صفحه 1:
cn! oe
الله الى
عم
نت پم مت
Pee
صفحه 2:
| تمصع مکی هتم
>
Ze ie
SY
صفحه 3:
ارت
عت
صفحه 4:
گفت و of کنید ی ۵٩ قسمت ۱
۰ Lp r Ses ahi
3 ریق (so yA) vi
داي ری نام میتی ی دسر
why 2۸ 577 ©
فرك كر اناو Grete Seca
2 JAE?
صفحه 5:
اك ۵٩ قسملت ۲
.سعدی در بیت اول موضوع محیط را مطرح میکند 1
بر مبنای بیت اول. انسان تربیت پذیر است و میتواند با تربیت و آموزش.متحول *
.شود
.اطرافیان در رشد یا عدم رشد هر شخص. تأثیرگذار هستند
سعدی در بیت دوم موضوع ورائت را مطرح میکند. :
پر مبنای بیت دوم. سرنوشت افراد. مق
نسانها موثر است
بر شده است و تقدیر در سرنوشت
.هر موجودی. فطرت و ذاتی دارد ۰
.برخی ویژگیها ارئی هستند و ورائت در رشد شخصیت افراد مؤثر است
صفحه 6:
گفت و گو کنید ص ۵٩ قسمت ۳
من با هر دو بیت موافق هستم اما نه در هر موقعیتی. بعنی هر
کدام از این ابیات میتوانند در جای خود درست باشند. هم
محيط و هم ورائت تاثیرگذار هستند اما در مورد انسان علاوه
پر محیط و ورائت. داشتن اراده برای شكلدهي هویت نیز
.مطرح است 7
صفحه 7:
ها ۳
خرن
مومت !تفت و وم را و Ly
كن نت معاوت رم حكن الى و حركل
Page ir MP 94s Ob
(f=
صفحه 8:
زيررا بدو كروه درست وثلدرست طيقمندى كيد د
اد با ماو
-انسان با زنهاست با مد
-عدديازوج اسث باقرد.
مد دب درس وان و هدید وبا مسا و ادن
-اگر نها دوست با تیستند.دشمن ما هستد.
وان اد اد وه ید
-آمهیا نب وت
ce
9
صفحه 9:
et
یل كلاس a
عدد یا زوج است یا فرد انسان یا زنده است یا مرده / آمروز یا باران می بارد یا نمی بارد
: قسمت اول
(oes:
افراد یا شجاعاند یا ترسوا مردم دنیا يا درسخوان و فهمیدهاند و يا بیسواد و نادان / اكر آنها دوست ما
مشمن ما هنتند. آحمها با فقبرند با فروتمند cas
و فا ورسثر مس اد سب 2507 مت ون
0 مم Cite
ادا صورت ساوو مضرا رو ۵
صفحه 10:
انان
ee
ae