صفحه 1:
صفحه 2:
معنای لغوی درس پژوهی :
ژوهش عفر کنی معلدان در کلاد, و
صفحه 3:
| — رگ
| 5 4
صفحه 4:
درس پژوهی چیست ؟ ۱
es
یک چرخه پژوهشگری درباره یادگیری دانش
آموزان است
که به منظور ارتقای یادگیری معلمان و اصلاح و
بهبود آموزش
.اجرا می شود
صفحه 5:
درس پژوهی چیست ؟
درس پژوهی فعالیت اشتراکی
طراحی «روس به منظور فراهم
صفحه 6:
ادرس پژوهی چیست ؟۱
رس پژوهی رویکردی برای توسعه
حرفهای است
که طی آن معلمان با یکدیگر جهت ندوین
طرح درس.
اجراء مشاهده 3 تحلیل la
بهبود يادكير
ul & در كا
Ss
صفحه 7:
۱-ایجاد یک فرصت مناسب برای یادگیری بیشتر و بهتر
معلمان از طریق انتقال تجربیات حرفه ای و مهارتی
۲-بکارگیری خرد جمعی برای بهبود مسأله های کلاس و
درس
5 ۳-تسهیل در فهم مطالب و سرعت یادگیری و تعمیق
i آموخته هاى دانش آموزان در فرايند ياددهى -يادكيرى
۴-بازنگری در روش های تدریس انفرادی و سلیقه
صفحه 8:
دارا بودن روحیه کار تیمی و گروهی
۲- داشتن دغدغه های آموزشی و تربیتی مشابه
۳- دارابودن روحيه نقادى و ظرفیت انتقادپذیری
¥- انگیزه و علافه مندی
p 0- حمايت مدير مدرسه و ساير كاركنان مدرسه
۶- داشتن روحیه ی پرسشگری و تحقیق ۷- وجود امکانات لازم
صفحه 9:
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
هرحله چهار
درس پژوهی
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
مرحله نه
درس پزوهی
صفحه 19:
مهم ترین فواید آموزشی کسب شده توسط معلمان LXE)
در فرایند درس
توسعه حرفه اي معلم يا دگيري اثربخشی توسعه برنامه ريزي
درسی
صفحه 20:
gbLb