علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

خلاصه و پاور کتاب بایسته های حقوق اساسی از سید ابوالفضل قاضی شریعت پناهی

hoghog-asasi4

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلاصه و پاور کتاب بایسته های حقوق اساسی از سید ابوالفضل قاضی شریعت پناهی”

خلاصه و پاور کتاب بایسته های حقوق اساسی از سید ابوالفضل قاضی شریعت پناهی

اسلاید 1: بسم الله الرحمان ارحیمخلاصه نویسی کتاب:بایسته های حقوق اساسیاثر:دکتر سید ابوالفضل قاضی شریعت پناهیتهیه و تنظیم: کوثر جوادی

اسلاید 2:

اسلاید 3: سرفصل های کتاب

اسلاید 4: از انجا که علم وسیاست با همه علوم از جمله،حقوق سر کار دارد و بخش مهمی از آن به مطالعه نهاد های سیاسی و روابط بین آنها و رابطه نهاد های سیاسی با مردم می پردازد لزوم اشنایی با حقوق اساسی روشن می شود.در این کتاب با مفهوم جامعه سیاسی ، قدرت سیاسی ، تأثیر متقابل حقوق و قدرت بر یک دیگر و روابط قوای سه گانه با یک دیگر آشنا می شویم. مهمترین اهداف کتاب:

اسلاید 5: حقوق اساسی یکی از شاخه‌های مهم حقوق است که اختصاصاً به روابط سیاسی بین فرمانروایان و فرمانبرداران می پردازد.علم حقوق کلیه روابط درون جامعه سیاسی را چارچوب بندی می کند و بر پایه اصول و قواعدی آنها را تنظیم می نماید. حقوق اساسی:

اسلاید 6: جامعه سیاسیجامعه سیاسی متکامل ترین جوامع است که وجه مشخصه آن وجود قدرت ناب سیاسی است که بر همه افراد و اعضای جامعه و همچنین جوامع جزء در بطن جامعه قرار گرفته‌اند اعمال می شود

اسلاید 7: قدرت و جامعه سیاسی

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید