علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

درآمدی بر سیاست گذاری جهانگردی

siasatgozaari-jahaangardi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درآمدی بر سیاست گذاری جهانگردی”

درآمدی بر سیاست گذاری جهانگردی

اسلاید 1: موضوع ارائه: درآمدی بر سیاست گذاری جهانگردی

اسلاید 2: TOURISMTOURISM PUBLIC POLICY

اسلاید 3: جهانگردی بزرگترین و پر رونق ترین صنعت جهان است. انتظار می رود که در قرن 21ام نیز این صنعت پیشتاز بوده، سیر صعودی آن ادامه یابد.

اسلاید 4: جهانگردی یک قدرت اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی بزرگ و البته پدیده ای بسیار سیاسی است.طبیعت جهانگردی در هر جامعه ای، متآثر از عوامل پیچیده و درهم بافته سیاسی و اقتصادی و همچنین ویژگی های جغرافیایی است که دیگران را مجذوب خود می کند.مزایا و منافع اقتصادی حاصل از جهانگردی، جلوه های جغرافیایی و ویژگی های مفرح آن، بسیار جالب توجه است و بیشتر مطالعات و تحقیقات انجام شده به این موارد پرداخته اند.اما در زمینه ی سیاست جهانگردی و به ویژه فرایند سیاستگذاری، کار چندانی نشده است.1درآمدی بر سیاستگذاری جهانگردی

اسلاید 5: یکی از اساسی ترین فعالیت دولت ها، طراحی و تدوین سیاست های عمومی(کلان) است. در کشورهای صنعتی و همچنین در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، به هنگام طراحی و تدوین برنامه ها و سیاست های کلان کشور به جهانگردی به عنوان ابزاری موثر در ادامه روند توسعه، توجه می شود. در عین حال؛ روز به روز بر تعداد کارشناسان و صاحبنظرانی که اثر بخشی مشارکت و دخالت دولت در صنعت جهانگردی و کارآیی سیاست های دولت در این صنعت را مورد تردید قرار می دهند.

اسلاید 6: چرا باید در زمینه ی سیاست عمومی، مطالعات و تحقیقات بیشتری انجام شود؟1دلیل علمی توسط آن می توانیم علل اتخاذ پاره ای از تصمیم های مربوط به سیاست های خاص را کشف نموده، جامعه و محیط خود را بهتر بشناسیم. در این صورت، سیاست عمومی را یا باید به عنوان متغیری مستقل یا به عنوان متغیری وابسته در نظر بگیریم. اگر سیاست عمومی را متغیری وابسته فرض کنیم، کانون تحقیق عبارت است از بررسی اینکه: « کدام ویژگی های بارز سیاسی، اقتصادی و اجتماعی(ویژگی های محیطی)، محتوای سیاست ها را شکل می دهند». اگر به سیاست عمومی به عنوان متغیری مستقل بنگریم، پس مسئله اصلی تحقیق عبارت است از بررسی اینکه: سیاست(های) عمومی(کلان)، چه اثری(آثاری) بر جامعه(محیط) و بر نظام سیاسی دارد.

اسلاید 7: 2دلیل حرفه ای به وسیله آن می توان انگیزه ها و پیامدهای سیاست های اتخاذ شده را شناسایی کرده، درک نمود.

اسلاید 8: 3دلیل سیاسی به وسیله آن می توان بررسی نمود که آیا مردم حاضر هستند برای حصول به آرمان های «صحیح»، سیاست های «صحیح» را بپذیرند یا نه. در این حالت، باید «صحیح» را تعریف نموده، مشخص کرد که چه کسانی «صحیح» را تعیین می کنند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید