صفحه 1:
صفحه 2:
> —
کارگاه آموزشی ویژه دانشگاهها
و موسسات آموزش عالی استان
زمان : ۱۷ خرداد ماه ۱۳۸۹
مکان : دانشگاه ايلام
* هیات نظارت و ارزیابی موسسات آموزش عالی استان
صفحه 3:
مقدم كليه عزيزان در كاركاه
الي ل
ST ee) ele Beco]
عالی استان
را كرامى مى داريم.
صفحه 4:
اعضاى هيات نظارت وارزيابى استان
اميت تقارت
اعضاي هيات
تظارت وارزيابي
استاني 7
صفحه 5:
ree ل هك
دانشكاه ها و مؤسسات آموزش عالى استان
موسسه آموزشى غير انتفاعى غير دولتى باختر مورخ
120 AY
دانشگاه آزاد اسلامی مر کز آبدانان مورخ ۱۰/۱۰/۸۸
Ser Reem ieee ۱
Slew 3 و و و
دانشگاه پیام نور مرکز دهلران مورخ ۵/۳/۸۹
0/1 //1 دانشكاه جامع علمى كار بردى مركز دهلران مورخ
۱7 Ses Me cn
CAMS SY Sed Soa BY a To
صفحه 6:
2
ايلام gal coliisls
1- تشکیل جلسات هیات نظارت و ارزیابی موسسات آموزش عالی استان
وبررسی آیین نامه تشکیل وچگونگی انجام فعالیت این هیات
2- ارسال آیین نامه به کلیه موسسات آموزش عالی استان
3- تشکیل جلسه با روسای محترم موسسات آموزش عالی اسنان به منظور
تبيين وظایف وآیین نامه هیات نظارت و ارزیابی
4- درخواست کتبی ارائه اطلاعات از موسسات اموزش عالی در مورد :
1-4- تعداد اعضای هیات علمی و ارائه تصویر مدارک آنان
4 رشته های موجود
3-4- برنامه کامل درسی (ساعت , مدرس و محل تشکیل)
شایان ذکر است در پی دریافت اطلاعات بند 4-3, اساتید تمام وقت دانشگاه
ابلام که در وقت اداری در غیر ن دانشگاه تدریش داشته اند در مرحله اول
تذکر شفاهی داده شد.
صفحه 7:
در وب
سایت عبارنند از
©-0 - آيين نامه نحوه تشكيل و نحه فعلیت شورای نظارت و ارزیابیاستانی
6.6 - ارتباط مستقیم با رئیس هیسات نظارت ارزیابی آمسوزش عسالی استان با آدرس الکترونیکی:
ep porno
©- تهيه و نصب سى و ينج عدد صندوق شكايات ؛ پشنهادات و ارتباط مستقيم با رئيس هيات نظارت استان .
تهيه و توزيع بنج هزار بروشور حاوى اطلاعات لازم در خصوص معرفى و نحوه فعاليت هيات نظارت و ارزيابى و جكونكى برقرار كردن
ارتباط با اين هيات
شايان ذكر است كه در پی نصب صندوق ها اطلاعات ارزشمند و مفيدى به دست آمده که طی گزارش های جداگانه به شیرای نظارت و ارزیابی
آموزش عالى ارسال شده است
©- اطلاع رسانى به اساتيد » كاركنان ودانشجويان كليه واحدهاى دانشكاهى و موسسات أموزش عالى اسان در خصوص بروشور تهيه شده اين
she
0 مکاتبه در خصوص مبادله ای اطلاعات و تجارب با برخی از هیات های نظارت و ارزیابی استان های دیگر,
0 انجام سه مورد بازدید از :
- دنشگاهآزاداسلامی واحد ایام
- دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آبدانان
- موسسه آموزش عالی غير انتفاعى غير دولتى باختر
0 ارسال گزارش ها ی مربوطه طی کاربرگ هاى (الف ؛ ب و ج) و به همراء ديكر مطالب مومسات مربرطه يه
شورای نظارت ارزیابی آموزش عالی.
صفحه 8:
صفحه 9:
ا را
شهر بر پلیه سرشماری سال ۱۳۸۵ خورشیدی برابر ۲۸۹/۱۵۵ نفر بوده
۱
Pe ne en Cl ited Bete Une Lee Mead ete
Ra hee ee ee ee Ee BC nad
كوهستانى و بارى دليذيرى دارد. از سه قرن بيش حكومت خود مختار
والیان در منطقه ایلام و پشتکوه برقرار بوده است. از معروفتیین این
والیانمی توان حسین خان» غلامرضا خان و حسین قلی خان ابوقداره نام
ارد كله شا كنات اللا تسس دس لت داد نی
هستند زبان رلیج مردم ابلامکردی فیلی است طولیف و ابلات مختلف نیز
ا ل
كويش كردى تكلم مى كنند.
صفحه 10:
ایلام از مناطق مرزی کشور است که امروزه با راه اندازی صنایع
eB) eye Te) سر ات
eee ere ee ed de) eed
استان ايلام از شهرهاى توسعه يافته باختر كشور است و به لحاظ
ey La ۱
Ree Br re ey eee iC e Tep 1 ep)
cybao gS So - Gio M8 EU - slo 4285 oslo) 0 =
tn eee) ل Rint reel ae
- قلعه کلم - قله سیاهکل - طاق شیرین و فرهاد و از مشاهیر مهم
استان می توان به شاهرودی خان - غلامرضا خان ارکوازی دولی
ا
صفحه 11:
نكاهى بر آموزش عالى استان
امروزه آموزش عالی tact eeemann 000
el he eC eC I eae ی سب ترا
استان بوجود آمده اند که عناوین آنها در زیر درج کردیده است و دانشگاه
ایلام به عنوان اولین دانشگاه در سطح استان احداث گردید که الان به عنوان
دانشگاه منتخب استان وظیفه نظارت و ارزیابی موسسات آموزش عالی استان را
بر عهده دارد.
)1 44 ( دانشكاه ايلام -١
۲- دانشگاه علوم پزشکی ایلام(۱۳۷۴)
(Ong eres
۴- دانشگاه آزاد(۱۳۷۸)
ه- دانشكاه جامع علمى كاربردى (1416)
ع-موسسه آموزش عالى غير انتفاعى-غير دولتى باختر(۱۳۸۴).
صفحه 12:
صفحه 13:
معرفی دافشگاه ایلام
"دانشكاه ايلام در سال ۱۳۵۵ ابتدا با عنوان آموزشکده دامپروری ابلام وابسته
ip pera yerem eee ures ren oc res 1
دانشكده كشاورزى تغيير نام داد و در سال 1/١ اسبا نام دانشكاه ايلام به
tee Ree an | ener nn Pn Mercre Reece Cn)
Ere aan or pn enaT Ie TS
CO re ea Ut ot ke ee Sy
باشد که اعضای هیذّت علمی دانشگاه ۱۳۶ نفر که ۸۳ نفر استاد بار ۵۰ نفر
میبی و ۲ نفر دانشیار ویک نفر موبی آموزشیارمی باشد از میان ۲۸۶
كاركنان دانشكاه ١ نفر رسمى ويبملنى و +7" نفر بصورت قراردادى»
شركتى و حجمىببه كار مشفول.مى باشند. لين دانشكاه در 18 رشته كرايش
ene NNER Pa we IR 1
دکترای تخصصی دارد دانشگاه در حال حاضر دارای چهار دانشکده و یک
ee rede ete Sie settee Last
صفحه 14:
آمار كلى تعداد دانشجو- تعداد اعضاى هيأت علمى - تعداد دانشكده- تعداد آموزشكده-
eo; ل Pun
۱ نراد وان
spills AMA
a) ee اب اس
نید
صفحه 15:
آمار تعداد دانشجویان دانشگاه ابلام بر حسب مقطع تحصیلی در سال ۱۳۸۸-۸۹
فراوانى تجمعى 0 درصد فراوانى تعداد دانشجو مقطع
لليف ۷۳/۱ aw کاردانی
fry ۷/۸۱ ۷۹/۹۲ کارشناسی
wy 52/44 ۳۶۶ کارشناسی ارشد.
ay ۰ ۲ دکتری
r= ۸۶ ie =
دکتریر کارشناسی ارشد. کارشناسی كاردلتي
صفحه 16:
آمار تعداد دانشجویان دانشگاه ايلام بر حسب دانشکده در سال ۱۳۸۸-۸۹
فراوانی تجمعی
۳۷/۴۰
۳/۴۹
۳/۸۱
New
درصد فراوانی
۳۷/۴۰
IA
عراضم
۷/4۸
ise
تعداد دانشجو دانشکده
۲۵۸ ادبیات علوم و انسانی
Yor علوم پایه
۴۳۱ فنی مهندسی
٩۵۱ کشاورزی ودامپزشکی
ول جمع كل
صفحه 17:
آمار تعداد دانشجویان دانشگاه ایلام بر حسب جنسیت در سال ۱۳۸۸-۸۹
فراوانی تجمعی درصد فراوانی تعداد دانشجو جنسیت
ro ۳۵/۱ ۱۷۸۱ بسر
we ۳۳۵ 2/۹ ۳۰
low = ۸۶ جمع كل
صفحه 18:
آمار تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام بر حسب عنوان دانشگاهی در سال ۱۳۸۸-۸۹
صفحه 19:
آمار دانشجویان دانشگاه ایلام بر حسب جنسیت و مقطع تحصیلی در سال ۱۳۸۸-۸۹
3 جع کل
۳۸۷ av
۷۹ ۳۳۲
ry ۳۶۶
۱ ۲
۳۳۳ 4۸۶
۲۹ کاردانی
irr کارشناسی
۳ کارشناسی ارشد
1 دکتری
۱۷۸۱ جمع كل
صفحه 20:
آمار تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه ابلام بر حسب جنسیت در سال ۱۳۸۸-۸۹
صفحه 21:
مقایسه آمار دانشجویان دانشگاه ایلام در چهار سال اخیر
صفحه 22:
مقايسه آمار تعداد اعضاى هيأت علمى دانشكاه ايلام در جهار سال اخير
ees BP OD
صفحه 23:
مقایسه آمار تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه ابلام بر حسب عنوان دانشگاهی در چهار سال اخیر
کل دانشيار استاديار مربی . مربی آموزشیار سال
۸٩-۸ 1 ۵۰ ar ۳ ۳۶
OF 1 1۳۴ ۷۶ 1 ۸۸-۷
vw ۳۷ ۰ ۳۵ 1 ۸۷-۶
{Ye ۰ ۳۲ ۷۷ 1 ۸۶-۸۵
Ox
لستاديار 190
داشیار جر
ee ec مهم 66
صفحه 24:
مقایسه آمار دانشجویان دانشگاه الام بر حسب جنسیت در جهار سال اخير
صفحه 25:
مقایسه آمار دانشجویان دانشگاه يلام بر حسب مقطع تحصیلی در چهار سال اخير
کل دکتری کارشناسی ارشد کارشناسی کاردانی سال
۸٩-۸ Oy rary ۳۶۶ ۲ QAP
AIA ey, ۹۱ ۰ FRAP ۸۸-۷
yf. ۰ ۵۴ ۳۹۳۳ 1۶۹۱ ۸۷-۶
OFA ۰ ۱۵۴ ۳۷۰۰ 1۶۰۷ ۸۶-۸۵
كاردانى |19
كارشناسى 19
کارشناسی ارشد 2
دكترى 2
صفحه 26:
آمار تعداد دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه ایلام بر حسب جنسیت در سال ۱۳۸۸-۸۹
فراوانی تجمعی
۳۷/۴۵
foo
Ba
| ها
درصد فراوانی فراوانی
۳۷/۴۵ ۳۶۳
۶۳/۵۴ ۳۳۷
Ase foo
6۵
oe
زن
جمع کل
صفحه 27:
آمار تعداد دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه ابلام بر حسب مقطع تحصیلی در سال ۱۳۸۸-۸۹
کرشناسی ارشد کرشداسی as
صفحه 28:
آمار تعداد دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه ابلام بر حسب دانشکده در سال ۱۳۸۸-۸٩
فراوانی تجمعی درصد فراوانی
yas ۷۵/۳۱
۳۷ ۲۵/۵
۵/۶۷ ۳۵/۳۰
2/۹۲ ۳۵/۲۵
a/v
= ۳
تعداد دانشجو دانشکده
yar ادبیات وعلوم انسانی
۴۲ علوم بايه
yr کشاورزی
yr فنی مهندسی
2 دامپزشکی
Ave کل
a
دامپزشکی قنی کشلیرزی علوم پلیه علوم
ae
اتسلتی
صفحه 29:
آمار فارغ التحصیلان دانشگاه ایلام بر حسب (جنسیت- مقطع - دانشکده) در سال ۸۸
جمع کل مقطع ارشد
کارشناسی
مرد | زن مرد | زن .. مرد
۷ ۱۶۳ | ۲۰ ۷۱
2 ا " ۳۳۷ | ۰
۶۸ We
oF vo
۷ yy
TA
زن
AFF
۳۳
۸۴
fF
۳
rey
ats مقطع
کاردانی
مرد
د
2
۳۵
os
co
د
7
سال تحصیلی ۸۸-۸٩
د انشکده ادبیات وعلوم
انسانی
دانشکده علوم پایه
دانشکده کشاورزی
دانشکده فنی و مهندسی
آموزشکده دامپزشکی
صفحه 30:
آمار فارغ التحصیلان دانشگاه ایلام در سال ۸۴ تا سال ۸۸ بر حسب مقطع تحصیلی
سال تحصيلى سال تحصیلی سال تحصيلى سال سال تحصيلى به تفکیک مقطع
۱۳۸۴ ۱۳۸۵ ۱۳۸۶ تحصیلی ۱۳۸۸
۱۳۸۲
۳۳
۳۴۴
۳۲
صفحه 31:
صفحه 32:
صفحه 33:
دانشگاه پیام نور در ابلام در سال ۱۳۷۰ در شهر ایلام تأسیس شده است. در
سال ۱۳۷۰ نیمسال اول رشته علوم تربیتی و در نیمسال دوم وشته های زبان
و ادبیات فارسی و علوم اجتملعی اضلفه شده و در سال ۱۳۷۱ رشته های
حسابداری و و دولتی و سال ۱۳۷۲ رشته جغرافیا- سال ۱۳۷۶
رشته مترجمی زبان انگلیسی- در سال ۱۳۷۷ رشته های مدیریت دولتی و
علوم تربيتى حذف شدن و در سال ۱۳۷۹ رشته های آمار و مدیریت
بازرگلنی اضلفه گردید. در سال ۱۳۸۲ رشته های تربیت بدفی و زیست
شناسی اضلفه و سال ۳۸۱ رشته های حقوق و کامپیهتر و در سار ۱۳۸۲
رشته شیصی و سال ۱۳۸۳ رشته مهندسی معماری اصلفه شد و همین كه به
عنوان دانشگاه جلمع پیام نور ابلامبا تعداد ۲ مرکز واحد در سطح استان
مبه فعلليت.مى بردازدد لازجبه شکر است بذيرش دانشجمبه دو صورت یکی
از طييق آزمون سراسرى بصورت رسمى و ديكرى از طبيقٍ فراكير صورت
هى كيرد و همجنين كليه رشته ها در مقطع كار شناسى دانشجومى بذيرند
اسامی مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور ابلام عبارنند از:
صفحه 34:
دانشگاه پیام نور واحد چوار
#دانشگاه پیام نور واحد ایوان
#دانشگاه پیام نور مرکز دهلران
#دانشكاه ييام نور واحد دره شهر
#دانشگاه پیام نور واحد موسیان
#دانشگاه پیام نور واحد مهران
#دانشگاه پیام نور واحد ار کواز ملکشاهی
دانشگاه پیام نور واحد آبدانان
دانشگاه پیام نور واحد بدره
دانشكاه بيام نور واحد سرابله
صفحه 35:
Owe
آمار کلی تعداد دانشجو (رسمی- فراگیر) - اعضای هیأت علمی دافشگاهپیامنور جامع ایلام
در سال ۸۸
7 7
۳ زرد داز ذراكير
it اد فذاق عاك عانق
صفحه 36:
درد تلا دشر اج درل /راحد
نت شرت wt زد oy
pulse wp | YoY) eer ١ ندر
مرو درازت. ay 22۳ ار Pes AYN
1۳۳7 11 2 وزل see ما
7 7 ما را لل ل
وس دوف Ww | AY ۱ مر خر 7
راحدايران Tr | ee در | Oa خسنا
0 fe 17 ا ۷/۶۵ 2
Bey 11 رز لكل | 1/71 TAPP
راح بلقن 1۳ ey vip | Aira | ۶
Bea Soar 1۱ WA ۱ ار ۱۳/2,
واحد یازا Mase aks
drs? 1۵ th) =e = سل
صفحه 37:
۳۶۴
۳۷۶
أبلام ترحسب حنسيت
نام مرکز/ واحد
مركز ايلام
مركز دهلران
واحد جوار
واحد بدره
واحد دره شهر
واحد ايوان
واحد موسيان
واحد مهران
واحد آبدانان
واحد اركواز ملكشاهى
واحد سرابله
كل
صفحه 38:
تعداد نام مرکز/ واحد
کل زن مرد
ver FYA 170 مركز ايلام
vA ۶۲ ۵ مرکز دهلران
۱ ۰ ۱ واحد بدره
۶ 14 ۸ واحد مهران
wv ۴ ۳ واحد سرابله
ay ۳۶۸ ۵۶۰ کل
صفحه 39:
جح > شاه مه
se
tot.
see
+t م مه ٠
نام مرکز / واحد
مركز ايلام
مركز دهلران
واحد بدره
واحد سرابله
واحد آبدانان
واحد اركواز ملكشاهى
واحد دره شهر
واحد موسيان
واحد جوار
واحد مهران
واحد ايوان
كل
صفحه 40:
صفحه 41:
#لين دانشگاه در سال ۱۳۷۸ با ۲۲۰ دانشجو در ۴ رشته کاردانی و
یک ساختمان اجاره ای فعالیت خود را آغاز کرد که در عرض کمتر
از ۱۰ سال به يکي از بزرگترین مراکز آموزش عللی استان تبدیل
شده که دارای مراکز و واحدهای زیر می باشد:
#دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام
*دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران
#دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر
*دانشگاه آزاد اسلامی مر کز ایوان
#دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهران
*دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آبدانان
لازم بذكراست كلى مراكز غير از واحد دره شهر و واحددهلران
زير نظر دانشكاه آزاد واحد ايلام فعاليت دارند.
صفحه 42:
مرکز ایلام و دهلران و واحدهای |
تعداد
۱-۳۳
لمعا
۲۴۱
Weed
التحصیل دانشگاه آزاد
مهران و آبدانان
عنوان
دانشجو
اعضای هیأت علمی
کارمند
فارغ التحصیل
صفحه 43:
صفحه 44:
wire ۱۳/۶ ۳۵ علوم انسانی
۳۰ ۸۷/۷۳ 2۳۶ فنی و هنری
5 ۳۰ ۸۶۱ کل
فنى و هترىه علوم انسانی
صفحه 45:
۴
۱۷۵
۶۸
۶۹
صفحه 46:
—— سب iia
وقت و مدعو) دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دهلرآن بر
۸۸ مقطع تحصیلی در سال
صفحه 47:
آمار تعداد دانشجو - اعضای هیأت علمی - فارغ التحصیل کارمند دانشگاه آزاد دره شهر
تعداد عنوان
۱۷۳ دانشجو
۳۷ هيأت علمى
۱۳۰۰ فارغ التحصیل
۲۵ کارمند
صفحه 48:
زر
فراوانی تجمعی درصد فراوانی فراوانی جنسیت
a ۱۷ ۳۸/۶۶ ۳۸/۶۶
privy ۳۰ ۶ %
Nee a ۱۷۷ کل
صفحه 49:
واحد دره شهر بر حسب بومی و غیر بومی در
فراوانی تجسمی . درصد فراوانی فراوانی
۹۳/۶۵ ۹۳/۶۵ 198 وص
mF ۷/۳۴ 1.۰ غیر بومی
New = ۱۷۷۳ کل
صفحه 50:
صفحه 51:
درصد
زن مره
۶۸/۴ ۰ ۰-۲۱
۷۰/۲۴۵ ۱
۳۸/۶۶ ۲
۱۳۹
2۴
۱۳۷۳۳
زن
۳۹۰۰
۳.۶
OV
op
کاردانی ۹
کارشناسی ۸
۱۱۷۷ کل
صفحه 52:
۱۱
سه
ولابت فقيه
آ 2( ترركت
أنبياء ادت.
cos
|
LUA
a mI ۳۷
صفحه 53:
: Sapo ae gate nS
000000000
علوم. تحقيقات و فناورى كه با هدف ايجاد مهارتهاى حرفه ای فارغ
التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی می باشد تشکیل.
گردید. دانشگاه جامع مستولیت برنامه ریزی» سازماندهی,
پشتیبانیهای کارشناسی علملیاتی اطلاعات و سیاستگذاریهای
اک
کاربردی زیر نظر دانشگاه رکن اجرایی آموزشهای =
کاربردی و به تقصد شقلی افراد تعیین شده است که یکی از این .
دانشگاهها دانشگاه جامع علمی کابردی واحد استان الا است که
dante elon ور الت
استان می باشد که نام مراکز به شرح زیر می باشد.
صفحه 54:
© © © © © © © © © ©
00 عركز آموزش علمى - كاريردى جهاد داشكلهى واحد استان
0
ee ee
مرکز آموز - کاربردی شیروان چرا
مرکز آموزش علمی - کاربردی بهزیستی
age Sint ركز
مرکز آموزش علمی - کاربردی مهران
مرکز آموزش علمی - کاربردی دهلران
مرکز آموزش علمی - کاربردی آبدانان
Ree ie ee)
توس تنج
صفحه 55:
آمار دانشجویان کلیه مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان ایلام بر حسب جنسیت
فراوانی تجمعی درصد فراوانی فراوانی جنسیت
YA/OY YA/OY ۳۵۳۵ مرد
Nee ۳/۴۶ ۳۰۴۹ زن
FOU 1۰۰ = جمع كل
aac | ay
انن هس 666
صفحه 56:
انوع بذيرش
قرمى-
wien
ره
پودمانی
ترمد
as
قر
پودمانی
اقرمى-
پودمانی
a
پودمانی
ae
پودمانی
a
پودمانی
ره
ee
ره
پودمانی
eee
پودمانی
درصد
بسر دختر
۸ ۹۹/۶۱
۷ ۵/۴۲
۲ ۵۵/۴۷
۴ ۷/۸۵
۵۵ ۷۸/۴۴
۶ ۸/۴۳
۷۵ ۲۸/۲۴
۸ ۷.۵۱
۴۳ ۳/۵۶
۶/۶۱ ۳۴/۳۸
var
hail
۸۳۹
ve
۵۸
۵۸۱
۳۳۹
۶.۷
TAA
۹۶۵
۶۵٩۱
تعداد دانشجو
۳۰
۸۴
ont
۸۶
۳۶
۷۵۶
ry.
We
۴۹۵
۳۵۴۵
دختر
۴۹۱
2۷
۳۹
7
rrr
Yoo
ar
۳
لذن
ry.
۳۶
نام موکز
مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی واحد
استان ايلام
مرکز آموزش علمی - کاربردی ابلام1
مرکز آموزش علمی - کاربردی الام۲
مرکز آموزش علمی - کاربرد:
مرکز آموزش علمی - کاربردی شیروان چرداول
مركز آموزش علمى - كاريردى يوان
مركز آموزش علمى - كاربردى مهران
مرکز آموزش علمی - کاربردی دهلران
مرکز آموزش علمی - کاربردی آبدنان
مرکز آموزش علمی - کاربردی دره شهر
جمع
0
"
صفحه 57:
صفحه 58:
*موسسه آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی باختر که باستناد مفاد
قانون برنامه سوم جمهوری اسلامی و در پی در خواست مورخ
۲ گروهی از اساتید دانشگاه و متخصصان استان ایلام.
براساس مجوز شماره ۲۵۴۵/۲۲مورخ ۱۰/۵/۱۳۸۴ وزارت علوم.
تحقیقات و فناوری با هدف ارائه آموزشهای رسمی دانشگاهی برابر
افزایش ظرفیت دانشجویی و ارتقاء سطح فرهنگ و آگاهی مردم منطقه
تأسيس گردیده و در مهرماه سال ۴ با پذیرش دانشجو در دو رشته
مدیریت بازر گلنی و حسابداری رسماً کار خود را آغاز نموده است . در
سالهای اول و دوم فعالیت . بخش عمده کار آموزشی و رفاهی لین مرکز
دانشگاهی در اماکن استیجاری انجام گرفت . مسائل و مشکلات اماکن
استیجاری بویژه برای شهرى مانند ايلام عزم مؤسسين و مديران مؤسسه
را براى آماده سازی فضای آموزشی . اداری و خوابگاهی مناسب .
مضاعف نمود .
صفحه 59:
#تا اينکه اکنون پس از چهار سال از آغاز فعالیت ۰ بیش از ۸هزار متر
مربع فضای استاندارد با کمک تسهیلات بانکی مورد بهره برداری قرار
aa است. هم اکنون تعداد ۱۹۰۰دانشجو در ۱۲ رشته تحصیلی در
کاردانی (حسابداری . امور مالی و مالیاتی. مدیریت بازر گانی:
2 ت مسافرتی) کارشناسی (الهیات. مدیریت دولتی . مدیریت صنعتی.
مديريت (Go Ske کارشناسی ناپیوسته (مدیریت بازرگانی؛
حسابداری. مدیریت جهانگردی . مدیریت صنعتی) دراین مرکز
دانشگاهی بصورت روزانه و تمام وقت مشغول به تحصیل بوده و
استانداردهای آموزشی را تجربه می نمایند .ایجاد اشتغال قلبل توجه در
قللب اساتید و OLS IS تمام وقت و نیمه وقت که مقسسه را به عنوان
کارآفرین برتر سال ۸۸ تعیین نمود از دستاوردهای خوب این مرکز
دانشگاهی است . مطابق برنامه جامع ده ساله ساختار تشکیلاتی آن
بصورت دانشگاه در ۴ دانشکده و بیش از ۱۵ گروه آموزشی خواهد بود.
صفحه 60:
فراوانی تجمعی
Or/FY
fee
mas
ow
آمار تعداد دانشجويان مؤسسه آموزش عالى غيردولتى- غيرا:
أفرصد فراوانى تعداد دانشجو
or/F¥ ۵۱
aor ۴۷/۵۲
ie ۵۴
اعی باختر بر حسب جنسیت در سال ۸۸-۸۹
پسر
دختر
جمع کل
صفحه 61:
درصد فراوانی فراوانی
OA ۸۰ ۸/۵۶
زن ۴۱ aver ۳۰
کل ۳۳۱ ۳۰ =
صفحه 62:
فراوانی تجمعی درصد فراوانی فراوانی مقطع
۹/۷۸ 1/۷۸ ۲۵۱ کاردانی
صفحه 63:
۲۵۱ ۱ 1۰ کاردانی
1A ۶ ۲ کارشناسی پیوسته
A ۳۴ ay کارشناس ناپیوسته
۳۲ ۴۱ 1 كل
۵ آمرد
mes
صفحه 64:
۳۴
ory
۶۴۰
FAY
۱۵۴
wr
rr
rAd
۳۳۵
oor
AF
۸۶
Ay
AA
صفحه 65:
opr
۶2۴
۶۸۲
7
كاردلتى 19
Batis js
كارشناسى نبويسته ©
2
۳۴۵
۴۵
۳۷۵ 5
يلا ۷
ی ify.
۳۷6 We
صفحه 66:
کل
۳۴
ory
۶۴.
الع
۱۵۴
کارشناسی ناپیوسته
كل زن . مرد
۶ ۱ ۴۱
۵ ۱۴۳۷ 1۹۸
۵ ۲۰۴ ۲۱۱
یر انتفاعی باختر از سال
ع جنسیت و مقطع تحمیلی
كار شناسى بيوسته
S oy نز كل
۲۳۴ ۰ ۰ ۰
۴۷۵ ۶۰ ۲۸ ۸
۴۰۲ ۷۵ ۱۰۶ ۸
۱۳ | ۳۳ | ۸ ۷
۴۷۹ ۷۸ ۸۲ ۰
کاردانی
زن
۳۲
۳۷۵
۶۷
۶۷
You
۱۳۵
۸۵
ny
سال
AF
۸۵
ay
۸۷
MA
صفحه 67:
ay ۴۶ vy ۱۴۲
ay ۱۳۸ ۳۰۲ ۳۴۰
AA 1۸۰ ۱۴۱ ۳۳۱
a
ms,
a زن ها
صفحه 68:
کل كارشناسى نابيوسته ١ کارشناسی پیوسته کاردانی
۳ 7 ۳
۳۳۹ ۱ . 5
vol ۷ or ۳۲۱
کاردانی ۳
کارشناسی پیرسته ۳
کارشناسی نایبیسته ۳
Ay
۸۷
AA
صفحه 69:
كل | کارشناسی ناپیوسته کارشناسی پیوسته کاردانی سال
کل Fw ازت اعره كل ادن هرد
۸۶ | ۲۶ | ۶ ۱۳ | > ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ | ۲
AY ۱۳۷ ۲۰۲ ۳۳۹ ۱ ۰ ۱ ۰ ۰ ce AK
۸۸ ۱۵۰ ۷۰ ۵۱ ۲ ۶ ۱۸ ۱۸ ۳۴ ۵۳ ۷
صفحه 70:
مدیر محترم گروه نظارت وا موزش عالی, هیات
محترم همراه وروسای محترم دانشگاه ها و موّسسات
آموزش عالی استان و کلیه شرکت کنندگان عزیز که در
جهت إرتقاء كيفيت امور اسان ش می کنند .