کسب و کار فروش و بازاریابی

دستورالعمل تامین

dastoorolamale_tamin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دستورالعمل تامین”

دستورالعمل تامین

اسلاید 1: دستورالعمل تامین

اسلاید 2: مسئول پيگيريشرح فعاليتمدير بازرگانيMR توسط درخواست كننده براي مدير بازر گاني ارسال ميگرددكارشناس بازرگانيمدير بازرگاني MR را از طريق سيستم مكاتبات به كارشناس مربوطه ارجاع مي دهد.كارشناس كنترل پروژهارسال نسخه كاغذي MRبه كارشناس كنترل پروژه جهت ثبت در برنامه EDMS و ارسال MR به آرشيو بازرگانيآرشيو بازرگانيآرشيو بازرگاني نسخه كاغذي MR را اسكن كرده و از طريق Outlook براي كارشناس كنترل پروژه ارسال مي نمايد و نسخه كاغذي را در پرونده مربوطه بايگاني مي نمايدكارشناس كنترل پروژهكارشناس كنترل پروژه كد توليد شده توسط نرم افزار EDMS را به فايل مربوطه تخصيص مي دهد و از طريق e.mail كارشناس بازرگاني را مطلع مي سازدكارشناس بازرگانيكارشناس بازرگاني درخواست خريد را بررسي ، در صورت نياز به اصلاح به واحد صادر كننده عودت مي دهد و پس از آن دريافت MR اصلاح شده را از واحد مربوطه پيگيري مي نمايدكارشناس بازرگانيپس از نهايي شدن MR مرحله بعد يعني استعلام RFQ آغاز مي گرددMRثبت در نرم افزارEDMSايجاد فايل تصويري از MRذخيره كردن و تخصيص كدتخصيص كارشناسبررسي MRاستعلامRFQBackNextدريافت و بررسي درخواست خريد

اسلاید 3: مسئول پيگيريشرح فعاليتكارشناس بازرگانيكارشناس بازرگاني با استفاده از Vendor list نسبت به تهيه RFQ و ارسال آن به فروشندگان اقدام مي نمايدكارشناس بازرگانيكارشناس اطلاعات درخواست خريد را در Website شركت جهت استفاده فروشندگان قرار مي دهدفروشندهفروشنده پس از بررسي RFQ پيشنهادهاي فني و قيمت خود را به بازرگاني ارائه مي دهدكارشناس بازرگانيانتخاب مناسبترين استعلام و ارسال به واحد مهندسي (بدون قيمت و نام فروشنده كالا)واحد مهندسيواحد مهندسي پيشنهاد دريافتي را براي مشاور ارسال مي كند . مشاور پس از بررسي، سوالات فني را در مدركي به نام TQ از مهندسي درخواست مي كندكارشناس بازرگانيدريافت TQ توسط كارشناس بازرگاني از مشاور و ارسال آن به فروشنده جهت پاسخگوييفروشنده – كارشناس بازرگانيفروشنده پاسخ سوالات فني را در قالب مدرك TQR به واحد بازرگاني ارسال كرده و كارشناس بازرگاني آنرا براي واحد مهندسي ارسال مي كندمشاور- بازرگانيارسال TQR براي مشاور تو سط بلزرگاني و در صورت تاييد، مشاور مدرك TBE را تهيه كرده و به مهندسي ارسال مي كندكارشناس بازرگانيارسال TBE توسط واحد مهندسي به واحد بازرگانيرويه استعلام، TQ و TBERFQقرار دادن اطلاعات در Website شركتاعلام پيشنهاد فني و قيمت توسط فروشنده ارسال استعلام بدون قيمت و نام به واحد مهندسيتهيه و ارسال RFQTQTQRTBETBEBackNext

اسلاید 4: مسئول پيگيريشرح فعاليتكارشناس بازرگانيتهيه CBE توسط كارشناس بازرگاني بر مبناي مكاتبات انجام گرفته و ارزيابي CBE و TBE توسط كارشناس بازرگاني و تهيه گزارش توجيهيمدير بازرگانيبررسي و تاييد گزارش توجيهي توسط مدير بازرگاني كارشناس بازرگانيبرگزاري جلسه با فروشنده جهت نهايي كردن قيمت و شرايط فروش كارشناس بازرگانيارسال گزارش توجيهي به كميسيون معاملات از طريق سيستم مالیكارشناس بازرگانيارسال گزارش توجيهي به هيئت مديره از طريق سيستم مالیارزيابي فني و اقتصادي و اخذ مصوباتتاييد گزارش توجيهي برگزاري جلسه با فروشنده CBE و گزارش توجيهيگزارش توجيهيگزارش توجيهيBackNext

اسلاید 5: مسئول پيگيريشرح فعاليتكارشناس بازرگانيتهيه و ارسال مدارك مورد نياز براي كارفرماكارفرمابررسي مدارك توسط كارفرما و اظهار نظر در خصوص مدارككارشناس بازرگانيپاسخ به سوالات و ابهامات كارفرما كارشناس بازرگانيهماهنگي جهت برگزاري جلسه با كارفرما در صورت نيازكارفرماارسال تاييديه كارفرما به واحد بازرگانياخذ تاييديه كارفرمامدارك مورد نياز كارفرماپاسخ به سوالات و ابهامات كارفرمابرگزاري جلسه با كارفرما در صورت نيازتاييديه كارفرمابررسي مدارك و اظهار نظر كارفرماBackNext

اسلاید 6: مسئول پيگيريشرح فعاليتفروشندهارسال مدارك ، سوالات فني و نقشه ها توسط فروشنده به كارشناس بازرگاني كارشناس بازرگانيارسال مدارك توسط كارشناس بازرگاني به واحد مهندسيمهندسيبررسي مدارك و پاسخ به سوالات فروشنده توسط كارشناس مهندسيكارشناس بازرگانيارسال مدارك به فروشندهفروشندهتهيه درخواست پرداخت توسط كارشناس بازرگاني طبق قرارداد يا سفارش خريد و تاييد مراحل انجام كار جهت پرداخت به فروشندهمدارك ، سوالات فني و نقشه هاارسال مدارك به فروشندهپرداخت پس از تاييد كارشناس بازرگانيبررسي مدارك و ارائه اطلاعات و پاسخها و نقشه هاپيگيري سفارشBackNext

اسلاید 7: مسئول پيگيريشرح فعاليتفروشندهارائه مدارك مربوط به پيشرفت انجام كار توسط فروشنده به كارشناس بازرگانيكارشناس بازرگانيكسب اطمينان از پيشرفت كار توسط كارشناس بازرگاني و متعاقبا“ تنظيم درخواست پرداخت عاديكارشناس بازرگانيدريافت تاييديه هاي مورد نياز پرداختكارشناس بازرگانيارسال درخواست پرداخت و ضمائم به امور مالي توسط كارشناس بازرگاني و ارسال مدارك توسط كارشناس مالي بازرگانيماليانجام امور مالي جهت پرداختفروشندهدريافت وجه توسط فروشنده و تاييد مدارك مربوط به پيشرفت انجام كارپرداختدرخواست پرداخت عاديتنظيم سند پرداخت توسط امور ماليارسال درخواست پرداخت به امور ماليتاييديه پرداختارائه مدارك پيشرفت انجام كار توسط فروشندهدريافت وجه توسط فروشندهBackNext

اسلاید 8: مسئول پيگيريشرح فعاليتكارشناس بازرگانيتهيه و صدور سفارش خريد و ارسال به مدير بازرگانيمدير بازرگانيبررسي و تاييد سفارش خريد توسط مدير بازرگانيكارشناس بازرگانيارسال P.O به فروشنده توسط كارشناس بازرگانيفروشندهتاييد سفارش خريد توسط فروشنده و ارجاع به واحد بازرگانيكارشناس بازرگانيارسال مدارك مورد نياز جهت انجام امور ماليصدور P.O. و تبادل اسناد خريدسفارش خريدP.O.بررسي و تاييد سفارش خريدسفارش خريد تاييد شدهارسال مدارك به امور ماليارسال سفارش خريد به فروشندهP.O.BackNext

اسلاید 9: مسئول پيگيريشرح فعاليتكارشناس بازرگانيهماهنگي با فروشنده و كارفرما جهت بازرسي هاي ادواري و نهاييكارشناس بازرگانيهماهنگي با واحد مهندسي جهت بازديد و نظارت بر ساخت كالاكارشناس بازرسيدرخواست بارزسي Third Party توسط كارشناس بازرگاني از واحد بازرسيكارشناس بازرسيدرخواست انجام بازرسي توسط كارشناس بازرسي Third Partyانجام بازرسي كالا توسط Third Party و ارائه نتايج بازرسي به كارشناس بازرسيكارشناس بازرسي ارائه گزارش بازرسي به كارشناس بازرگانيفروشندهتحويل كالا و مدارك حمل توسط فروشندهكارشناس بازرگانيتحويل مدارك توسط كارشناس بازرگاني و ارسال به كارشناس حملبازرسي و تحويلهماهنگي با واحد مهندسي جهت بازديد و نظارت حين ساخت تحويل كالا و مدارك حمل توسط فروشندهگزارش بازرسيهماهنگي با فروشنده و كارفرما جهت بازرسي درخواست بازرسي Third Partyدرخواست تحويل كالا و مدارك حمل از فروشندهمدارك حملBackNext

اسلاید 10: مسئول پيگيريشرح فعاليتكارشناس حملمذاكره با Forwarder توسط كارشناس حمل و هماهنگي با كارشناس بازرگاني جهت انجام مناسبترين حملكارشناس حملارسال مدارك حمل توسط كارشناس حمل براي فورواردرفورواردرحمل كالا به بندر مقصد توسط فورواردركارشناس بازرگانيارائه مدارك ترخيص به كارشناس ترخيص و درخواست ترخيص كالاكارشناس ترخيص ترخيص كالا از گمرك و حمل كالا تا سايت و تحويل كالا به انبار توسط واحد ترخيص مسئول انبارصدور MRS توسط انبار و ارسال يك نسخه از آن براي كارشناس بازرگانيحمل و ترخيصمذاكره با Forwarder ارسال مدارك مدارك حملمدارك ترخيص به همراه درخواستترخيص كالا از گمركو تحويل آن به انبار سايتحمل كالا به بندر مقصد توسط فورواردرصدور MRSBackNext

اسلاید 11: مسئول پيگيريشرح فعاليتكارشناس بازرگانيدرخواست مدارك نهايي از فروشنده توسط كارشناس بازرگانيفروشندهتهيه و ارسال مدارك نهايي توسط فروشندهكارشناس بازرگانيصدور درخواست پرداخت نهايي كارشناس ماليتسويه حساب با فروشنده توسط امور ماليكارشناس بازرگانيارسال مدارك نهايي براي واحد كنترل پروژه بازرگانيكارشناس كنترل پروژهارسال مدارك نهايي به مدير خريد پروژه توسط واحد كنترل پروژهمدير خريد پروژهارسال مدارك نهايي به كارفرما توسط مدير خريد پروژهكارفرمابررسي و تاييد مدارك نهايي توسط كارفرما و ارسال تاييديه مدارك به مدير پروژه يا مدير خريد پروژهاختتام خريدمدارك نهايي خريدصدور درخواست پرداخت نهايي به فروشنده مدارك نهايي خريدبررسي و تاييد مدارك نهايي توسط كارفرما و صدور تاييديهتسويه حساب با فروشنده توسط امور مالي مدارك نهايي خريدBackNext

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید