کسب و کار مدیریت و رهبری

خلاصه فصل هفتم منابع انسانی سعادت

HRM-Saadat-fasl7

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلاصه فصل هفتم منابع انسانی سعادت”

خلاصه فصل هفتم منابع انسانی سعادت

اسلاید 1: خلاصه فصل هفتم منابع انسانی سعادت

اسلاید 2: اجتماعی کردن فرآیندی است که به وسیله آن فرد جدید هنجارها، ارزش‌ها و الگوهای رفتاری سازمان را درمی‌یابد و آنها را قبول می‌کند. اطلاعات لازم و کافی درباره سازمان را به دست می‌آورد و متوجه می‌شود سازمان از او چه انتظاری دارد و باید چه کاری انجام دهد.

اسلاید 3: معارفه مقدماتی:سازمان‌ها معمولاً در اولین روز کاری فرد معارفه مقدماتی را اجرا می‌کنند که در آن آشناسازی مقدماتی انجام می‌شود که در آن فرد با تاریخچه سازمان، فلسفه وجودی، حقوق و مزایا آشنا می‌شود و مسئولیت‌های جدید خود را متوجه می‌شود. فرهنگ سازمان:هرگونه برنامه اجتماعی کردن باید مطابق فرهنگ سازمان باشد. ارزش‌ها، هنجارهای گروهی و رفتار صحیح در این برنامه آموزش داده می‌شود. افراد ممکن است از بین پذیرش کامل تا عدم پذیرش کامل درجایی از طیف قرار بگیرند. یکی از اهداف اجتماعی کردن متقاعد نمودن فرد در قبول هنجارهای اصلی است.

اسلاید 4: اهمیت اجتماعی کردن:آشناسازی فرد در عملکرد صحیح فرد در سازمان مؤثر است.اضطراب بیش‌ازاندازه فرد به کیفیت کار او صدمه می‌زند.تازه‌وارد از افراد سازمان راه و رسم کار در سازمان را می‌آموزد و بهتر است این آموزش آن طور که سازمان می‌خواهد انجام شود تا موجب بدآموزی نشود.باید برنامه‌ای وجود داشته باشد تا مشکلات اولیه ورود به محیطی ناآشنا را رفع کند

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید