سایر

درس ۳ هدیه های آسمان پایه هفتم

dars3-hadih-asaman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس ۳ هدیه های آسمان پایه هفتم”

درس ۳ هدیه های آسمان پایه هفتم

اسلاید 1: تلخ و شیرینتهیه کننده:پرهام خداشناس

اسلاید 2: به نام خدایی که جان آفریدزمین و زمان و مکان آفرید

اسلاید 3: زیرکروی تخت گرانقیمت قصر نشسته بود و به حادثههای عجیب امروز فکر میکرد: ٔ شهر جمع شده بودند؟ »این دیگر چه رسمی است؟ چرا مردم شهر همگی در مقابل دروازه چرا تا مرا دیدند، به طرفم دویدند؟ چرا مرا روی شانههایشان نشاندند و به قصر آوردند؟ مگر این شهر حاکم و فرمانروا ندارد؟ شاید مرا با شخص دیگری اشتباه گرفتهاند!...« ّ لین بار وارد این شهر همه چیز برایش مثل یک رؤیا بود. نمیتوانست باور کند؛ صبح وقتی برای او میشد، مسافری تنها و خسته بود و امشب، سلطان مردم این سرزمین!

اسلاید 4: روزها یکی یکی میآمدند و میرفتند، ولی کسی به پرسشهای پادشاه جواب درستی نمیداد. این رفتار مرموز اطرافیان، او را بیشتر نگران میکرد، تا اینکه روزی... . مخفیانه لباس مردم عادی شهر را پوشید و از قصر بیرون رفت. همین طورکه قدمزنان به اطراف نگاه میکرد، از بازار شلوغ شهر سر درآورد. در شلوغی و سروصدای بازار، هرکس مشغول کاری بود. با کنجکاوی به اطراف نگاه میکرد که ناگهان گرمی دستی را روی شانههایش احساس کرد. سر جایش میخ کوب شد. سرش را که برگرداند پیرمرد مهربانی را دید. ــ »جناب سلطان! شما اکنون باید در قصر باشید. با این سر و وضع در بازار چه میکنید؟!« دست و پایش را گم کرد. نمیدانست چه جوابی بدهد. پیرمرد او را شناخته بود. بریده بریده گفت: میخواستم، میخواستم، آخر میدانید ... . ً میخواهید بدانید ّ ل هم معلوم بود که آدم زیرکی هستید. حتما پیرمرد لبخندی زد و گفت: از روز او در این شهر چه خبر است و علت رفتار عجیب مردم این شهر چیست. حاال خوب گوش کنید تا من برایتان توضیح دهم: ّ لین کسی که ٔ شهر جمع میشوند. آنان او مردم این شهر طبق رسم قدیمی، در روز معینی کنار دروازه وارد شهر میشود را به دوش میگیرند و او را به عنوان پادشاه خود انتخاب میکنند. آنها تا یک سال، به ٔ شهر جمع تمام دستورات پادشاه عمل میکنند و فرمانبردار او هستند، سال بعد دوباره همگی در کنار دروازه میشوند. بنابراین، هیچ پادشاهی در این شهر نمیتواند بیشتر از یک سال بر مردم حکومت کند.

اسلاید 5: ــ پس تکلیف پادشاه قبلی چه میشود؟ ــ او را بر کشتی سوار میکنند و به جزیرهای میبرند و در آنجا میگذارند. ــ میدانی آن جزیره کجاست؟ ــ من این موضوع را به پادشاهان پیشین نیز گفتم، ولی آنان توجهی نکردند. اگر شما بخواهید، من نشانی آن جزیره را به شما خواهم داد... . آن شب تا نزدیک صبح در قصر قدم میزد و فکر میکرد: میتوانم تا سال بعد در این قصر در کمال آسایش زندگی کنم و از حکومت لذت ببرم. االن همه چیز ً دلیلی ندارد با فکر کردن به آینده، خودم را ناراحت کنم ... . اما فقط یک شهر در اختیار من است. اصال سال؟! بعد از آن چه کار کنم؟ اگر بخواهم این یک سال را به خوشگذرانی بپردازم، در آن جزیره بدون آب و غذا، بدون خانه و سر پناه، چگونه زندگی کنم؟ انتخاب سختی بود. آسایش یک ساله و رنج همیشگی یا یک سال زحمت و در عوض، راحتی همیشگی؟

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید