پزشکی و سلامت بیماری‌ها

درمان چاقی با استفاده از تدابیر ساده طب سنتی

darmane_chaghi_dar_tebe_sonati_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درمان چاقی با استفاده از تدابیر ساده طب سنتی”

درمان چاقی با استفاده از تدابیر ساده طب سنتی

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: درمان چاقی با استفاده از تدابیر ساده طب سنتی

اسلاید 3: مشکلاتی که چاقی مفرط به وجود می آورددر افراد چاق، اثر دارو به دلیل وجود مواد زائد به راحتی و به سرعت به عضو بیمار نمی رسد و این امر بر دشواری درمان بیماری‌های این افراد می افزاید. در افراد چاق به سبب وجود رطوبت و بلادت حواس و سیستم عصبی، بیماری های بدنی به سرعت علامت دار نمی شود و زمانی بیماری علامت نشان می دهد که مستحکم و پایدار شده و درمان آن مشکل است.

اسلاید 4: مشکلاتی که چاقی مفرط به وجود می آوردتنگی نفس به سبب پر بودن رگ هاغشی و سکته به واسطه ریختن مواد و فضولات به قلب یا مغزعقیم شدن یا ناباروری به سبب کاهش تولید منی خوب و نضیج و لغزنده شدن جداره رحم و کاهش احتمال چسبندگی جنین به رحم و افزایش احتمال سقطاسهال به سبب کثرت رطوبات. شکافته شدن و ایجاد پارگی در رگ هاخفقان و تب های ردی به سبب گرفتگی عروق و عدم نفوذ هوای تازه به اندام ها و فساد مزاج روح

اسلاید 5: رژیم‌های رنگارنگ لاغری موثر نیستند!اول از همه لازم است بدانید که اگر اصول حفظ سلامتی را رعایت نکنید، هیچیک از رژیم‌های لاغری که در مطب‌ها و سایت‌ها تبلیغ می‌شود موثر نخواهد بود و اضافه وزن به سرعت بازخواهد گشت!با رعایت اصول حفظ سلامتی که در اینجا می‌آید، ابتدا از چاقی بیشتر خود جلوگیری کنید و در درازمدت لاغری پایدار را تجربه کنید.

اسلاید 6: در هر وعده تنها یک نوع غذا بخورید!وقتی چند غذا با هم وارد می‌شود، معده قادر به هضم درست و کامل نیست و در نتیجه بلغم غیرطبیعی ایجاد می‌شود که منجر به چاقی و امتلاء می‌گردد.

اسلاید 7: مخلفات همراه غذا را کمتر کنید!مصرف مخلفات زیاد همراه غذا مانند سالاد، ماست، فلفل، ترشی و ... موجب ایجاد اشتهای کاذب و دروغین شده و شما بیش از حد نیاز غذا را مصرف خواهید کرد.

اسلاید 8: مصرف مایعات همراه غذا مناسب نیست!مصرف نوشابه، دوغ در کنار غذا بسیار مضر است و منجر به اختلال در هضم و چاقی می‌شود.مصرف آب نیم ساعت قبل، هنگام و یکساعت بعد از غذا موجب ایجاد سردی دستگاه گوارش شده و علاوه بر ایجاد سوء هضم و علائمی مانند ترش کردن و نفخ، موجب تولید بلغم غیرطبیعی و چاقی است.

اسلاید 9: برای زمان غذا خوردن خود برنامه‌ریزی کنید!داشتن ساعات منظم غذایی به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش کمک کرده و موجب بهبود هاضمه و جلوگیری از تولید رطوبات زائد در بدن می شود.

اسلاید 10: خود را بیش از حد گرسنه نگه ندارید!زمانی که در حالت گرسنگی شدید غذا می‌خورید، دارای ولع و تمایل بسیار به خوردن هستید و همین امر موجب می‌شود بیش از نیاز و توان معده، غذا را مصرف کنید.البته همواره تا ایجاد حس گرسنگی واقعی صبر کنید!

اسلاید 11: آرام غذا بخورید؛ کاملا بجوید!آرام غذا خوردن و جویدن کامل آن موجب می‌شود بزاق با غذا ترکیب شود در نتیجه نیازی به مصرف آب نخواهید داشت.جویده شدن غذا کار را برای معده آسانتر می‌کند. در نتیجه هضم معدی نیز به خوبی و بدون تولید فضولات بسیار انجام می شود و مانع ایجاد چاقی و اضافه وزن خواهد بود.

اسلاید 12: بعضی روزها نیم ساعت ورزش کنید!داشتن نیم ساعت ورزش در طی روز موجب گرم کردن بدن و کمک به دفع فضولات و بلاغم و حرکت رطوبات است. همچنین موجب فعال شدن سیستم تعریق افراد که یکی از راه های دفع رطوبات است می شود. در کسانی که معده رطوبی دارند توصیه می شود جهت گرم کردن معده و کاهش وزن ورزش را صبح ناشتا انجام دهند.

اسلاید 13: ورزش در فصول سرد بیشتر از فصول گرم اهمیت دارد!در فصل زمستان هاضمه انسان قوی‌تر از تابستان است و بدن به مصرف مواد با غذاییت بالا تمایل بسیار دارد. در نتیجه در این فصل اگر فعالیت خود را افزایش ندهید منجر به تجمع بیش از حد فضول و نهایتا منجر به افزایش وزن می شود.

اسلاید 14: قبل از غذاخوردن چند حرکت ساده ورزشی انجام دهید!ورزش موجب گرم کردن بدن و گرم کردن معده می‌شود، در نتیجه معده توانایی هضم بهتری پیدا خواهد کرد.

اسلاید 15: زود بخوابید؛ به اندازه بخوابید!ابتدای شب ( 9-10 شب) بخوابید و در ساعات بعد از طلوع آفتاب نخوابید.هر 1 ساعت خواب قبل از نیمه شب به اندازه 2 ساعت خواب بعد از نیمه شب موجب ایجاد شادابی بدن و افزایش قدرت هضم مواد و دفع فضولات می شود. خواب بعد از طلوع آفتاب چاق‌کننده و بیماری‌زا است، زیرا موجب تولید بلغم و رطوبات در بدن می‌شود.

اسلاید 16: یبوست خود را درمان کنید!یبوست و عدم دفع کامل و راحت و روزانه مدفوع به چاقی کمک می‌کند. یبوست موجب بازجذب سموم و فضولات به بدن می‌شود.یبوست موجب ایجاد اختلال هضم و تولید رطوبات زائد است.

اسلاید 17: غم، اندوه و افسردگی را از خود دور کنید!غم، اندوه، افسردگی و هیجانات روحی موجب تولید و ترشح خلط سودا در بدن می‌شود و اختلالات هضم ایجاد می‌کند. در بعضی موراد موجب تحریک اشتها و در نتیجه افزایش وزن می شود. در برخی به سبب کاهش قوای روحی، میزان فعالیت بدنی موثر کاهش یافته و بدن به سمت سردی و افزایش رطوبت می رود.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید