control-pishbiiin-cvx

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس کنترل پیشبین cvx”

درس کنترل پیشبین cvx

اسلاید 1: cvxدرس کنترل پیشبینارایه دهنده :احمد مرادی

اسلاید 2: فهرستمقدمهبهینه سازی محدبمراحل افزودن cvx به متلبCVXDisciplined Convex ProgrammingWhat CVX does?تعریف متغیر در CVXتعریف تابع هدف در CVXتعریف محدودیت ها در CVXتعدادی از توابع در CVXمثال های اشتباهحل مساله با cvxبرنامه حل مساله LMI

اسلاید 3: مقدمهبهینه سازی شامل ماکزیمم یا مینیمم کردن سیستماتیک یک تابعبهینه سازی شمال بهترین پاسخ در دسترس در یک ناحیه مشخص از تابع هزینه است. لازم به ذکر است که محدودیت ها نیز باید توجه کرد.بهینه سازی برای مدت زمان بسیار زیادی مورد بررسی بوده که به زمان نیوتن 1669 بر می گردد.در 20 سال اخیر پیشرفت در بهینه سازی بسیار زیاد بوده است.

اسلاید 4: قدرت محاسباتی به شدت افزایش یافته است.بسیاری از مردم به مبانی تحقیق در عملیات به عنوان زمینه ای بسیار پیچیده نگاه می کنند. بهینه سازی در بسیاری از موارد مدرن کاربرد دارد که شامل پردازش سیگنال ، پردازش تصویر ، اقتصاد ، انرژی و صنعت دیجیتال می شود.بهینه سازی تقریبا در تما زمینه وجود دارد ولی رسیدن به پاسخ بهینه در بسیاری از موارد قابل دسترسی نیست.

اسلاید 5: بهینه سازی محدبیک جواب محلی برای یک مساله بهینه سازی محدب یک جواب global است.توصیف ریاضیتابع f باید محدب باشد. شرایط نامساوی باید محدب باشند.تساوی باید affine باشد.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید