کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

خلاصه کتاب چه کسی میگوید فیل ها نمیتوانند برقصند

fil-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلاصه کتاب چه کسی میگوید فیل ها نمیتوانند برقصند”

خلاصه کتاب چه کسی میگوید فیل ها نمیتوانند برقصند

اسلاید 1: چه کسي مي گويد فيلها نمي توانند برقصند؟ لوئيس گرستنر

اسلاید 2: مقدمهدر سال ١٩٩٠ شرکت آي بي ام با ٣ ميليارد دلار سود خالص بالاترين سود خود را به دست آورد ولي همين شرکت در سال ١٩٩٣ با از دست دادن ١٦ميليارد دلار در معرض نابودي قرار گرفت .◀ مديري لايق به نام لوئيس گرستنر در رأس اين شرکت قرار گرفت و آن را از سقوط نجات داد و متحول کرد. در اين کتاب او داستان اين تحول را از زبان خود، و با بياني ساده و روان تشريح می کند.يكي از مهمترين مطالبي که در زندگي صنعتي تجاري وجود دارد، بحث همكاري و کار گروهي در اين نوع سازمان هاست. يك نفر بايد زمام امور را در دست بگيرد و هماهنگي لازم را ايجاد نمايد و شرايطي پديد آورد که ديگران بتوانند به راحتي به فعاليت بپردازند و اين فرد همان کسي است که او را به نام مدير مي شناسيم.

اسلاید 3: مقدمه(ادامه)امروزه اگر مدير اندکي غفلت نمايد، از گردونة رقابت کنارگذاشته خواهد شد . مطالبي که مدير امروزي بايد بداند، چندين برابر مطالبي است که مديران دهه هاي گذشته بايد از آنها مطلع بوده و به کار مي گرفتند.لوئيس گرستنر يكي از بزر گ ترين مديران دهه هاي گذشته است که در طول دوران کاري خودش در شرکت عظيم آي بي ام با رو ش هاي نوين مديريت خود باعث به وجود آمدن تحولات عظيمي در اين سازمان گرديد.او مي گويد در طول دوران کسب وکاري خودم همواره از اينكه به ديگران بگويم که چگونه براساس تجربيات شخصي من سازمان يا تشكيلات خودشان را اداره کنند، بيم داشته و بسيار محتاط عمل مي کردم. من همواره عقيده داشتم که هيچكس نمي تواند از پشت ميز، سازماني موفق را به شكلي مناسب اداره نمايد.به همين دليل، در طول ٩ سالي که به عنوان مديرعامل آي بي ام مشغول به کار بودم، بيش از يك ميليون مايل پرواز نمودم و با هزاران نفر از مشتريان، شرکاي کسب وکاري و کارمندان آي بي ام ملاقات نمودم.

اسلاید 4: بخش نخست : تسلط پیدا کردندر چهاردهم دسامبر سال ١٩٩٢ توسط آقاي جيم بورك که سوابق رهبري در شرکت جانسون اند جانسون داشته و نيز همسايه من بود پيشنهاد مديرعاملي شرکت آي بي ام به من داده شد. در اين زمان تصميم داشتم به عنوان مديرعامل در شرکت امريكن اکسپرس مشغول به کار شوم، اما او مرا به چالشي بزرگ تر دعوت کرد.به او گفتم با توجه به اين که سوابق فني خوبي ندارم، فكر نمي کنم قادر باشم شرکت آي بي ام را اداره کنم.در ٢٦ ژانويه سال ١٩٩٣ آي بي ام اعلام نمود که مديرعامل، جان اکرز، تصميم گرفته است استعفا دهد و کميتة جست وجو تشكيل شده است تا صلاحيت کانديداهاي داخلي و خارجي را بررسي کند . رياست اين کميته را جيم بورك برعهده داشت . زمان زيادي طول نكشيد که او با من تماس گرفت .من در ژانويه هم همان جوابي را به جيم دادم که در دسامبر داده بودم .

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید