علوم انسانی و علوم اجتماعیسایرسیاست و قانون‌گذاریتحقیق و پژوهش

خصوصی سازی در آموزش و پرورش و آموزش عالی

صفحه 1:

صفحه 2:
‎sur PS Whe‏ کطوه یامه ‏عدم ‏را ى امكادى ايد ‏راق م وات ‎

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:
- در دهه ی ۱۵۰ ۲و ۱۹۶۰ 37 si. Ree ‏بر اقتصاد غير دواتى‎ Ayal oo oy

صفحه 6:
اد دامنه فعالیت های دولت.مشکلاتی نظیر بر این عوافل سامت شد طی دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ عدم کار یت اقتصادى دولت 00001 و حصوصی سازی همراه پا واگذاری مالکیت وملیرزیت به عنوآا 999 تقانی )> > دونك تر كرك =...

صفحه 7:
44 ۱ ۳

صفحه 8:
روند خصوصی سازی از دید گاه متخصصین بانک جهانی خصوصی سازى عت يسك هاء ‎red Bn‏ وراه ‎eee‏ از یی های بهداشتى و فور ‎

صفحه 9:
_ خصوصی سازی در اموزش : = 6ص ۱ = انتقال مالکیت.مدیریت.با تامین اعتبارات موسسات آموزشی دولتی به بخش خصوصی 588 و مقاز و كردم در ناعير عر ينه ها امو ريق با اتخاذ وی کی هاءهنجارهای عملیاتی وشیوه های مد بریتی بخش خصوصی واصول بازاد | وبا به بکار گیری, منابع بیشترمالی ومادی واستفاده | تراز منابع به منظور پاسخگویی وارایه خدمات آموزشی وپژوهشی بهتر انعطاف چذبرتروبا کیفیت بالاتر به تقاضای مازاد ومتنوع برای اموزش که_خارج از تیان بخش دولتی است.

صفحه 10:
‎J‏ 22 بودجه دولت ‏ایجاد بازاررقابتی 3 قلمرهاددهی ویاد گیری» ‏توجه بشتربه 6 جامعه ۱9 "بش : 5585 ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 11:
كاهش بارمالي اموزش وبرورش تقويت مشاركت ۳ مدرسه

صفحه 12:
مزایای خصوصی سازی در اموزش ‎ees‏

صفحه 13:

صفحه 14:
A 7

51,000 تومان