صفحه 1:
صفحه 2:
sur PS Whe کطوه یامه
عدم
را ى امكادى ايد
راق م وات
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
- در دهه ی ۱۵۰ ۲و ۱۹۶۰ 37
si. Ree بر اقتصاد غير دواتى Ayal oo oy
صفحه 6:
اد دامنه فعالیت های دولت.مشکلاتی نظیر
بر
این عوافل سامت شد طی دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ عدم کار یت اقتصادى دولت 00001
و حصوصی سازی همراه پا واگذاری مالکیت وملیرزیت
به عنوآا 999 تقانی )> > دونك تر كرك
=...
صفحه 7:
44 ۱
۳
صفحه 8:
روند خصوصی سازی از دید گاه متخصصین بانک جهانی
خصوصی سازى عت يسك هاء red Bn وراه
eee از یی های بهداشتى و فور
صفحه 9:
_ خصوصی سازی در اموزش
: = 6ص ۱
=
انتقال مالکیت.مدیریت.با تامین اعتبارات موسسات آموزشی دولتی به بخش خصوصی
588 و مقاز و كردم در ناعير عر ينه ها امو ريق
با اتخاذ وی کی هاءهنجارهای عملیاتی وشیوه های مد بریتی بخش خصوصی واصول بازاد |
وبا به بکار گیری, منابع بیشترمالی ومادی واستفاده | تراز منابع
به منظور پاسخگویی وارایه خدمات آموزشی وپژوهشی بهتر انعطاف چذبرتروبا کیفیت بالاتر
به تقاضای مازاد ومتنوع برای اموزش که_خارج از تیان بخش دولتی است.
صفحه 10:
J 22 بودجه دولت
ایجاد بازاررقابتی 3 قلمرهاددهی ویاد گیری»
توجه بشتربه 6 جامعه
۱9
"بش : 5585
صفحه 11:
كاهش بارمالي
اموزش وبرورش
تقويت مشاركت
۳
مدرسه
صفحه 12:
مزایای خصوصی سازی در اموزش
ees
صفحه 13:
صفحه 14:
A 7