کسب و کار فروش و بازاریابی

خطر پذیری های برنامه بازار

khatar_pazirihaye_barnameye_bazar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خطر پذیری های برنامه بازار”

خطر پذیری های برنامه بازار

اسلاید 1: خطرپذيري‌هاي برنامه بازار عوامل موثر بر تغيير بازار خطرپذيري از به هدر رفتن هزينه‌هاي بازاريابي خطرپذيري عكس‌العمل رقبا خطرپذيري عدم پذيرش محصول در كانال‌هاي توزيع

اسلاید 2: برنامه مالي (بخش كمي برنامه کسب و کار)پيش‌بيني صورت جريان نقديپيش‌بيني صورت حساب سود و زيانپيش‌بيني ترازنامه منابع و محل هزينه منابع ماليتحليل نسبت‌هاي مالي (خصوصاً نسبت سود‌آوري)

اسلاید 3: هزينه‌هاي شركتهزينه عمومياستهلاكاجارهماليات هزينه‌هاي اجراييمواد اوليهنيروي کار مستقيمسربار توليد (تعمير و نگهداري، عمومي و ...)هزينه هاي راه اندازي هزينه فروش واحدهزينه واحد فروشرويالتيبازار و فروشكميسيون فروشهزينه نيروهاي فروشتبليغاتساير هزينه‌ها هزينه‌هاي پرسنل عموميهزينه تحقيق و توسعههزينه سيستم‌ها و روش‌هاهزينه تداركاتهزينه هاي مشاوره ها (حقوقي، مالي و ...)

اسلاید 4: هزينه‌هاي شركتمواد اوليهخريد فن‌آورينيروي كار مستقيمسربار توليدقيمت تمام‌شده محصولهزينه تبليغاتهزينه كميسيونهزينه توزيع و فروشهزينه رويالتيهزينه سيستم‌هااجاره و هزينه هاي جاريهزينه مديريت

اسلاید 5: سمت راست بدهي‌هاي جاريبدهي‌هاي بلند‌مدتحقوق صاحبان سهامسمت چپ دارايي‌هاي جاريدارايي‌هاي ثابت ساير دارايي‌هاترازنامه (Balance Sheet)=

اسلاید 6: درآمد ناشي از فروش كم مي‌شود: هزينه‌هاي فروشدرآمد ناويژهكم مي‌شود: هزينه‌هاي كالاي فروش رفته سود عملياتي سود ناشي از ساير فعاليت‌ها (سرمايه‌گذاري‌ها)سود يا زيانPBIT))كم مي‌شود: مالياتكم مي‌شود: هزينه بهرهسود يا زيان پس از ماليات و نرخ بهره (PAIT)صورت حساب سود و زيان (Income Statement)

اسلاید 7: منابع جريان نقدي درآمد‌هاي ناشي از فروش وام‌‌هاي بانكي آورده سهام‌داران مصارف جريان نقدي هزينه‌هاي راه‌اندازي هزينه‌هاي جاري ساير دارايي‌هاصورت جريان نقدي (Cash Flow Statement)

اسلاید 8: آورده موسسين سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذاران وام‌هاي بانكي پيش‌فروش فروش سهام و اوراق بهادار خريد قسطي (پرداخت با تاخير)منابع تامين سرمايه

اسلاید 9: نسبت اهرمينسبت پوشش بدهي‌هاحاشيه سودگردش دارايي‌هانرخ بازگشت سرمايه (ROI) نرخ بازگشت حقوق صاحبان سهام (ROE)نسبت‌هاي نقدينگينسبت‌هاي فعاليتنسبت‌هاي سودآورينسبت‌هاي ارزش بازارنسبت‌هاي مالي

اسلاید 10: كارگاه و تجهيزات مورد نيازنوع ماشين‌آلات مورد نيازسطح فن‌آوري ماشين آلاتشيوه تامين ماشين‌آلات و لوازم يدکي (خريد، دست دوم، اجاره و …)تجهيزات جانبي مورد نيازخدمات فني و مهندسي براي نصب و نگهداريفرآيند توليديفن‌آوري توليدنيروي كار مورد نيازسيستم تامين و توزيع سيستم مديريت موجودي‌ها (Inventory Control)سطح مورد نياز موجوديسيستم سفارش‌دهي موجوديتاخيرهاي زماني در سيستم موجوديسيستم کنترلي و انبارگردانيسيستم سفارش‌گيري و ارائه خدمت به مشتريبرنامه عمليات

اسلاید 11: - ظرفيت مورد نياز توليد و درجه استفاده از آن- تغييرات استفاده از ظرفيت - بهره‌وري توليد- تعداد نيروي انساني مورد نيازبرنامه عمليات: ملاحظات كميبرنامه عمليات: ارزيابي تامين ‌كنندگان (Suppliers)- تعداد تامين‌كنندگان- زمان تحويل محصول- درجه اطمينان تامين‌كنندگان- شرايط دست‌يابي به شبكه تامين (قانوني، فن‌آوري، سازماني، مالي و (…- سرويس‌هاي اضافي كه از تامين‌كنندگان قابل تامين است

اسلاید 12: - سطح فن‌آوري مورد نياز- ميزان تخصيص منابع سازمان به تحقيق و توسعه - شيوه تامين فن‌آوري - ساختار كاري واحد تحقيق و توسعه و منابع انسانيبرنامه عمليات: تحقيق و توسعه و فن‌آوري- ملاحظات قانوني - ملاحظات محيط‌زيستي- ملاحظات ايمني- شيوه استفاده از بيمه‌ها- موارد ثبت اختراع و سهم شرکت- اخذ مجوزهاي قانوني- قوانين حاکم بر محصول و مالکيت معنويبرنامه عمليات: ساير مسائل

اسلاید 13: استراتژي كاهش خطرپذيري عمليات خطرپذيري از دست دادن سرمايهخطرپذيري لو رفتن فن‌آوريخطرپذيري ورود رقباي جديد داخلي و خارجيخطرپذيري از دست دادن پرسنل كليديريسکهاي حاصل از تغييرات تکنولوژي

اسلاید 14: برنامه سازماندهي (Organization Plan) استراتژي كسب و كار ساختار سازمانينيروي انساني و مديريت مورد نيازهزينه‌هاي مغزافزاري مديريتي و ITآموزش پرسنل

اسلاید 15: اطلاعاتي كه پشتيبان تحليل‌هاي موجوددر بخش‌هاي سازماندهي، بازاريابي و مالي گزارش است.اطلاعات پشتيبان و ضمايم رزومه پرسنلگزارش اعتبارات دريافت‌شدهنامه‌هاي مرجعاسناد حقوقيمطالعات كارشناسي فرضيات

اسلاید 16: ضميمه: فرضيات مالينرخ ارزنرخ سود بانكي (بهره(نرخ تورمنرخ رشد اقتصادي كشورحجم سرمايه‌گذاري‌هاي دولتقوانين اقتصاديدستمزد پرسنل

اسلاید 17: خصوصيات مشترك كسب و كارهاي تجاري صنايع پيشرفته و نرم افزاريمحصول غير ملموسقضاوت كيفي در مورد كيفيتبه طور نسبي موانع ورود كم استمحصول غير قابل ذخيرهكيفيت به شدت به كسي كه آن را ارائه مي‌كند بستگي دارد

اسلاید 18: افراد موفق معمولاً قدرت ارائه بالايي دارنددقيق و سر اصل مطلب آمادگي براي مذاكره از نمودار و جدول به اندازه كافي استفاده كنيدعدم ارائه مطلب بدون آمادگي قبليعدم ارائه اعداد خيلي عجيب و غير قابل دفاععدم استفاده بيش از حد از فن‌آورينكاتي كه در ارائه كردن برنامه کسب و کاربايد توجه کرد

اسلاید 19: خصوصيات يک برنامه كسب و كارچشم‌انداز دار ولي منطقي به لحاظ مالي مطمئن ولي انعطاف‌پذير براي امروز نوشته مي‌شود ولي سه تا پنج سال آينده را نيز در برداشته باشد يك برنامه رسمي ولي به سادگي قابل خواندن خلاقانه ولي از اصول پيروي مي‌كندBusiness Plan Business Plan

اسلاید 20: خلاصه، مستقيم و داراي جزييات سريعاً سر اصل موضوع برود سريعاً به نتيجه اشاره نمايد فوراً بيان نمايد كه كسب و كار ارائه شده چه خواهد بود فوراً بيان نمايدكه از چه مدل كسب و كاري درآمدزايي مي شود بر روي مشتريان متمركز شود ويژگي ممتاز شركت را بيان نمايد الزامات را به روشني بيان نمايد25 نكته‌ كه يک طرح بايد داشته باشد

اسلاید 21: واقع‌بينانه باشد فراموش نشودكه با اين برنامه کسب و کار بر روي آينده شرکت سرمايه‌گذاري مي‌شود اهداف بلندمدت را براي 3 تا 5 سال بيان نمايد سه تا چهار استراتژي اصلي را بيان نمايدبر روي مدل فروش و كانال‌هاي توزيع متمركز شود تا حد امكان استراتژي كسب و كار الكترونيكي را بيان نمايدبرنامه واقع‌بينانه ولي هيجان‌انگيز و آينده نگر تهيه شودادامه...

