سایر تحقیق و پژوهش

خوزه مونسراته فلیسیانو.خوانندگان و گیتاریست‌های دنیای موسیقی پاپ

Jose Monserrate Feliciano

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خوزه مونسراته فلیسیانو.خوانندگان و گیتاریست‌های دنیای موسیقی پاپ”

خوزه مونسراته فلیسیانو.خوانندگان و گیتاریست‌های دنیای موسیقی پاپ

اسلاید 1: خوزه مونسراته فلیسیانو خوانندگان و گیتاریست‌های دنیای موسیقی پاپارائه:

اسلاید 2: خوزه فلیسیانو خوزه مونسراته فلیسیانو (به انگلیسی: Jose Monserrate Feliciano) یکی از مشهورترین خوانندگان و گیتاریست‌های دنیای موسیقی پاپ است. او که اصلیت لاتین دارد در سال ۱۹۴۵ در پورتوریکو به دنیا آمد و از بدو تولد قربانی بیماری آب سیاه بود و خیلی زود در همان ایام نوزادی بینایی خود را از دست داد.

اسلاید 3: وی که یکی از دوازده فرزند خانواده بود، در ۵ سالگی به همراه خانواده‌اش به محله اسپانیایی‌نشین هارلم در نیویورک مهاجرت کرد. ابتدا شروع به فراگیری نواختن آکاردئون نمود و بعد از مدتی گیتار را به عنوان ساز اصلی خود انتخاب کرد. اولین اجرای جدی موسیقی خود را در ۹ سالگی انجام داد و در ۱۷ سالگی برای کمک به مخارج زندگی شروع به کار کرد. پس از مدتی نوازندگی در کلوپ‌های مختلف، همکاری خود با کمپانی RCA را آغاز کرد و در سال ۱۹۶۴ به‌طور رسمی در فستیوال Newport Jazz شرکت کرد.

اسلاید 4: آهنگ وطنخوزه فلیسیانو در همکاری که با داریوش اقبالی داشته، منجر به آهنگ‌سازی یکی از بزرگترین آثار وی با نام وطن شده‌است که شعر این ترانه را نیز ایرج جنتی عطایی سروده‌است.[نیازمند منبع] این آهنگ توسط واروژان تنظیم شده بود.

اسلاید 5: جوایز وی در مجموع توانسته‌است که تا کنون هشت جایزه گرمی را نصیب خود کند. این جوایز را دو بار در سال ۱۹۶۸ و مابقی را در سال‌های ۱۹۸۴، ۱۹۸۶، ۱۹۸۹، ۱۹۹۰ و مجدداً دو بار در ۲۰۰۸ به دست آورد. دو جایزه از این جوایز مربوط به کارهای انگلیسی و بقیه مربوط به کارهای اسپانیایی وی بودند. او همچنین در این سال‌ها ۱۷ بار دیگر کاندید دریافت جایزه گرمی در زمینه‌های مختلف مانند‍: موسیقی پاپ، لاتین، بهترین خوانندهٔ مرد و … شد.همچنین در سال ۱۹۹۶ از طرف Billboard Magazine توانست Lifetime Achievement Award را نصیب خود کند، افتخاری که تنها نصیب هنرمندانی می‌شود که تأثیرگذاری‌های پرارزشی در موسیقی داشته باشند.

اسلاید 6: آغامحمدخان قاجار آغامحمدخان قاجار (سال ۱۱۲۱ در استرآباد – ۲۸ خرداد ماه سال ۱۱۷۶ در شوشی) یا آقامحمدشاه، از سال ۱۷۹۶ تا ۱۷۹۷ میلادی پادشاه ایران بود. او از ۱۷۷۹ تا ۱۷۹۶ به تحکیم پایه‌های قدرت خود پرداخت؛ اتفاقی که در نهایت منجر به تأسیس سلسله قاجار که بیش از یک سده بر ایران حکومت کرد، شد.آغامحمدخان در ۱۷۴۲ میلادی (برابر با ۱۱۲۱ خورشیدی) در استرآباد، به دوران پادشاهی نادرشاه و در زمان کشاکش میان شاخه‌های ایل قاجار متولد شد. ۶ ساله بود که توسط عادل‌شاه اسیر و سپس اخته شد که به همین دلیل او را آغا می‌خوانند. برکناری عادل‌شاه، از مشهد گریخت و پیش خانواده خود بازگشت.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید