William Glasser

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلاصه کتاب تئوری انتخاب”

خلاصه کتاب تئوری انتخاب

اسلاید 1: خلاصه کتاب تئوری انتخاب نویسنده:ویلیام گِلَسرترجمه:دکتر علی صاحبینظریه‌ای برای بهبود روابط و رشد شخصیتهیه و تنظیم :علیرضا یوسفی اصفهانیمدرس وکارشناس ارشد در زمینه ذهن آگاهی ، آموزش خانواده و مهارتهای زندگی

اسلاید 2: ویلیام گلسر (William Glasser) در سال 1925 در ایالات متحده چشم به جهان گشود. او در زمینه روان‌پزشکی فعالیت می‌کرد و فعالیت‌های پژوهشی او باعث شد که به توسعه و گسترش واقعیت درمانی و تئوری انتخاب روی بیاورد. او در زمینه توسعه فردی فعالیت‌های بسیاری انجام داد و همیشه روی انتخاب، مسئولیت‌پذیری شخصی و دگرگونی شخصیت تمرکز داشت..آشنایی با ویلیام گلسر، نویسنده کتاب تئوری انتخاب

اسلاید 3: مقدمه کتابامکان ندارد درگیر روابط انسانی باشید و کتاب تئوری انتخاب ویلیام گلسر برای شما مفید نباشد. شما در هر شغل و جایگاهی، برای زندگی شادتر می‌توانید از کتاب تئوری انتخاب بهره ببرید. این کتاب انواع روابط را بررسی می‌کند: رابطۀ عاطفی ، والد- فرزندی، معلم-شاگردی و کارفرما و کارمند. یکی از اصلی‌ترین ایده‌های نظریه انتخاب این است که روابط ناخوشنود، علت اصلی رنج بشر است.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید