علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

درس هفتم از کتاب روش تدریس فارسی و آموزش کودکان دوزبانه

tadris-farsi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس هفتم از کتاب روش تدریس فارسی و آموزش کودکان دوزبانه”

درس هفتم از کتاب روش تدریس فارسی و آموزش کودکان دوزبانه

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس هفتم از روش تدریس فارسی و آموزش کودکان دو زبانه

اسلاید 3: 1 مفهوم زبان، گويش و لهجه:زبانی که در يک منطقه محدوده جغرافيايی يک کشور رايج است يعنی به وسيله (يک جامعه زبانی) به کار می رود زبان محلی می ناميم.هر يک از زبان های محلی از نظر معيارهای زبان شناختی ويژگی های بک (زمان مجزا) را دارا هستند.مهمترين معيار برای تشخيص گويش های يک کشور از هم عدم تفاهم متقابل است.مثلا چون گويندگان کردی سنندج و ترکی تبريز نمی توانند گفتار يکديگر را درک نماييند کردی و ترکی را با دو گويش از زبانهای ایران محسوب می کنيم.

اسلاید 4: گویش ها و لهجه های موجود در ایران: دو زبانگی:دو زبانگی يعنی از موقعيتی که در آن شخص برای برقراری ارتباط با ديگران به طور متناوب از دو يا چند زبان استفاده می کند.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید