آموزشعلوم انسانی و علوم اجتماعیسبک زندگی

درس تفکر و پژوهش کلاس هفتم پاور پوینت درس ارتباط با خانواده و همسایگان و معلمان چگونه است ؟

با 20 درصد تخفیف آماده عرضه به شما عزیزان با قیمت 10 هزار تومان پاور پوینت تفکر و پژوهش هفتم

علی

19 صفحه
1556 بازدید
08 شهریور 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:
على قنبرى دبیرستان شهید اژه ای یک کلاس هفتم چهار

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:
ارتباط با خانواده همسایه و معلمان چگونه است ؟

صفحه 6:

صفحه 7:
- وا ادیرو ف رزرندلنچه چیزهاییرا در ارتباطهای‌خود با ی کدیگر مبادله میکنند؟ 1 - فرزندلنچگونه میتولنند رولبط مناسبی‌با والایر‌خود برقرار کنند و رضایت آنهارا جلبک‌نند؟ فرزندلزيكخانواده جكونه ميتولنند رولبط سا لمويا ی کدیگر برقرار3 کنند؟ ۴- خویشاوندان چه چیزی را در ارتباط با یکدیگر مبادله میکنند؟

صفحه 8:
سس ولشیوفرزنرچهچیزهلیا در یتاهاخود[ با يكديكر مباشله ميكنند؟ محبت / ابراز علاقه / لبخند / درد دل / راز هاى .. نگفته در دل و ۳

صفحه 9:
عایت ادب و احترام اش كردن به نصیحت و صحبت های ی در جلوی جمع به بزرگتر خود بی احترامی نکنند.

صفحه 10:
سس فسزندانیسکانواده چکونهمبتلنندرولبط سیب 3 يكسيكر برقرار كنندة با احترام گذاشتن به حقوق يكديكر و داشتن روحیه‌ی تعامل و سازگاری و همچنین کمک به یکدیگر در مواقع نیاز

صفحه 11:
ie ; ‏اسب خویشاوندان‎ ‏ان چه چیزی را در ارت‎ ‏ی را در ارتباط با یکدیگر مبادله میکنند؟‎ زندگی زندگی هس مهم زندگی مشورت گیری از یکدیگر ۱ بالك روز مملکت بعك 8 ياسى ( به خصوص مردان)

صفحه 12:
ژحالیت ۲۳ کار کلاسی نت و درج کلید واژه رساله حقوق امام سجاد حقوق اعضای خانواده را از نظر آن حضرت شناسایی و گزارش کنید

صفحه 13:
سح :حقوق مادر .بدانى : او تو را در شکم خود حمل کرد. به گونه‌ای که هیچ كس بار دیگری را نکشید + .از ثعرهی قلب خود. به تو غذایی داد که هیچ کس به کسی ندهد "+ .با تعام اعضای خود. در نگهداری تو کوشید + .در اين اتديشه نيست كه كرسنه و تشنه بعاند. تاتو سیر و سیراب شوی . بی لباس بماند تا تو را بپوشاند؛ در آفتاب بماند تا تو در سایه باشی . از خواب خود چشم بپوشد تا تو راحت بخوابی ۶ .از گرما و سرما تو را نگاه داشت, تا فرزند او باشی ۰ پس شکر گزارمادر باش به اندازه ای که برای تو ژحمت کشیده است؛ و نمی توانی از او قدردانی نمانی مگر به عنایت و توا ,خداوند متعال :حقوق يدر .بدانی او اصل وجود تو است. که اگر نمی‌بود. تو هم نبودى و تو فرع و شاخه او هستی .يس هر نيكى در خودت ديدى كه از آن زده شدی, بدان که پدرت. اصل نعمت بر تو در آن خیر بوده است * يس خداوند را به خاطر اين نعمت بزرك ستايش كن و از او تشكر كن به اندازدى تعمتى كه به تو ارزانى نموده است و نيرويى نينست * .جز به سبب خداوند متعال حقوق فرزند .یداتی از تو است و در دنیای گذراء به خیر و شر خود؛ وابسته تو است * و تو در برابر سرپرستی او مسئولی که او را نیکو ادب نمایی. به سوی خدای عزوجل راهنمایی کنی. و در طاعت خدا به او کمک رسانی * .يس در کارهای او بکوش, مانند کوشیدن کسی که می‌داند در نیکی به او پاداش می‌گیرد. و اگر با او بدرفتاری کند. عقاب مى شود * :حقوق برادر بدانی دست تو و مایه عزت و قدرت تو است. پس او را سلاحی بر معصیت خدا مگیر. و برای ظلم کردن بر آفریدگان خدا. او را وسیله * .ای مساز .و در برابر دشمنش .یاری او را رها مکن * .و از خیر خواهی تسبت به او دریغ مدار + اگر اوامر خدای تعالی را پیروی کرد. چه بهتر. و گر چنین نکرد. خدا را گرامی‌تر از او نزد خودت بدان. و نيرويى جز به سبب خدا *

صفحه 14:
فمالیت ۳ ( انتخایی ) ۰0

صفحه 15:
۹ oo 5 0۳۳ > ee a a” es سلام کردن / احترام گذاشتن به آن ها / کمک کردن در درس به a bo ites ۳ ١ 9ن و 00 . ‎Mis 4‏ ۵۳۸۵ 7۲ vx Vy ۱ > ديه ”,&

صفحه 16:
سر و صدا کردن در محیط زندگی مردم بوق زدن در ظهر ۱ فوتبال در موقع خواب مردم چند نمونه از رفتار / ترقه زدن در چهارشنبه سوری مان را دعر گذاشتن آشغال در وسط کوچه موقعی 7 که کارکنان شهرداری نمی آیند بلند كردن صدای آهنگ نو

صفحه 17:

صفحه 18:
۱ سلم را بزرگ می‌شمارم ۲ ]احترام عم را در کلاس‌نگهمی‌دام سرکلاس با گوشی خود بازی نمی کنم يشت به ات ۳ تزد معلم با دیگران حرف نمی زنم دوست دارم و برای درس آماده هستم موقع صحیت : ف تمن زد أموقع صحبت معلم حر AKA را در درس به من خشنود می سازم INN 5

صفحه 19:
با آروزیی خوش علی قنبری

39,000 تومان