سایر

دانشکده مهندسی هوافضا

daneshkade_mohandesi_havafaza_c1p3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دانشکده مهندسی هوافضا”

دانشکده مهندسی هوافضا

اسلاید 1: دانشكده مهندسي هوافضا دانشگاه صنعتي اميركبير (پلي‌تكنيك تهران)معرفي برنامه‌هاي آموزشي و تحقيقاتي، توانمندي‌ها و امكانات

اسلاید 2: 2دانشگاه صنعتي اميركبيرمعرفي و تاريخچه تاًسيس و شکل گيری اوليه در آبان ماه 1335 خورشيدي با نام پلی تکنيک تهران اولين دوره پذيرش دانشجو در سال 1336 آغاز فعاليت رسمي از سال 1337 با پنج رشته مهندسی : برق و الکترونيک ، مکانيک ، نساجی ، شيمی و راه و ساختمان ارتـقا به دانشگاه در سال 1358 و نام‌گذاري به افتخار رادمرد تاريخ معاصر ايران ، اميرکبير که به گسترش و توسعه پايه‌های علم نوين و صنعت در کشور اهتمام ورزيد. در حال حاضر داراي : 14 دانشکده ، 15 آزمايشگاه ، 23 کارگاه 2 شعبه  در شهرهای بندرعباس و ماهشهر 7000 دانشجوی دوره کارشناسی در 33 رشته-گرايش 4305دانشجوی کارشناسی ارشد در 43 رشته-گرايش 984 دانشجوی دوره دکتري در 34 رشته-گرايش

اسلاید 3: 3دانشگاه صنعتي اميركبيرمعرفي و تاريخچه موفقيت‌ها در عرصه‌ي علوم و صنعت: كسب لقب مـادر دانشگاه‌هاي صنعتي كشور كسب حدود 25جايزه درجشنواره های بين المللی و جوان خوارزمی کسب رتبه اول ارتباط دانشگاه و صنعت در سه دوره کسب رتبه اول در نمايشگاه های دستاوردهای تحقيقاتی در 4 دوره دريافت عنوان فعال‌‌ترين دانشگاه فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد . برگزاری بيش از 20 کنفرانس ملی و بين‌المللی در سال‌های اخير

اسلاید 4: 4دانشكده‌ي مهندسي هوافضاتاريخچه فعاليت پايه‌گذاري در سال 1366 به عنوان نخستين دانشكده‌ي مستقل هوافضا در كشور آغاز پذيرش دانشجويان در سطح كارشناسي رشته‌ي صنايع هوايي (هوافضا) از همان سال آموزش در سطح كارشناسي ارشد (MSc) از سال 1371 براي نخستين بار در كشور آموزش در چهار گرايش عمده‌ي مورد نياز صنعت شامل: ايروديناميك ، پيشرانش ، ديناميك (مكانيك) پرواز و سازه‌هاي هوايي آغاز پذيرش دانشجو در مقطع دكتري تخصصي از سال 1376 هم‌زمان با دهمين سال تأسيس انتقال به ساختمان اختصاصي دانشكده‌ي هوافضا با مساحت حدود 1700 متر مربع در مركز دانشگاه صنعتي اميركبير در سال 1378

اسلاید 5: 5دانشكده‌ي مهندسي هوافضاسازمان اين ارائه دانشكده مهندسي هوافضا از ديدگاه فعاليت‌ها: حوزه‌ي پژوهش و توليد علم حوزه‌ي آموزش و تربيت نيروي متخصص دانشكده مهندسي هوافضا از ديدگاه امكانات: امكانات سخت‌افزاري (شامل فضاي اداري، آموزشي و پژوهشي، امكانات آزمايشگاهي، ابزارها و ... ) امكانات نرم‌افزاري (شامل هيأت علمي، كارشناسان، دانشجويان دكتري و ... )

اسلاید 6: 6دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش و صنعت

اسلاید 7: 7دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري ‌ تعداد اعضای هيأت علمی: 17 نفر 5 استاد ، 10 دانش‌يار، 2 استاديار

اسلاید 8: 8دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري تعداد دانشجويان تمام وقت دكتري 65 نفر

اسلاید 9: 9دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - كارنامه توليد مقالات علمي-پژوهشي (طی 5 سال گذشته): انتشار بيش از 141مقاله در نشريات معتبر بين‌المللي (ISI) 44 مقاله پژوهشي داخلي و خارجي انتشار بيش از 462 مقاله در کنفرانس‌ها و محافل علمي داخل و خارج از كشور داوري در نشريات علمي-پژوهشي: JAST‌ Journal of Aircraft (AIAA) Int. Journal of solids and structures Int. Journal of Structural Stability and Dynamics Thin-walled structure Journal Journal of Structural Engineering and Mechanics مجله علمي- پ‍ژوهشي اميركبير

اسلاید 10: 10دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - كارنامه

اسلاید 11: 11دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - كارنامه افتخارات: انتخاب در جشنواره خوارزمي دريافت تقديرنامه از رياست جمهور اسلامي ايران دريافت چندين تقديرنامه از مديران عامل سازمان‌ها و نهادها دريافت تقديرنامه از انجمن‌ هوافضاي ايران دريافت بورس تحصيلات عالي دريافت نشان افتخار شركت هواپيماسازي ايران(هسا) انجمن مهندسان مكانيك ايران دريافت عنوان نخبه‌ي هوايي كشوردريافت عنوان پيش كسوت هوافضا در دو دورهايجاد قطب علمي مهندسي هوافضاي محاسباتي بعنوان اولين قطب هوافضا در كشور

اسلاید 12: 12دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - كارنامه ارتباط با انجمن‌ها و محافل علمي: عضويت و مسؤوليت در انجمن هوافضاي ايران عضويت در انجمن هوافضاي امريكا (AIAA) عضويت در انجمن مهندسان مكانيك فرانسه عضويت در انجمن مهندسان مكانيك ايران عضويت در انجمن احتراق ايرانبرگزاري اولين و پنجمين كنفرانس هوافضاي ايران عضويت در كميته‌هاي علمي كنفرانس‌هاي چهارم،پنجم،ششم، هفتم، هشتم و نهم انجمن هوافضاي ايران عضويت در كميته علمي پانزدهمين كنفرانس انجمن مهندسان مكانيك ايران

اسلاید 13: 13دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - كارنامه سـابقه همكاري‌هاي تحقيقاتي با بخش صنعت: سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران سازمان فضايي ايران مركز تحقيقات جهاد سازندگي سازمان توسعه برق ايران شركت ساخت و توسعه نيروگاه‌هاي كشور شركت درنا شركت صنايع هوايي ايران شركت شبيه سازان ايمن

اسلاید 14: 14دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - كارنامه سـابقه همكاري‌هاي علمي- تحقيقاتي با بخش صنعت: (ادامه) شركت صنايع هواپيماسازي ايران (هسا) شركت پارس خودرو جامعه مديران حرفه‌اي شركت ملي نفت ايران؛ شركت ملي گاز ايران سازمان حفاظت محيط زيست سازمان بهينه‌سازي مصرف سوخت ايران خودرو ديزل مركز تحقيقات راه‌آهن

اسلاید 15: 15دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - قطب مهندسی هوافضای محاسباتی از سال 1385اهداف قطب:1) تدوين برنامه پردازش نرم افزارهای مهندسی و محاسباتی در زمينه مهندسی هوا فضا 2) ارتباط گسترده دانشکده با مراکز علمی و صنعتی ايران و جهان در زمينه مهندسی هوا فضا 3) انعقاد قرارداد های تحقيقاتی وصنعتی به منظور حل مشكلات موجود در صنايع هوا فضای كشور 4) توسعه زير ساخت­های آزمايشگاههای تحقيقاتی موجود وتاسيس آزمايشگاه هاي جديد 5) انجام مطالعات استراتژيك در زمينه برنامه ريزی استراتژی صنايع هوا فضای كشور6) توسعه کيفی آموزش و پژوهش، و بهره گيري از فناوري هاي جديد 7) آشنا نمودن جامعه دانش آموزی با دانش مهندسی هوا فضا 8) ارتقاء جايگاه اين دانش با برگزاری دوره های فشرده آموزشی و مسابقات علمی در سطوح مختلف

اسلاید 16: 16دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - سهم همکاری دانشکده در پروژه آتست دانشگاه

اسلاید 17: 17دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان سخت‌افزاري آزمايشگاه‌ها و كارگاه‌هاي پژوهشي: آزمايشگاه تحقيقاتي كنتـرل آزمايشگاه تحقيقاتي سخت افزار در حلقه آزمايشگاه تحقيقاتي ديناميك پرواز و GPS آزمايشگاه تحقيقاتي واقعيت مجازي

اسلاید 18: 18دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان سخت‌افزاري آزمايشگاه‌ها و كارگاه‌هاي پژوهشي: (ادامه)آزمايشگاه تحقيقاتی ارتعاشات آزمايشگاه تحقيقاتي مواد مركب (كامپوزيت) آزمايشگاه تحقيقاتي خستگي و شكست

اسلاید 19: 19دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان سخت‌افزاري آزمايشگاه‌ها و كارگاه‌هاي پژوهشي: (ادامه)آزمايشگاه تحقيقاتي سوخت و احتراقآزمايشگاه تحقيقاتي ديناميك سيالات عددي

اسلاید 20: 20دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان سخت‌افزاري آزمايشگاه‌ها و كارگاه‌هاي پژوهشي: (ادامه) آزمايشگاه تحقيقاتي نيرومحركه و آئروديناميك (دانا)

اسلاید 21: 21دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان سخت‌افزاري امكانات پژوهشي: كتـابخانه دانشكده مهندسي هوافضا بيش از 3325 جلد كتاب زبان اصلي بيش از 1136 جلد كتاب فارسي سايت كامپيوتري دانشكده هوافضا شامل بيش از 50 دستگاه كامپيوتر پرسرعت دسترسي به منابع علمي مجلات علمي AIAA مجلات علمي Elsevier، ProQuest، Springer، ASME، InterScience و ...

اسلاید 22: 22دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري بررسي جريان غيردائم حول ايرفويل در حال نوسان انتقالي عمودي بررسي توزيع فشار استاتيكي و جزئيات كمّي جريان بر روي ايرفويل در ناحيه‌ي پيش از واماندگي استاتيكي ناحيه‌ي نزديك به واماندگي استاتيكي ناحيه‌ي پس از واماندگي استاتيكي بررسي ارتباط بين بارهاي نوساني با زاوية حمله، دامنه و فركانس نوسانات1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 23: 23دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري بررسي جريان غيردائم حول ايرفويل در حال نوسان انتقالي عمودي(ادامه) نتايج طرح تغييرات كسينوسي زاوية‌حملة‌القايي نسبت به زمان توليد حلقه‌هاي هيسترسيس در منحني تغييرات ضريب فشار نسبت به زاويه ‌حمله ‌القايي افزايش پهنا و اندازه حلقه‌هاي هسيترسيس با افزايش فركانس كاهش‌يافته، زاويه ‌حمله اوليه و دامنه ‌نوسانات1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 24: 24دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري مطالعه عددی خواص بال محدود صدمه ديده به شکل مثلث و ستاره مدل‌سازي بال محدود صدمه ديده در جريان با سرعت 40 متر بر ثانيه انتخاب صدمه به شكل‌هاي مثلث و ستاره برای شبيه‌سازي بهتر صدمات جنگي واقعي با لبه‌هاي نامنظم مدل‌سازي صدمه در فواصل مختلف از دهانه بال: ريشه(150ميلي‌متر)، ميانه (450 ميلي‌متر) و نوك بال (650 ميلي‌متر) 1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 25: 25دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري مطالعه عددی خواص بال محدود صدمه ديده به شکل مثلث و ستاره (ادامه) نتايج طرح به طور كلي اضافه كردن صدمه بر روي بال باعث موارد ذيل است.-کاهش ضريب برآ- افزايش ضريب پسا - ممان پيچشي منفي‌تر1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 26: 26دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري حل عددی جريان توربولانس روی شبکه متحرک مرکب توسعه روشی برای شبيه سازی انواع حرکت های نوسانی و انتقالی در دو بعد عدم محدوديت برای جابجايی های بزرگ و پيچيده عدم نياز به توليد مجدد شبکه حتی بصورت محلی حفظ کيفيت شبکه در نزديکی سطح جسم استفاده از يک حل کننده پرقدرت برای حل جريان های غيردائم تراکم پذير مغشوش1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 27: 27دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري حل عددی جريان توربولانس روی شبکه متحرک مرکب (ادامه) تقسيم شبکه به نواحی مجزا، با مرزهايي مناسب حرکت های چرخشی و انتقالی ناحية اول، شبکة بی سازمان مثلثی، اعمال حرکت های دورانی- نوسانی ناحية دوم، شبکة کارتزين، اعمال حرکت های انتقالی ناحية سوم، شبکة باسازمان، شبکة پس زمينهحرکت چرخشیحرکت انتقالي1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 28: 28دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري حل عددی جريان توربولانس روی شبکه متحرک مرکب (ادامه)توزيع انرژی جنبشی اغتشاشیتوزيع فشار1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 29: 29دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري محاسبه گرمايش ايروديناميكي اجسام سه بعدي با استفاده از نتايج حل جريان غير لزج بر روي شبكه بي‌سازمان بررسي ايروديناميكي مدل عددي پرنده‌ي مافوق صوت NASA X-15 بررسي جريان مغشوش بر روي بال‌ها 1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 30: 30دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري محاسبه گرمايش ايروديناميكي اجسام سه بعدي با استفاده از نتايج حل جريان غير لزج بر روي شبكه بي‌سازمان بررسي ايروديناميكي مدل عددي پرنده‌ي مافوق صوت X-34 بررسي اثرات و پديده‌ي گرمايش ايروديناميكي 1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 31: 31دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري گرمايش لايه مرزي روي بدنه هواپيما بررسي مدل عددي و مدل آزمايشگاهي حل معادلات قرينه محوري تراکم‌پذير مغشوش دايمي1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 32: 32دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري حل عددي جريان بر روي وسايل پرنده حل عددي جريان بر روي مدل پهپاد پايونير (Pioneer) ايجاد مدلي با 560000 المان محاسباتي 1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 33: 33دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري حل عددي جريان بر روي وسايل پرنده (ادامه) شبيه‌سازي عددي جريان در توربين‌هاي گازي واماندگي (Surge) به سبب تغييرات فشار ورودي با فركانس 10 هرتز و تغييرات شدت 40 درصد و نيز تغيييرات شدت 20 درصد1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 34: 34دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري حل عددي جريان بر روي وسايل پرنده (ادامه) بررسي عددي و تجربي جريان درون سيستم ورودي موتور هواپيما1- ايروديناميك و تحليل جريانجدايش جريان درون کانال ورودي

اسلاید 35: 35دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري حل عددي جريان بر روي وسايل پرنده (ادامه) شبيه سازی جريان درون اتاق تست موتور مينی‌جت1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 36: 36دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري حل عددي جريان بر روي وسايل پرنده (ادامه) بررسي جريان و حل معادلات ناوير-استوكس حول پره‌هاي با ضريب منظري كوچكتحت جريان محوري گذرصوتي (مدل ناسا – 67) 1- ايروديناميك و تحليل جريان

اسلاید 37: 37دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري طراحي و ساخت سيستم خلبان خودكار ساخت يك سيستم اتو پايلوت RPH با قابليت اطمينان بالا، وزن کم و اندازه کوچک (کمتر از 400 گرم) پايدار كننده رژيم Hover مودهاي پروازي شامل فرمان سرعت، فرمان موقعيت، تعقيب مسير بر اساس نقاط اجراي کامل يك مأموريت از پيش تعيين شده به‌صورت خودكار تغيير بدون پرش از حالت خودکار به حالت دستی ذخيره‌سازي داده‌هاي پروازي ناوبري بر اساس GPS/INS 2- ديناميك پرواز و كنترل

اسلاید 38: 38دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري طراحي و ساخت سيمولاتور کامل پروازي انجام كار در هر دو قسمت نرم‌افزاري و سخت‌افزاري سيستم شبيه‌ساز پرواز هواپيماي F-27 - عملياتي كار به صورت دوبعدي و تحت استاندارد سطح JAA B2- ديناميك پرواز و كنترل

اسلاید 39: 39دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري طراحي و ساخت سيمولاتور کامل پروازي (ادامه) انجام كار در هر دو قسمت نرم‌افزاري و سخت‌افزاري شبيه‌ساز پرواز هواپيماي F-4E - عملياتي كار به صورت دوبعدي و تحت استاندارد سطح JAA C سيستم بصري : روز- شب- شفق 60 درجه افقی 45 درجه عمودی2- ديناميك پرواز و كنترل

اسلاید 40: 40دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري تحليل‌هاي عددي و آزمايشگاهي خستگي و مكانيك شكست مدل‌سازي فرايند خرابي در مواد مركب با استفاده از روش اجزاي محدود بررسي فرايند خرابي و رشد ترك با استفاده از تست‌هاي تجربي مدل‌سازي رشد ترك و اثرات وصله‌هاي كامپوزيتي با استفاده از روش‌هاي عددي و تست‌هاي تجربي3- سازه‌هاي هوافضايي

اسلاید 41: 41دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري طراحي وسايل پرنده تدوين نرم‌افزار بارگذاري هواپيما به‌منظور طراحي سازه تحليل و طراحي سازه تيغه اصلي بالگرد مدل‌سازي رشد ترك و اثرات وصله‌هاي كامپوزيتي با استفاده از روش‌هاي عددي و تست‌هاي تجربي3- سازه‌هاي هوافضايي

اسلاید 42: 42دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري طراحي وسايل پرنده (ادامه) تحليل، طراحي و بهينه‌سازي پانل‌هاي ساخته شده از جنس مواد مركب چندلايه با توجه به رفتار کمانش و پس‌كمانش3- سازه‌هاي هوافضاييPure Compressional Loading

اسلاید 43: 43دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري احتراق فرآيند احتراق با رقيق سازي هوا اثر سرعت جريان سوخت گاز طبيعی خروجی اثر سرعت جريان اکسيد کننده خروجی اثرات رقيق سازی هوا با N2 وCO2 اثرات رقيق سازی اکسيژن با N2 وCO2 اثر تغليظ هوا با اکسيژن4- سوخت، احتراق و پيش‌رانش

اسلاید 44: 44دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري احتراق کنترل و پايداري شعله در سرعت مافوق صوت بررسي پايداري شعله بررسي نگه داشتن شعله طراحي براي افزايش اختلاط سوخت و هوا4- سوخت، احتراق و پيش‌رانش

اسلاید 45: 45دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري احتراق طراحي و ساخت مشعل پيشرفته HRS پيش‌گرم نمودن مخلوط قابل احتراق با استفاده از حرارت گازهای خروجی از کوره بدون اختلاط گازها4- سوخت، احتراق و پيش‌رانش

اسلاید 46: 46دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري4- سوخت، احتراق و پيش‌رانشنرم افزارمحاسباتي STGSTKنرم افزار STGSTK بر اساس روش Stage Stacking و برمبنای نرم افزار NASA در دانشکده مهندسي هوافضا توسعه يافته است. این روش یک بعدی و با محاسبه زوایا و مولفه های سرعت در شعاع میانی (Pitch line) منحنی مشخصات کمپرسور را ارائه می نماید.

اسلاید 47: 47دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري4- سوخت، احتراق و پيش‌رانشنرم افزارمحاسباتي GTSSنرم افزار GTSS با حل معادلات یک بعدی پیوستگی، ممنتوم، انرژی و دریافت منحنی مشخصه های طبقات مختلف قادر به پیش بینی سرج و رفتار گذرا کمپرسورمحوری و توربين گاز می باشد. این نرم افزار در دانشکده مهندسي هوافضا توسعه يافته است.

اسلاید 48: 48دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري4- سوخت، احتراق و پيش‌رانشنرم افزارمحاسباتي FIREنرم افزار FIRE توسط شرکت AVL اطریش برای انجام محاسبات سه بعدی آیرودینامیکی و احتراق درون موتور احتراق داخلی و همچنین انجام محاسبات جریان های آیرودینامیک خارجی بکار می رود. محاسبات تزریق سوخت نیز با این نرم افزار در دانا انجام می شود. FIRE قادر است که مرز های متحرک را نیز مدل سازی نماید. آزمایشگاه دانا ليسانس آن را در اختیار دارد.

اسلاید 49: 49دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي پژوهش - توان نرم‌افزاري4- سوخت، احتراق و پيش‌رانشنرم افزارمحاسباتي SCMنرم افزار SCM بر اساس روش خط انحنای جریان (Streamline Curvature) و با دریافت اطلاعات هندسی طبقات مختلف در مقاطع شعاعی متفاوت در صفحه نصف النهاری منحنی عملکرد توربين گاز و کمپرسور محوری را محاسبه می نماید. این نرم افزار بر اساس نرم افزار توسعه یافته توسط Prof. Denton در دانشکده مهندسي هوافضا توسعه يافته است.

اسلاید 50: 50دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي آموزش

اسلاید 51: 51دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي آموزش تعداد كل دانشجويان فعال : 363 نفر 275دانشجو در مقطع كارشناسي 106دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد

اسلاید 52: 52دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي آموزش تربيت نيروي متخصص : 498دانشجو در مقطع كارشناسي 307دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد

اسلاید 53: 53دانشكده‌ي مهندسي هوافضاحوزه‌ي آموزش - توان سخت‌افزاري آزمايشگاه‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي: آزمايشگاه آيروديناميك (1)، مادون صوت آزمايشگاه آيروديناميك (2)، مافوق صوت كارگاه ابزاردقيق و اندازه‌گيري كارگاه بال،بدنه و موتور هواپيما

اسلاید 54: 54دانشكده‌ي مهندسي هوافضابا سپاس از توجه شما

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید