مورد Pe eS 7۳۷۳۷۳۲] [ kkk ‏ار‎

صفحه 6:
٩ T™) poem gr ‏وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه‎ MGTools.ir

رایگان