اسلاید 22: استراتژي‌ها با تاكتيك‌هاي عملي پشتيباني شود برنامه ها با داده‌هاي واقعي بازار ملموس شود بر روي خطرپذيري‌هاي كار به صورت عيني بحث شودبه اين سوال كه مشتري چرا بايد كالا را از شما بخرد پاسخ داده شودموانع ورود براي ديگران را شناسايي شودخواننده برنامه نسبت به موفقيت طرح قانع شودادامه...

اسلاید 23: ميزان نياز به منابع مالي به درستي بيان شود روش مصرف منابع مالي در پروژه به خوبي بيان شود به روشني استراتژي خروج شرکت بيان شود فرمت‌هاي برنامه کسب و کار استاندارد و پذيرفته شده رعايت شود سعي در انحراف خواننده نشودادامه...

اسلاید 24: 15 فقط در مورد گذشته نوشته نشود بلکه بر روي آينده نيز متمركز شود فقط بر روي خودتان و فن‌آوري خودتان متمركز نشويد از اصطلاحات خيلي فني استفاده ننماييد تحقيق عيني در مورد مشتريان را فراموش ننماييد درآمد‌هايي كه مي‌دانيد محقق نخواهد شد در برنامه نياوريد بودجه‌هاي خيلي جزيي در برنامه نياوريدادعاهاي غير قابل باور در برنامه نياوريد15 نكته‌اي كه از آن‌ها بايد پرهيز شود

اسلاید 25: فراموش نكنيد كه آن چيزي كه برنامه ارائه شده را متمايز مي‌كند : مديريت با تجربه بازارهاي بزرگ و رو به رشد مدل‌هاي تجاري و كانال‌هاي توزيع مطمئن تاكتيك‌هاي رشد فروش تجربه شده فن‌آوري نوآورانه 15 نكته‌اي كه از آن‌ها بايد پرهيز شود15

اسلاید 26: همه چيز را فرض نگيريد فراموش نكنيد كه خواننده شما چه چيزي مي‌خواهد سعي نكنيد برنامه کسب و کار را به تنهايي تهيه كنيد فرآيند تهيه برنامه را بيش از دو ماه طول ندهيد در برنامه کسب و کار ارزش‌گذاري ننماييدكپي كامل اسناد فني را در برنامه کسب و کار قرار ندهيد15 نكته‌اي كه از آن‌ها بايد پرهيز شود15

اسلاید 27: طرح‌هاي تجاري مي تواند شفاهي هم باشدبراي اين كه خوب باشند بايد طولاني باشندشما مي‌توانيد و بايد طرح تجاريتان را خودتان به تنهايي بنويسيدباورهاي غلط درباره‌ي برنامه کسب و کار

اسلاید 28: نوشتــن اين برنامه شـــش ماه طول مي كشد و كلــي از زمان صاحب‌كار، كاركنان اصلي و مشاوران شركت را مي‌گيرداگر هم تمام بشود، در كتابخانه خاك مي‌خوردكار من خيلي كوچك است؛ برنامه کسب و کارمال فعاليت‌هاي بزرگ استباورهاي غلط درباره‌ي برنامه کسب و کار

اسلاید 29: من مي‌دانم چه كار مي‌كنم. برنامه کسب و کارلازم ندارممن پولش را دارم كه يك مشاور بگيرم و او اين برنامه را برايم بنويسد، ‌همين كافي استباورهاي غلط درباره‌ي برنامه کسب و کار

اسلاید 30: هيچ فرمول استانداردي براي تهيه يك برنامه کسب و کار وجود ندارد هيچ ميزان استانداردي براي حجم برنامه يا ميزان جزييات وجود ندارد هيچ فهرست مطالب استانداردي وجود نداردحتي هيچ روش ايده‌آلي براي مرتب كردن محتواي برنامه کسب و کار وجود نداردبا اين وجود هر فرد با تجربه‌اي با شناختي كه از مخاطبان خود دارد مي‌تواند يك برنامه موثر تدوين نمايد.فراموش نكنيد كه

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید