سایر نظامی و امنیتی

درس اول آمادگی دفاعی نهم امنیت

amadegi-defayi9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس اول آمادگی دفاعی نهم امنیت”

درس اول آمادگی دفاعی نهم امنیت

اسلاید 1: Title LayoutSubtitle

اسلاید 2: موضوع : امنیت نام درس:آمادگی دفاعی نام : علیرضا بهرام زاده دبیر : آقای غلامی پایه : نهم مدرسه : راهنمایی شهید بهشتی بوشهر

اسلاید 3: سطوح امنیتامیدوارم با توجه به کنفرانس دوست عزیزم به مفهوم کلی امنیت پی برده باشید.________________________برای درک مفهوم سطح امنیت به مثال های زیر توجه کنید:___________________________1_ مریض شدن یکی از هم کلاسی های شما، بدان معناست که ایمنی بدنش در مقابل ویروس هایبیماری زا کاهش یافته است (امنیت جسمی و فردی).2_در یک مجتمع مسکونی، یکی از ساکنان شکایت می کند که از دست همسایه هایش امنیت وآسایش ندارد و از رفتار های او به ستوه آمده است (امنیت خانوادگی).3_ در یک روستا مردم از این نگران اند که شب ها، سارقان به روستای آنها می آیند و امنیت آنهارا برهم می زنند (امنیت محلی).4_ ساکنان یک شهر می گویند آلودگی هوا و آلودگی صوتی، موجب سلب امنیت خاطر آنهاشده است (امنیت شهری).

اسلاید 4: فعالیت(1)الف) شما چه مثال هایی از ابعاد و سطوح گوناگون امنیت میتوانید ذکر کنید؟ .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ب) نقش شما در این موارد چیست؟ ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید