صفحه 1:

صفحه 2:
داده کاوی 0 ROIee,

صفحه 3:
Rep er cares nee ee ‏جایگاه‎ - ‏موارد قابل ملاحظه‎ - هدف ‎oy‏ ۰ oe re FARE Ors cre rer Oh eb ce ee os عملیات داده کاوی ‎re‏ ا ‏فعاليت ها و كام هاى ذاده كاوى ‎plas ese Su,‏ لك

صفحه 4:

صفحه 5:
0/0۳ هكاوى * سوالات مرتبط با بازار ا ا ا كن ۱ Es oe ey Sr ret Res av cc sees ORS is Renee sea ‏که بتوان با آن ارزیلبی نمود که به چه میزان اين گروه محصول جدید ما را‎ ‏خریداری می نمایند؟‎ Bee ee el eee ee Reel Serene aoc Pea ‏مشتریانی که در آینده تزدیک مارا ترک می نمابد دار ؟‎ جه مشتريانى تمايل بيشترى به خريد محصولات جديد ما را دارند؟ ‎relies)‏ نا ۱ ا ل

صفحه 6:
0/0۳ هكاوى Sg ‎PCO a‏ ا ان ‎pe ieee ave ST PI Ir)‏ ا ‏- آیا داده ها برای داده کاوی به صورت مناسب کد و ساختاربندی شده اند؟ ابزار داده كاوى ‎ ‏جه كونه اى از ابزارهاى داده كاوى براى سازمان ما مقيد ‎ome‏ ‏- چه مولفه هایی را باید در انتخاب ابزارهای داده کاوی باید در نظر گرفت؟ ا ی را یت نيروى انسانى ‏> آيا تحليل كتندكاتى كه مهارت تفسير خروجى هاى داده كاوى را للش ‎٩‏ ‎cel ect Rea Coen‏ ا ‎Or cel‏ 0 بايد اين نيروها را استجدام کنیم؟ تمام وقت با پاره وقت؟ ‎ ‎

صفحه 7:
1 ‏وار هک‎ WN Pe مقدار زياد داده در پایگاه های داده های عملیاتی 7 دانش پر اهمیت پنهان - الگوهای ارزشمند پا نز ا 0 ا 5 > راهبردهاى خلاقانه در ارتباط با محصولات ارائه دهند 23200 eB) ee ea i

صفحه 8:
او و ۳ داده کاوی یک محصول استانداردی نیست که یکباره خریداری شود. * داده کار ۲ ۳ شاده از ابزار مناسب و بکارگیری 4 - - شناسابى الكو - بايكاه داده اسن ‎CRC rey‏ تعريف داده كاوى - یک تحلیل برای کشف اطلاعات و دانش نهفته در میان مقدار زیادی داده

صفحه 9:
| ۳ 7 7 211100007 ‎ee ۲۷ ea‏ آمارى: بك ار كات رات ‎eo oe‏ ‎1 ‎۸۱ ‎

صفحه 10:
۸ ar oD 211111112 ‎ae‏ يل ل ی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏* تکنیک های تحلیلی گذشته و ال ل 0 7 پرس و چو در داده ها و ارزیابی آن - تعیین درستی الگوهای ارائه شده ‏ار ‏ل ا ال جل سرس ۱

صفحه 11:
2 ar oD 211111112 موضوع تجزیه و تحلیل حوزه های بازار * تکنیک های تحلیلی گذ: - صورت ۰4-۰ مطالعه رفتارهای خرید گروه های از پیش مشخص شده ‎ig Were peeete tery mane‏ ‎Tecate rc rap ere rele Pea‏ ‎Se te ens ons eo ome‏ تکرار مراحل بالات یدست آوردن یک گروه بندی معاار ۱ ۲ داده کاوی خوشه بندی مشتریان و مطالعه هر خوشه - استخراج ويزكى هاى هر خوشه ا ا ل ا ا 2000

صفحه 12:
رز ۱۳ FR ‏ار‎ Ty ECAR) ‏از طرح آن عاجز هستند.‎ ‏پاسخ سوالات مهم راهبردی در مورد کسب و کار سازمان‎ ‏مسائل و موضوعات چند بعدی که تحلیل آن ها بسیار سخت و با روش‎ 500 ‏را‎ ‏لت ل 0ك‎ ee ie ‏ا‎

صفحه 13:
۳ Rae CEC re Seay UC nr Cr 0 1 Cee SS IE AE SS ‏سس‎ Oo Pee pecan e veal ep rote Fete Pipes Estes) 00

صفحه 14:
لزوم 2 كاه واوه ‎REDE‏ 4 جرا به طور مستقيم از ”0008 و (0001 براى عمليات داده كاوى استفاده نمى كين در ی ۱ بایست ساختار و فرمت داده ها نغییر کند. ‎tl. ay‏ و - نباربه اطلاعات جرنی تاریخی که در نوارهای آرشیو موجود است. Re Pes HP A eS SE lS Sra ‏نياز به تركيب اطلاعات موجود‎ - E et oe در بج 8 5 - 3] - 656 5 5 5 ‎a‏

صفحه 15:
شيف إى داده كاد كك ل ل ب ناا ‎at ree‏ يا ا د ‎ae‏ ات ‎Guppont *‏ ‎CocPidewe *‏ * طبقه بندی 50 - ارائه مدلى براى تعيين كروه ودسته داده هاى جديدا > ساخت مدل بر اسان داده هاى موجود و ارزيابى آن با داده طاى 001 ‎rely yr Heures‏ ا رد ل

صفحه 16:
الات 11 واد هكاوى - ادامم 9 ‏007ل‎ a 7 دسته بندی داده ها 0 ۳۳ و ار 0 ‎pen‏ تا و Ca 7 رگرسیون * بادانستن مقادير قبلى دادى مقادير آن را در آينده بيش ب ل تا پیش بینی فروش تابستان بر اساس فروش های قبلی 7 کشف روند زمانی * فرقش با رگرسیون : فقط مربوط به داده های زمانی. مثال: نرخ تصادفات در ۳

صفحه 17:
لیات ی داد هکا ‎A‏ واه 98 0 8 مدل های پیش بینی و طبقه بندی 7 برای پیش بینی و جواب به یک سوال مشخص * مثال: تحليلكر بانك براى جواب به اين سوال كه جه مشتريانى بانك را ترك مى كنند. يك مدل طبقه با دو مقدار خوب و بد طراحى مى كند. اا ‎ep‏ ‏تحليل ارتباط ‎el ergy Ren a‏ 0 ‎Peer el peas Sta Oreos‏ ‎PPS RY ye are weer pe a om SPOS Oe od‏ ۱ al od Tea ea on ae ‏قطعه بندی پایگاه داده‎ * ‏ا ا‎ ae ‏اا ا ل اك‎

صفحه 18:
لات بى داد ‎Ce‏ * کشف انحراف 1 ‎a‏ كشف كاهش ناكهانى فروش و يا تعداد مشتريان

صفحه 19:
۳ 12200107 ‎Bog‏ بازار ‎ee 2-05‏ جديد به مشتريان موجود * مانند تبلیغات و ارسال پست الکترونیک: کاهش هزینه های فروش و ۱ * تحلیل آسیب پذیری و اتخاذ راهبرد های مناسب برای نگه داشتن این گونه مشتریان ‎one eae rome cad‏ ۷۱ ‎ ‏* قطعه بندی بازار برای ارتقا و پیشرفت در جهت شناخت و ارائه محصولات جدید ‎SU a‏ ‎I en ne ane one ae ae ‏تحلیل سبد محصول‎ 7 ‏ا ا ‎ee‏ ل ‎ROS‏

صفحه 20:
۳ - تقلبات کارت های اعتباری * بدست آوردن الكوهاى نرمال سيس كشف داده هاى خارج از الكو 02000 caet ad ۰ ees sera cess ven ی * تحلیل گسترده بر روی دعوای مطرح شده از سوی بیمه شده بپ ا رد * اعتبار سنجی برای دادن وام به مشتری بر اساس مدل پیش بینی 7 کنترل کیفیت ‎SCO‏ 1 مرجوعی

صفحه 21:
۳ سرویس های مالی ‎ce eS‏ * حفظ مشتريان خوب براى بانك ها بسيار آسان تر از جذب مشترى جديد بازدهى سهام ارائه مدل های بازدهی سهام در جهت مدیریت بهینه دارایی ها ل موجودى * ارتقاى كنترل موجودى با ساخت مدل پیش بینی در نقاط مهم برای پخش محصولات

صفحه 22:

صفحه 23:
تست وکامای داد هکاوی خروجی فعالیت های داده کاوی و ۳ 5 ۲ ۲ اساس نیازهای تحلیلی فراهم شده است و داده های آن 0 لك و و در ابزار ‎I ere) Se re‏ ‎CE One RO Onn Be‏ ‎EE ee ge reece is‏ ‎So oe‏ 0 . اد

صفحه 24:
۰ ‎ae‏ عدم 24 داو هكاوى ‏مب ۰ * عدم توجه به داد هلبی که منلبع ذخیره شده لند. سب اتلاف منلبع و نگه تیه ی * عدم 200075 "الى در مور رفتارء الكوها و ... در ارتباط )ا بازارء مشتريان و فعالين حوزه كسب و كار قبا ‏- اگر رقبا بستر داده کاوی را فراهم آورند و بتوانند به موار ز ۰ ۳۱ ‎1 ‏* كاهش در هزينه ‏* افزايش منفعت و سود 5 ‏وا 000 صم 00 ۳ ‏شکست کسب و کار

صفحه 25:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان